Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 16-11-2018, 18:33   #7121   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik denk dat veel volk wel verkocht was voor het idee maar het was al snel duidelijk vanaf de eerste beta (op de console) paar weken terug dat dit de verwachte luie cashout ging zijn. én het is duur én er zijn microtransactions. om de grind, het enigste in't spel, te omzeilen. triestig.

het ergste aan de situatie is dat, moest dit gereleased zijn door een indie studio voor minder geld en géén microtransactions, 't zou garanti afgestempeld worden als de zoveelste survival kloon en elke sell out site zoals IGN zou zich niet tegenhouden om het met veel plezier af te breken. maar omdat het het grote bethesda is en ze graag gratis review codes (ironisch genoeg niet voor dit, toch niet pre consumenten release) blijven krijgen, gaat natuurlijk alles mooi verbloemd worden. wat wuke dus zei.

dubbel triestig.
Old 16-11-2018, 18:37   #7122   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
"I bought a front door"
Old 16-11-2018, 18:47   #7123   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Grote recensies die het spel een hoge score geven en de waslijst bugs negeren? Ze zouden niet durven. Spijtig eigenlijk dat 76 zo uitgebracht is, het idee van maar met 24 mensen op een server, de prachtige locaties, ik had zin om het te spelen, maar ik twijfel of dat ooit het realiteit gaat worden.

Last edited by Hellhound; 16-11-2018 at 23:11.
Hellhound is offline   Reply With Quote
Old 16-11-2018, 22:32   #7124   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Bwa geef dat wat tijd. Na wat bug fixing, gerage van de community en wat meer content zal dat wel een tof spel worden.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 16-11-2018, 22:39   #7125   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Welke spellekes zijde mee bezig

Eerste officiële PS4 review is er.

Quote:
Fallout 76 had a lot to say when it was revealed. It was multiplayer, it had the largest world of any Fallout, it was going to be fun. The trouble is that it just doesn’t work, the world is too big and empty, and the quest design as uninspired as it gets. If the only way for a game to be entertaining is by having your friends make jokes about it as you journey together, then it has failed at one of the things that most games should be. It has failed at being fun, it has failed at being entertaining in its own right. If you want to hang out with some friends in an a post-apocalypse, then just go to a pub and watch the news.
3/10

Lmao als ge echt denkt dat dat ooit nog gaat goedkomen cole.

Last edited by wukedadde; 16-11-2018 at 22:42.
wukedadde is offline   Reply With Quote
Old 16-11-2018, 22:51   #7126   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Bwa geef dat wat tijd. Na wat bug fixing, gerage van de community en wat meer content zal dat wel een tof spel worden.
ze hadden tussen de pc beta en de pc release 14 dagen tijd om heel duidelijke bugs te fixen, ik heb het dan zelfs nog niet over server performance, hacks en whatever. gewoon oppervlakkige zaken die de fans en de fanboys toch een beetje gerust zouden stellen. zal het meest frappante voorbeeld geven: in één quest is er een jukebox waarmee je moet interacten (want er zijn dus geen npc's, alleen objects en robots) waar je gewoon doorliep; dat object bestond niet volgens de server maar het was nodig om te progressen in één van de grootste "quests". van alle bug submissions stond die helemaal bovenaan op reddit/fora en bij release WAS DIE NOG ALTIJD VOLLEDIG HETZELFDE ROFL. aangezien dat een fixed locatie is en geen dynamische en aangezien het een fixed asset is, was dat wat, hoogstens een kwartierke kloten met de server én de engine code? maar nope, 14 dagen. nog altijd hetzelfde.

trouwens opnieuw niet vergeten, officiële mod support komt er "misschien" volgend jaar. paid mods (zeer snel) en microtransactions (nu al), dat natuurlijk wel.

uw naïviteit dat dit ooit nog iets goed kan worden is schattig, dat moet ik u wel geven
Old 16-11-2018, 22:56   #7127   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

het spel had potentieel kunnen hebben als ze de traditionele bethesda route hadden opgegaan: laat gewoon de modders gratis uwe rommel opkuisen. dat was zo voor de morrowind games (vanaf oblivion) en dat is zo sinds fallout 3.

maar nope, het teren op gratis modders om sales te halen voor uw games was niet genoeg, nu willen ze eerst nog meer geld uit de consumenten halen door microtransactions en een paar paid mods toe te voegen om vervolgens gratis modders weer hun rommel te laten opkuisen en zo weer een boost in hun sales te zien. ze hebben dus nog een extra laag aan scummy greedy bullshit toegevoegd

tl:dr als ge toch nog iets of wat geloofd in financiële ethiek in video games koopt ge deze titel nooit van zijn leven
Old 16-11-2018, 23:11   #7128   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Ik vraag mij ook af op de lange baan, hoe het gaat lopen met DLC. Nu heb je een grote zandbak als map waar 24 man in rondhuppelt, maar zodra je iets van DLC gaat introduceren a la Nuka World of Point Lookout, dan zit je gezellig met zijn 24 op dat ene stuk, wat volgens mij een beetje tegen het originele concept gaat.

Is er eigenlijk al bekend in hoeverre ze mods gaan toelaten? Misschien private servers uiteindelijk voor mensen die met mods willen spelen?
Hellhound is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 00:03   #7129   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hellhound View Post
Ik vraag mij ook af op de lange baan...
Ik vermoed dat er gewoon geen lange baan gaat zijn, tenzij het F2P gaat en mod community helemaal los laat... Wat mij een onmogelijke combo lijkt.
Old 17-11-2018, 08:20   #7130   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

mind blowing hoe je zo een concept, wereld en fanbase kan verkrachten.

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 08:44   #7131   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

En het is al 2 keer gebeurd dit jaar.
Diablo en Fallout 76
Guru is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 08:58   #7132   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Het had nog wel iets gehad moest er een MP server limit van pakweg 5 spelers per server zijn. En je ziet spelers niet op de map. Zodat het echt een bijzondere moment wordt als je toevallig een andere speler tegenkomt.

Zou ik echt wel cool vinden, nu ik er over nadenk
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 09:34   #7133   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Als je een goede RPG-ervaring zoekt laat je denk ik best dat spel links liggen. Geen NPC's ...
En bugs! Ik denk dat je beter Goat Simulator koopt dan ...
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 09:37   #7134   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Of speel allemaal eens gewoon Hitman 2 gelijk de grote mensen. Dat spel is lichtjes geniaal.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 10:34   #7135   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Exreey bedoelt Red Dead Redemtion 2.

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 11:58   #7136   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post

uw naïviteit dat dit ooit nog iets goed kan worden is schattig, dat moet ik u wel geven
Bwa. No man’s sky, the division, rainbow six, ... er zijn toch wel wat games die in erbarmelijke staat zijn gereleased en daarna wel redelijk goed zijn geworden. Nuja, anderzijds, tegen dat dat spel recht is getrokken geeft niemand er waarschijnlijk nog ne fuck meer om. Alleen nogal schandelijk van de aanvankelijke 60 euro vraagprijs, maar als dat flopt gaan ze wel ergens iets moeten doen om dat recht te trekken.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 18:57   #7137   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

No man's sky kan je een beetje vergelijken buiten het feit dat dat eigenlijk een indie game was en geen fucking 70 euro koste.

The Division en Rainbow Six waren bij release al ok games die (vooral) speelbaar waren en later beter gemaakt zijn.

Al een chance dat we flimpkes als deze krijgen, zodat we tenminste nog een beetje kunnen lachen.

Old 17-11-2018, 19:06   #7138   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

the division was een competent spel (unlike 76) met mooie graphics (unlike 76) maar eer je in endgame kwam was het in't begin redelijk saai, vooral de pvp. de buildup naar max level pre-endgame was inorde. niet geweldig maar inorde. dus die vergelijking kunnen we al direct wegsmijten. en met rainbow six, bedoel je de online comp shooter? die was ook al inorde in't begin hoor maar zoals met elke pure online competitive fps moet je de kinderziektes er uit halen en naar de pro's/meta/stats zien om geleidelijk het product te refinen. daarom dat je op zich al het concept "meta" hebt in games zoals rainbow six, cs:go, overwatch,... er bestaat niet en er zal nooit een "meta" bestaan in fallout 76, ook al is het technisch gezien een online shooter.

voor de rest ga ik akkoord met wat wuke zegt over no man's sky.
Old 17-11-2018, 19:17   #7139   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

No Man's Sky kostte €60 bij release. Aan die prijs maakt het niet meer uit of het om indie gaat of niet.
Old 17-11-2018, 19:39   #7140   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Bwa. No man’s sky, the division, rainbow six, ... er zijn toch wel wat games die in erbarmelijke staat zijn gereleased en daarna wel redelijk goed zijn geworden. Nuja, anderzijds, tegen dat dat spel recht is getrokken geeft niemand er waarschijnlijk nog ne fuck meer om. Alleen nogal schandelijk van de aanvankelijke 60 euro vraagprijs, maar als dat flopt gaan ze wel ergens iets moeten doen om dat recht te trekken.
Ik kan enkel spreken van The Division, maar dat was nu niet in erbarmelijke staat released, die game had gewoon saaie endgame waar ze later een mouw hebben aangepast.

Voor de rest was dat een goei spel en de "level up" ervaring zat redelijk goed.
Guru is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules