Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 13-03-2018, 20:33   #4781   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Jammer dat hij niet een beetje talent heeft hij had al kunnen scoren
Old 13-03-2018, 20:34   #4782   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik hoop dat ge bezig zijt over puur aanvallend talent, da klopt, tis gene spits

want anders zijt ge weer uit uw reet aan't klappen
Old 13-03-2018, 20:39   #4783   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Een middenvelder die graag in de box komt mag toch wel een deftig schot hebben bij een club als man u?
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2018, 20:47   #4784   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

die zijn schot was toch normaal? nen rando aanvaller op da niveau schiet die 4-5 van de 10 keer hem ook gewoon op de keeper. moest kiezen tussen voorzet of schot, koos schot, goeie save van de keeper.

voor de rest komt die vooral in de box voor zijn lengte, corners en vrije trappen.

luister, tzal nooit gene ronaldo worden maar om te zeggen "moest hij talent hebben zou hij gescoord hebben" is zever in pakskes of irrelevant. dan kunt ge even goed zeggen "MOEST HIJ MESSI GEWEEST ZIJN WANT DIE ZOU NIE MISSEN ZENNE" ja zo kunt ge blijven afgeven
Old 13-03-2018, 20:54   #4785   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Heb er gelijk geen al te goed oog in voorlopig.

Sanchez doet ook niets anders dan den bal verspelen, peet heeft dringend een goal nodig voor zijn zelfvertrouwen wat op te krikken.
Old 13-03-2018, 21:04   #4786   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

sevilla was dominant de eerste 20 minuten, voor de rest lijkt het mij nog wel ok

wel veel balverlies van beide ploegen. ge zou misschien toch graag iets anders zien in de CL in deze fase
Old 13-03-2018, 21:21   #4787   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Toch fantastisch dat Mourinho met zijn schijtvoetbal weer het onderspit delft.
Old 13-03-2018, 21:22   #4788   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Klopt
Old 13-03-2018, 21:22   #4789   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Pogba komt erop en heel den boel valt uit mekaar, kerel mag direct oprotten van mij voor een miljoen of 40.

4 jaar niet verloren thuis in Europa kust mijn kloten.
Old 13-03-2018, 21:23   #4790   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

wete nog mourinho bij real madrid

god here jezus
Old 13-03-2018, 21:23   #4791   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Pogba komt erop en heel den boel valt uit mekaar, kerel mag direct oprotten van mij voor een miljoen of 40.

4 jaar niet verloren thuis in Europa kust mijn kloten.
jama fellaini heeft geen talent wist ge het nog nie
Old 13-03-2018, 21:24   #4792   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Het ligt weer aan de aanvoer bij Lukaku zeker.
Old 13-03-2018, 21:29   #4793   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Het ligt weer aan de aanvoer bij Lukaku zeker.

Euh ja.

Sanchez niets.
Voorzetten van de backs 0.
Rashford cava tot de laatste pas/schot
Lindgard veel goeie wil te weinig kwaliteit.
Old 13-03-2018, 21:30   #4794   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

lukaku lijkt mij samen met de andere aanvallers de enigste die er nog in geloven en moeite willen doen en lukaku op zich is de enigste die zijn taak doet. al de rest van de aanvallers doen nie wa ze moeten doen

en de rest lijkt het gewoon opgegeven te hebben
Old 13-03-2018, 21:33   #4795   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

wete wa ik zo raar vind

jack is diegene die op't forum deschacht altijd komt verdedigen als daar mee gelachen wordt (terecht, kerel is een wandelend circus) maar als er dan iemand is die regelmatig terecht mijn zijn armen staat te wuiven omdat die, weetwel, kan shotten dan is hij daar ineens nen constante criticus van

ik ga u nooit begrijpen kerel
Old 13-03-2018, 21:36   #4796   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Sinds de zomer van 2014 gaf Manchester United 700.000.000 euro uit aan nieuwe spelers. Resultaat? 0 keer de kwartfinale in de CL gehaald.
Knap.
Old 13-03-2018, 21:38   #4797   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

om wat positief te blijven, roma gaat door tegen shaktar dingens
Old 13-03-2018, 21:45   #4798   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Kijk bij Brugge in de jupkesleaugue kan ik genieten van dravers lek een vormer en hell zelfs de Bock was daar een van mij favorieten. Al zijn er daar ook grenzen met bv een vossen of een de Sutter.

Man u was altijd mijn favoriete ploeg voor spelers als een schmeichell, Vidic, scholes, giggs, vanistelrooi, Rooney, c Ron, Tťvez ...

Dat waren meer dan cava goeie spelers die hun best doen en af en toe iets goed laten zien.
Bij club kijk ik voor de passie strijd inzet, omdat Belgisch voetbal toch shit tier is. Daarom vind ik Anderlecht zo een schijtclub met champagnevoetbal, stijl van het huis, prinsen van het park,...
Dus binnen dat Belgisch kader meer respect voor een Deschacht die weet waar zijn grenzen liggen en trots is op dat rsca shirt dan zo een Dendoncker die zichzelf echt goed begint te vinden op basis van een half jaar in de schaduw van Thielemans.

Man United daarentegen heeft of altijd de middelen voor wel voetbal te brengen op absoluut wereldniveau.
Gij moogt Lukaku degelijk vinden en ik zeg ook niet dat hem niks kan. Maar ik verwacht op niveau man u een aguero, dybala, Lewandowski, Suarez , ... Aka de abolute top en in dat rijtje past bij volgens mij absoluut niet. Deels akkoord dat de aanvoer ook belang heeft maar dan nog zie je aan veel kleine dingen dat het ook gewoon een kwestie van talent is.

Idem voor Fellaini. Bij Everton vond ik dat allemaal wel leutig dat die eens wat zotte goalen maakten enal, maar zuiver qua basis techniek, eens een pass in een tijd of eenwat moeilijkere controle vind ik die niet genoeg voor man u.
Old 13-03-2018, 21:51   #4799   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

en wat dan met een pogba? dat is dan zogezegd de hoogste klasse van het moderne voetbal, aangekocht voor een zot bedrag en die verbleekt bij een fellaini vandaag. voetbal is niet alleen acties maar ook het systeem erachter en wat alles het recht komt te houden.

nu, dat ge bij fellaini op zijn leeftijd (is ondertussen al 30 jaar) die vragen hebt kan ik begrijpen. maar lukaku moet dit jaar nog 25 worden en heeft op die leeftijd al vanalles bereikt waar veel spitsen maar van kunnen dromen. gaat alle records bij de rode duivels breken op zijn positie en is van anderlecht naar man u gegaan

dan is het argument "hij zwaait wat teveel met zijn armen" da ik u vaak naar voor zien brengen wa zwak, zeker als ge dat zelfde negeert bij iets inconsequent als de JPL en deschacht.
Old 13-03-2018, 21:53   #4800   link
rooz
Rugbyfanaat

rooz's Avatar

Tis natuurlijk makkelijker voor Pogba om te heersen als ge omringd zijt door toppers uit de beste competitie ter wereld ipv wat dravers uit de farmers league.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules