Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 14-11-2018, 10:09   #16001   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Als het gaat over het zingen, het is niet altijd zijn stem die je hoort. Ze hebben verschillende stemmen samen gesmolten voor de film (toch voor de zangstukken).
Wat ook logisch is, nee? Je gaat niet fkes leren zingen zoals Freddie op een jaar tijd.
Old 14-11-2018, 10:18   #16002   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Oh, zeker. interessante manier ook om het zo te doen in de film.
kar is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2018, 16:03   #16003   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

nggg ik wil die zo hard gaan zien

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 16-11-2018, 22:28   #16004   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Hereditary

Oh god wat een nachtmerrie, my body was not ready. Ik heb precies het gevoel dat ik 2 uur mijn adem heb ingehouden.
Old 16-11-2018, 22:32   #16005   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Mission impossible fallout. Tof!

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 12:56   #16006   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Afgelopen weken:

The Killing (1956): Eén van de klassiekers die altijd in een vergeten hoekje gebleven is bij mij.

The Incredibles 2: Evenveel entertainment als de eerste film, dus meer moest dat niet zijn voor mij.

Batman Ninja: DC mag meer van dit soort projecten in het leven roepen. De animatie is top-notch en verschrikkelijk over-the-top. Prachtig hoe ze de personages en lore overgedragen hebben naar die setting. Aanrader.

Hush: Doofstomme vrouw krijgt te maken met een belager, niets speciaal, maar er zijn ergere films in dat genre. Anderzijds zijn er ook een pak betere zoals de eerste Strangers film bijvoorbeeld.

Jersey Shore Massacre (2014): Het was B-film avond. Meer moet er niet over gezegd worden.

Slender Man: Blijft haast niets over van de originele creepypasta, en met de film hadden ze zo veel meer kunnen doen. Slaapverwekkend eigenlijk, als ik eerlijk moet zijn.

Die Präsenz (2014): Duitse Paranormal Activity, maar dan nog met minder budget.

Verder een beetje mijn Godzilla backlog aan het wegwerken geweest met Godzilla vs Spacegodzilla, Godzilla vs. King Ghidorah en Godzilla: Tokyo S.O.S. (2003)
Hellhound is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 16:52   #16007   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Legend (1985)

Blijkbaar de film waarop zelda is geïnspireerd. Goh ja. Schoon decors en make-up maar het verhaal is een beetje een snorefest. Tim Curry is wel noice als The Darkness. 6/10 voor sfeer.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2018, 18:38   #16008   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Mile 22

Gelukkig spendeer ik weinig of geen moeite in het volgen van metacritic ratings, want daar scoort deze film erbarmelijk slecht op. Weet niet helemaal goed wat deze mensen verwacht hadden van een film die in essentie niet meer is dan een missie die zo geplukt kon zijn uit Call of Duty. Toegegeven, het zou voor mij een terugkeer naar Call of Duty betekenen.

Wat ik persoonlijk verwacht van dit soort film is actie, brokken actie en fris camerawerk in zulke scenes. Dat krijg je hier meer dan genoeg, dus deze film is op dat vlak een aanrader, zonder enige twijfel. Zoek je diepgang en een ingewikkelde plot, dan laat je deze misschien gewoon best aan de kant liggen.

IMDB: https://www.imdb.com/title/tt4560436/
Old 18-11-2018, 18:44   #16009   link
ToVoT
...

Jonathan
Film had zoveel meer kunnen zijn, een idee waar ze veel meer mee hadden kunnen doen.
Maar ik vond hem zeker ni slecht.
ToVoT is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2018, 19:49   #16010   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Dinsdag gezien: 'Overlord'

Die film geeft nu eens echt precies wat je verwacht. En dat is in dit geval een goede zaak. Geen grote cinema maar wel een zalig entertainend stukje nazisploitation met een vleugje splatter. Zeer plezierig!

Vrijdag bekeken: 'Eye in the sky'

Knap gemaakte, relevante en interessante moraalthriller over een aanval met drones op en woning in een door Al-Shabaab gecontroleerd gebied. Goede cast en veel boeiende ethische vragen die worden opgeworpen. Zeer de moeite.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 19-11-2018, 14:43   #16011   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Gisteren gekeken naar Upgrade. Beetje getelefoneerd einde maar best vermakelijk. De hoofdacteur brengt het er niet slecht vanaf voor zo'n B film.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 19-11-2018, 14:56   #16012   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hellhound View Post
Afgelopen weken:

Die Präsenz (2014): Duitse Paranormal Activity, maar dan nog met minder budget.
Vind ik persoonlijk een van de betere in het genre.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 19-11-2018, 22:49   #16013   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Quote:
Originally Posted by DarthJabbaBoulet View Post
Vind ik persoonlijk een van de betere in het genre.
Wel, die had zeker geen slechte invalshoeken. Er waren bepaalde scenes die ik echt fantastisch gevonden had. Paranormal Activity was niet slecht, en ik bekijk die films met alle plezier terug (toch de eerste 4), maar deze had iets speciaals. Ik bekommerde me toch wel een pak meer over de mensen dan in PA. Het enige wat ik spijtig vond was het nogal storende en goedkope camera-effect telkens er "iets" ging komen, was beter in PA en andere films in het "found footage" genre. Maar soit, dat is een schoonheidsfoutje, en kan makkelijk vergeven worden
Old 24-11-2018, 20:44   #16014   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

The Meg. Zelfs Statham kon de film niet redden, dat zegt genoeg
Old 25-11-2018, 02:43   #16015   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Styx. Met voorsprong de beste nieuwe film die ik dit jaar al gezien heb. Heb hem zo goed als naïef kunnen bekijken, enkel een vage waarschuwing gehad dat het niet om mee te lachen ging zijn. Zelfs van die eerste zin in de IMDb plot summary had ik vooraf geen benul, laat staan de tweede. Die onwetendheid maakte hem des te beter volgens mij.

Achteraf beschouwd was dit op papier een vreselijk riskant idee, maar ze zijn er zowaar in geslaagd het niet te verneuken. Heel aangename verrassing.

Clipper is offline   Reply With Quote
Old 25-11-2018, 20:16   #16016   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Niet schieten. Toch wel impressionant als man uit de streek.

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is online now   Reply With Quote
Old 25-11-2018, 21:21   #16017   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

Quote:
Originally Posted by aksm View Post
Niet schieten. Toch wel impressionant als man uit de streek.
ik heb er 2 gratis tickets voor maar ik twijfelde om te gaan
Old 26-11-2018, 09:45   #16018   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Trailer zag er nochtans best oké uit. Decleir zou naar het schijnt in vorm zijn.

Vrijdag naar 'Jackie' gekeken. Impressionistisch portret van Jackie Kennedy in de dagen na de moord op JFK. De vertolking van Natalie Portman is denk ik nogal love it or hate it maar de opzet en insteek van de film hadden wel iets speciaals.

Lang niet slecht.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2018, 12:21   #16019   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wolf View Post
ik heb er 2 gratis tickets voor maar ik twijfelde om te gaan
is zeker wel goed.

Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Trailer zag er nochtans best oké uit. Decleir zou naar het schijnt in vorm zijn.

Vrijdag naar 'Jackie' gekeken. Impressionistisch portret van Jackie Kennedy in de dagen na de moord op JFK. De vertolking van Natalie Portman is denk ik nogal love it or hate it maar de opzet en insteek van de film hadden wel iets speciaals.

Lang niet slecht.
heb ik gezien in de cinema, goeie film zeker. Portman praat wel "met veel lucht" van tijd, stak tegen na nen tijd.
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2018, 01:09   #16020   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Bohemian Rhapsody.

Ja jong... Serieus Oscar materiaal.
DM is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools