Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 20-08-2018, 11:34   #20181   link
rooz
siii

rooz's Avatar

🤣
Old 20-08-2018, 17:47   #20182   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Yup, Club moet zo'n matchen gewoon winnen en waren te zwak.
Geef ik gerust toe.
Maar durf dan ook gewoon toegeven dat jullie kut voetbal spelen.
Als je dat vergelijkt met cercle..

Soit, Club speelt 1 "moeilijke" westrijd en laat al punten liggen. Dat belooft weer voor zondag en in de CL..
dees was onze eerste defensieve wedstrijd (kheb ze gisteren avond nog bekeken) omdat we weten dat club beter is, de drie ander hebben we ofwel terecht gewonnen ofwel, typisch, lijk een kans of 200 laten liggen. boloni weet wanneer hij moet laten voetballen en wanneer niet, want zo indrukwekkend is ons ploeg tegen over de toppers nu ook niet kwalitatief gezien

niemand verwacht een titel, ik verwacht zelfs de po's niet. we waren vorig seizoen int begin degradatie kandidaat volgens velen en we hebben nipt de po's gemist, dan kunt ge al eens hoger mikken dan "knoop dat we in eerste klasse blijven" maar ge moet nie verwachten dat antwerp ineens flitsend voetbal gaat spelen tegen de échte titelkandidaten

voor antwerp is dit een punt gewonnen, club twee verloren. ja toch? of zie ik da zo fout
Old 20-08-2018, 20:49   #20183   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Old 20-08-2018, 20:54   #20184   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

rofl :')
Old 20-08-2018, 20:55   #20185   link
rooz
siii

rooz's Avatar

niet lachen radje, die gasten kunnen tijdreizen
Old 20-08-2018, 20:57   #20186   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

of in hun woorden, teidrijzen
Old 20-08-2018, 22:34   #20187   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

knap
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2018, 00:00   #20188   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

lmfao
Old 21-08-2018, 08:56   #20189   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Quote:
Het bondsparket onderzoekt of het actie kan ondernemen tegen Antwerp voor het ‘Dood aan FCB’-spandoek, dat zondagmiddag tijdens Antwerp - Cub Brugge werd getoond op Tribune 2 van de Bosuil.
Op zich al een wansmakelijk spandoek, maar dit keer werd het dan nog ontrold tijdens de 23e minuut waarin de verongelukte Club Brugge-spits François Sterchele zoals gebruikelijk werd herdacht. Het bondsparket gaat bekijken of het bevoegd is om de club voor de Geschillencommissie te brengen en welke straf het kan vorderen.

In 2015 werd Standard vervolgd voor het ‘Red or Dead’-spandoek waarmee het Steven Defour - op dat moment speler van Anderlecht - viseerde. Toen kregen de Rouches een voorwaardelijke straf opgelegd van één wedstrijd achter gesloten deuren en een geldboete van 5.000 euro. Ook de Antwerpse politie is een onderzoek gestart naar de Antwerp-supporters die tegen Club Brugge Bengaals vuur afstaken en het bewuste spandoek binnensmokkelden. De politie gaat de camerabeelden analyseren om de daders te identificeren.

Geen rellen, geen vandalisme in de omliggende straten (geen scooters van gehandicapte mensen vernield bvb.) en die van Brugge zijn zonder problemen kunnen aankomen/vertrekken.

Dan maar zagen over een doekje lmao
DM is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2018, 08:59   #20190   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

T was wel in minuut 23 he dm.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2018, 09:05   #20191   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

gade nu alstublieft allemaal stoppen met onnozel doen over ne voetballer die 10 jaar geleden met zijn zatte kloten tegen nen boom is gereden
Old 21-08-2018, 09:11   #20192   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
T was wel in minuut 23 he dm.
En dan ?

Ze mogen blij zijn dat hij met zijn zatte kloten geen onschuldige bijstaander overhoop heeft gereden.
DM is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2018, 10:11   #20193   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Van mij mag je zeggen, schrijven wat je wil.
Zelfs liedjes over iemands vrouw die aan kanker overleden is, hoe smakeloos dat ook is, het blijven slechts woorden.

Als ge daar al niet tegenkan.

Beetje ziekte van deze tijd zeker.
Old 21-08-2018, 10:35   #20194   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

ik kan niet zingen en voel me dus beledigd door uw post
Old 21-08-2018, 17:34   #20195   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Van mij mag je zeggen, schrijven wat je wil.
Zelfs liedjes over iemands vrouw die aan kanker overleden is, hoe smakeloos dat ook is, het blijven slechts woorden.

Als ge daar al niet tegenkan.

Beetje ziekte van deze tijd zeker.
Anderzijds zou een voetbalstadion ook toegankelijk moeten zijn voor kinderen en dus niet 18 plus moeten zijn.
Genoeg geslaagde ludieke dingen die je kan roepen of zingen zonder extreem gewelddadig, haatdragend te worden.
Allemaal nogal al puberaal om met zo een dingen willen op te vallen.
Enja bij Brugge zit er ook zo een klik. Omdat wij de meeste supporters hebben waarschijnlijk nog veel meer dan bij de rest. T blijft belachelijk.
Old 21-08-2018, 17:48   #20196   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Quote:
Anderzijds zou een voetbalstadion ook toegankelijk moeten zijn voor kinderen en dus niet 18 plus moeten zijn.
Zegt wie?
Old 21-08-2018, 18:02   #20197   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Komt Jack veel buiten?

Zon alcohol depressie kan wel zwaar met ne mens spelen.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 22-08-2018, 19:45   #20198   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Eum wat ?
Voetbal moet per definitie marginaal zijn?

Kunt dat puberaal extreem ultra gedoe mss houden mss houden voor op internet en in wat WhatsApp groepjes maar in een stadion hoeft dat voor mij absoluut niet.

Dus niet kunnen lachen met moppen over vrouwen met kanker is depressief zijn?
Old 22-08-2018, 20:41   #20199   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Omdat voetbal stadions perfect toegankelijk zijn voor kinderen man, elke respectabele vader gaat niet met zijne kleine in de harde kern gaan staan he.

Als ge eens naar voetbal zou gaan zien in een stadion zou je dat zeker weten, de spandoekjes waar wat opstaat: So what lol? Ik vond de reacties op die defour spandoek ook al overdreven. Precies of ze gingen em echt nekeer gaan lynchen in het echte leven.

In elk stadion vind ge marginaliteit ja, als ge nekeer goed bekijkt om naar een match te gaan zien, kan je die marginaliteit perfect vermijden.

Dus doe aub niet zo uit de hoogte, per definitie marginaal rofl. Ge spreekt hier echt over de enkelingen in een stadion die den boel op stelten zetten. Stop nekeer met overdrijven ale

Guru is offline   Reply With Quote
Old 23-08-2018, 12:31   #20200   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Quote:
Eum wat ?
Voetbal moet per definitie marginaal zijn?

Kunt dat puberaal extreem ultra gedoe mss houden mss houden voor op internet en in wat WhatsApp groepjes maar in een stadion hoeft dat voor mij absoluut niet.

Dus niet kunnen lachen met moppen over vrouwen met kanker is depressief zijn?
https://www.facebook.com/Eleven.Spor...3753142440605/

Kan dit van Jack Carver?
Of zou het woordje "tits" sommige kinderen kunnen kwetsen?

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules