Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 14-04-2007, 17:55   #241   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

Ha, Six Feet Under is ook goed Hoeveel seizoenen zijn er daar feitelijk al van?

Het eerste deel van seizoen 6 van The Sopranos was vreselijk ondermaats, maar de eerste aflevering van deel 2 vond ik goed. Vooral het einde was sterk.
Corax is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2007, 19:33   #242   link
Roswell
Senior Member

Roswell's Avatar

Net nog maar eens aan Band of Brothers begonnen... Epi's zitten sorteren en daarop uitgekomen, kon niet laten van op play te drukken en ja... uur later nog altijd aan het kijken.
Old 14-04-2007, 19:45   #243   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Corax View Post
Ha, Six Feet Under is ook goed Hoeveel seizoenen zijn er daar feitelijk al van?
5, en toen was het gedaan (in 2003 denk ik). Nog 2 seizoenen te gaan, ben enorm benieuwd naar het einde, da magnifiek schijnt te zijn. Sopranos heb ik nog niet gezien, maar op dit moment is SFU zeker met voorsprong de beste serie die ik ooit gezien heb.
Jonah is offline   Reply With Quote
Old 15-04-2007, 12:00   #244   link
LtPudding
Junior Member

LtPudding's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jonah View Post
het einde, da magnifiek schijnt te zijn.
Bij de allerlaatste aflevering heb ik liggen wenen gelijk een wijf. Zo ongelofelijk goed!
Six Feet Under is daarmee ook zowat de enige langlopende tv-serie die echt kwaliteit heeft blijven leveren tot het laatste seizoen. Alleen al daarom zou ik het nomineren voor beste serie ooit.
LtPudding is offline   Reply With Quote
Old 15-04-2007, 12:48   #245   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Hmmmz i beg to differ.

Iedereen prijst de serie de hemel in, ik heb alle 5 de seizoenen hier liggen. En eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik nog GEEN ENKELe aflevering volledig uit heb kunnen zien. Ik ben al makkelijk 5x begonnen aan aflevering 1, en telkens opnieuw zet ik ze af. Ik weet niet waarom, de acteurs werken niet op men zenuwen, het is hbo, de setting is perfect. En toch werkt het voor mij niet.

Nu heb ik dat wel vaker, Blackadder duurde bijvoorbeeld ook een tijdje vooraleer ik dat kon bezien. Maar ik denk niet dat ik, carnivale uitgezonderd, een serie meer kansen heb gegeven dan SFU, en ook bij carnivale is het me niet gelukt om 1 aflevering uit te kunnen zien.

Geef mij dan maar The Wire. S1 - 4 op 4 dagen uitgekeken
Teki is offline   Reply With Quote
Old 15-04-2007, 20:01   #246   link
black
Senior Member

black's Avatar

Ben voort moment op de dialyse naar "The 4400" aant kijken, kheb al 5 afleveringen gezien van het eerste seizoen, smaakt naar meer.
Thuis kijk ik naar prison break.
Old 15-04-2007, 20:20   #247   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Hmmmz i beg to differ.

Iedereen prijst de serie de hemel in, ik heb alle 5 de seizoenen hier liggen. En eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik nog GEEN ENKELe aflevering volledig uit heb kunnen zien. Ik ben al makkelijk 5x begonnen aan aflevering 1, en telkens opnieuw zet ik ze af. Ik weet niet waarom, de acteurs werken niet op men zenuwen, het is hbo, de setting is perfect. En toch werkt het voor mij niet.

Nu heb ik dat wel vaker, Blackadder duurde bijvoorbeeld ook een tijdje vooraleer ik dat kon bezien. Maar ik denk niet dat ik, carnivale uitgezonderd, een serie meer kansen heb gegeven dan SFU, en ook bij carnivale is het me niet gelukt om 1 aflevering uit te kunnen zien.

Geef mij dan maar The Wire. S1 - 4 op 4 dagen uitgekeken
Sja, misschien zijn tergend trage, neerslachtige dramaseries gewoon je ding niet . Je kan bezwaarlijk zeggen dat er veel actie zit in SFU, wat in pakweg The Wire dan weer wel het geval is.

Het tweede seizoen van SFU vond ik zelf ook niet zó speciaal. Er is weinig karakterontwikkeling, dat hele "oh, wij kunnen niet leven zonder elkaar!"-gedoe tussen Brenda en Nate begint al snel enorm te vervelen, en Claire is een beetje te stereotiep als de rebelse puber. Maar dat wordt kéihard goedgemaakt in het 3e seizoen, wooptidoo!

Ik veronderstel trouwens dat je met "ik heb alle seizoenen hier liggen" niet bedoelt dat je dan ook effectief alle dvd-boxen hebt?
Old 15-04-2007, 21:20   #248   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Euhm de 25 dvds ja, wel alleen de dvds uiteraard
Teki is offline   Reply With Quote
Old 15-04-2007, 21:32   #249   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Euhm de 25 dvds ja, wel alleen de dvds uiteraard
Ah...helaas, als je de echte boxen had, wilde ik S4 wel van je overkopen, als je de hele serie dan toch niets vindt .
Old 17-04-2007, 11:27   #250   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

Heroes eens aan't checken. Het is dat ik heb gehoord dat het beter wordt want de eerste 3epi's zijn nu niet om over naar huis te schrijven... alleen die japanner is wel grappig

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 17-04-2007, 11:47   #251   link
zinno
Senior Member

Heroes wordt effectief beter vanaf epi 4/5, hoe dan ook vind ik het nog altijd geen hoogvlieger
zinno is offline   Reply With Quote
Old 17-04-2007, 18:24   #252   link
Roswell
Senior Member

Roswell's Avatar

Gisteravond Oz volledig afgewerkt. Nu nog zelfde doen met S9 van X-files en ik kan aan Carnivalé, Deadwood, Dexter, Rome en The Sopranos beginnen (niet bepaald in die volgorde).
Old 17-04-2007, 20:35   #253   link
The Dude
Certified Sinner

The Dude's Avatar

Heroes wordt er beter op ja, was er in't begin ook niet zot van. We hebben het eerste seizoen van Oz hier op dvd liggen, schijnt goed te zijn. Iemand Drive al gezien?
The Dude is offline   Reply With Quote
Old 17-04-2007, 22:54   #254   link
micksque
World of Warcraft nerd.

micksque's Avatar

Juist de eerste twee episodes gezien, Dude.

Persoonlijk vond ik het best wel oké, aangezien het concept me enorm aansprak, maar de het mysterieuze dat zich afspeelt rond het doel van "The Race" stoorde me wel een beetje. Ik ga het zeker nog blijven volgen en hopelijk kunnen ze van het hele concept iets leuk maken.
micksque is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2007, 09:21   #255   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Ik heb hier net iets gezien van een serie op Fox, Vanished. Ziet er alleszins niet slecht uit.
Promo op youtube

Edit; ik zie nu dat er al 9 episodes van uitgezonden zijn. Sinds augustus 2006 on-air.
Vanished site

Last edited by quantrias; 18-04-2007 at 09:29.
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2007, 11:38   #256   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

was beschikbaar

Ben nu begonnen aan dexter
Weird voorlopig en stoorde me een beetje aan de acteerprestaties, maar serie zou sterk beteren in de volgende episodes.

Wel leuk concept, CSI goes killing and covering his tracks meets american psycho
Old 18-04-2007, 11:44   #257   link
andu

andu's Avatar

Drive is best leuk. Interessant concept, veel mogelijkheden. Hopelijk maken ze er een compleet, afgerond seizoen van.
andu is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2007, 11:57   #258   link
micksque
World of Warcraft nerd.

micksque's Avatar

Quote:
Originally Posted by quantrias View Post
Ik heb hier net iets gezien van een serie op Fox, Vanished. Ziet er alleszins niet slecht uit.
Promo op youtube

Edit; ik zie nu dat er al 9 episodes van uitgezonden zijn. Sinds augustus 2006 on-air.
Vanished site
Die serie was te tetrinetten op ALP. =)
Old 18-04-2007, 13:17   #259   link
The Dude
Certified Sinner

The Dude's Avatar

Quote:
Originally Posted by micksque View Post
Die serie was te tetrinetten op ALP. =)
heb er daar idd ook 13 van 'staan'
The Dude is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2007, 13:29   #260   link
micksque
World of Warcraft nerd.

micksque's Avatar

Quote:
Originally Posted by andu View Post
Drive is best leuk. Interessant concept, veel mogelijkheden. Hopelijk maken ze er een compleet, afgerond seizoen van.
en FOX kennende...
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules