Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 23-01-2014, 13:36   #2041   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Mij misklikt in arena draft . Ipv Lord Jaraxus of Bloodhoof op Millhouse geklikt .
Old 23-01-2014, 13:52   #2042   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Ik maak ook nog veel fouten en heb het meestal direct door. Moet meer tijd nemen maar heb geen geduld.
Ja idem, ik leg 3 kaarten, druk end turn en direct "neeeee, had het zó moeten doen"
Old 23-01-2014, 17:51   #2043   link
The one and only Buffalo
Kwek

Lol, het is open beta en ik geraak er niet meer op.

Thx noobs.
Old 23-01-2014, 19:31   #2044   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Arena gameke gelogd, kritiek welkom:
http://www.hearthlog.com/u/user-28fa...03368/replay#1
Sentinel is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2014, 19:34   #2045   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Ok bon, hoe leer ik dit?
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2014, 20:01   #2046   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Door te spelen.
Old 23-01-2014, 20:20   #2047   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Ik zou eerst wat practice spelen met de verschillende classes. Als er ééntje u aanstaat kunt ge dan met play gewoon spelen.

Arena verloren met dit als laatste spel:
http://www.hearthlog.com/u/user-28fa...07409/replay#1

Domste spel dat ik ooit verloren ben denk ik, i'm fucking retarded.
Old 23-01-2014, 20:30   #2048   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Moet ik die "packs" opendoen of saven?
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2014, 20:31   #2049   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Open doen, kunt er voor de rest niks mee doen.
Old 23-01-2014, 21:30   #2050   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Echt een leutig spelleke, maar...

Ik ben nu elke class tot lvl 10 aan het krijgen om de basic cards te unlocken. Speel wat tegen de AI daarvoor. Ik speel met Shaman tegen hunter en krijg met 28-0 op mijn doos. Daarna nog eens hetzelfde matchke en win op mijn dooie gemak met 26-0. Gewoon... omdat de kaartjes anders vallen. Terwijl ik in het eerste spel gewoon geen kans had.

Natuurlijk zal in dit spel een goeie speler het verschil wel maken met een slechte speler. Maar twee goeie spelers zijn gewoon compleet afhankelijk van hoeveel hoerechance ze gaan hebben.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2014, 21:31   #2051   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Bon, nog nooit een kaartspel gespeeld maar dit ga ik toch ook even proberen.
kar is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2014, 21:33   #2052   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Yep, geluk is een grote factor en ge gaat nog gigantisch liggen vloeken op uwe PC als ge door pure pech verliest.

Maar het is nu nog erger voor u omdat ge begint met shitty kaarten. Een gebalanceerde deck zou ervoor moeten zorgen dat (bijna) altijd deftig kunt spelen.
Old 23-01-2014, 21:46   #2053   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik denk dat ik Paladin wel leutig vind. Als ik alle classes tot 10 heb geleveld, ga ik wat geld in het spel steken voor wat packs en dan enkel nog online spelen.

Ik blijf natuurlijk bij mijn eerdere opmerking. Geluk kan twee kanten uit he. Het zal natuurlijk moeilijk zijn om uzelf daaraan te herinneren als ge net keihard op uw doos hebt gekregen.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2014, 23:04   #2054   link
The one and only Buffalo
Kwek

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Echt een leutig spelleke, maar...

Ik ben nu elke class tot lvl 10 aan het krijgen om de basic cards te unlocken. Speel wat tegen de AI daarvoor. Ik speel met Shaman tegen hunter en krijg met 28-0 op mijn doos. Daarna nog eens hetzelfde matchke en win op mijn dooie gemak met 26-0. Gewoon... omdat de kaartjes anders vallen. Terwijl ik in het eerste spel gewoon geen kans had.

Natuurlijk zal in dit spel een goeie speler het verschil wel maken met een slechte speler. Maar twee goeie spelers zijn gewoon compleet afhankelijk van hoeveel hoerechance ze gaan hebben.
Speel niet tegen de AI maar gewoon in play. Ge wordt gematcht met mensen van uw niveau dus die hebben dezelfde crappy kaarten. Ge leert er meer uit, krijgt er meer XP en gold voor.
Old 23-01-2014, 23:05   #2055   link
The one and only Buffalo
Kwek

En geluk is idd een factor, maar zoals hier al staat, ge kunt uw deck zodanig maken dat ge niet afhankelijk zijt van die een of 2 kaarten.
Old 24-01-2014, 00:49   #2056   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sentinel View Post
Yep, geluk is een grote factor en ge gaat nog gigantisch liggen vloeken op uwe PC als ge door pure pech verliest.
Of ge kunt tegen uw verlies kunnen.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2014, 00:55   #2057   link
andu

andu's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sentinel View Post
Arena gameke gelogd, kritiek welkom:
http://www.hearthlog.com/u/user-28fa...03368/replay#1
Mulligan: Goed.

Turn 1 & 2: Goed.

Turn 3: Hier moet je die Shattered Sun Cleric spelen. Arena is puur controle en je kan het niet maken om niets van board presence te hebben als je dat kan vermijden. Ja, je verliest die +1/1, maar het is beter om 3 damage op het board te hebben liggen dan 2 life te verliezen door tap en een Blood Imp te leggen die de eerste turn zijn effect al niet kan waarmaken.

Turn 4: Arena is puur controle, die Summoning Portal gaat hem toelaten om snel tempo (aantal minions, dus damage op het bord) bij te maken, waardoor de hele boel snel uit uw handen kan glippen. Je hebt een Shadow Bolt, die Portal heeft 4 life. Hier mocht je absoluut niets anders doen dan Shadow Bolten. Side note: als je SSC had gespeeld op turn 3, dan had je exit state nu een 3/3 SSC, Blood Imp en leeg bord van hem geweest.

Turn 5: Goed. Hellfire haalt 4 voor 2, wat minder is dan je normaal verwacht, maar in deze situatie was het de beste zet. Enkel door het aanwezig zijn van die Cult Master wel, als dat een andere 3/2, 2/9, 4/2 of 2/4 was, dan had de correcte play geweest: Shieldmaster op Voidwalker, Knife Juggler, Shadow Bolt op Portal. De reden daarvoor is dat je een 3/5 taunt achterlaat die buiten Soulfire / Drain Life range blijft en minstens 1 voor 2 gaat zijn, plus een tweede minion.

Turn 6: Hier zou ik Knife Juggler / SSC spelen, of Faceless Manipulator. Met Argent Commander wil je altijd een kill halen uit zijn divine shield, hij is te kostelijk om hem 0 voor 1 te laten gaan, en met twee life sterft hij aan een natte scheet.

Turn 7: Goed. Tap was ook goed om u dichter bij Molten Giant te brengen, maar altijd EERST uw card draw effects resolven, je weet nooit of je iets trekt dat uw turn beter kan maken.

De rest morgen keer bezien.

Last edited by andu; 24-01-2014 at 01:01.
andu is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2014, 06:19   #2058   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Snuff View Post
Of ge kunt tegen uw verlies kunnen.

Losermentaliteit imo
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2014, 07:49   #2059   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Speel niet tegen de AI maar gewoon in play. Ge wordt gematcht met mensen van uw niveau dus die hebben dezelfde crappy kaarten. Ge leert er meer uit, krijgt er meer XP en gold voor.
Toch eens alle AI verslaan. Geeft u redelijk veel gold.
Old 24-01-2014, 08:04   #2060   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Ik denk dat ik Paladin wel leutig vind. Als ik alle classes tot 10 heb geleveld, ga ik wat geld in het spel steken voor wat packs en dan enkel nog online spelen.

Ik blijf natuurlijk bij mijn eerdere opmerking. Geluk kan twee kanten uit he. Het zal natuurlijk moeilijk zijn om uzelf daaraan te herinneren als ge net keihard op uw doos hebt gekregen.
Goed plan om eerst wat te levelen. Ge gaat de classes en al hun basiskaarten zo goed leren kennen. Eigenlijk een heel goede basistutorial voor het spel.
Ge gaat ook veel gold krijgen door alles te unlocken waardoor ge arena kunt spelen. Packs kopen lijkt mij dus echt niet nodig (tenzij ge heel ongeduldig zijt en onmiddellijk veel kaarten wilt hebben).
Het duurt wel vrij lang om elke class tot lvl10 te krijgen.

En @Andu. Bedankt voor de analyse! Ik moet mij dus blijkbaar meer focussen op boardcontrole ipv zo efficient mogelijk te willen spelen. Daarom mijn verkeerde keuzes op 3 & 4.
Waarom ik op Turn6 die argent commander speelde snap ik eigenlijk zelf niet meer.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules