Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 28-03-2018, 23:47   #26561   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Geen idee van waar ge zijt, maar hoor hier eens: http://www.guidojanssens.be/
Blade is offline   Reply With Quote
Old 29-03-2018, 06:18   #26562   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Alfa Auto Shop in Hasselt is ook vaak goedkoop hiervoor. Wel lange wachttijd, en geen idee van waar je bent.
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 29-03-2018, 14:03   #26563   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Ben van Oostende
ndPix is offline   Reply With Quote
Old 29-03-2018, 19:22   #26564   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

De mijne is ook gezet bij Alfa Auto Shop, zonder wachttijd - Informeer bij iets gelijkaardig bij u in de buurt?

Soit, snel Google leert dat een trekhaak voor uw auto een goede 100 euro kost. Dus met max 2 werkuren en wat marge mag je nooit 600 euro betalen.
Old 30-03-2018, 06:36   #26565   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kolb View Post
De mijne is ook gezet bij Alfa Auto Shop, zonder wachttijd - Informeer bij iets gelijkaardig bij u in de buurt?

Soit, snel Google leert dat een trekhaak voor uw auto een goede 100 euro kost. Dus met max 2 werkuren en wat marge mag je nooit 600 euro betalen.
€100? Als ik zelf online zoek kom ik deze zelfde prijzen als garagisten tegen. Min €250 en dan nog eens €100 a €150 voor de kabetset. We hebben gekeken om hem zelf te zetten maar niks zit klaar :-\
ndPix is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2018, 17:01   #26566   link
beki
Senior Member

Ik zoek webdesign bedrijf, liefst regio Gent.
Iemand tips?
beki is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2018, 18:12   #26567   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Pm'd
Old 06-04-2018, 18:48   #26568   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Ik wil meer storage space en cloud based werken voor mijn bedrijf.

Dropbox? GSuite? Gewoon Google Drive? Is Google Satan? Ik gebruik wel vaak Google docs enzo, heb geen microsoft Office en Open Office suckt. Drive sync app lockt wel bestanden wanneer die gesynct worden waardoor bewerken problemen geeft grrr.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 07-04-2018, 01:03   #26569   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Office 365 suite geen optie?

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 07-04-2018, 12:40   #26570   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Drennargh View Post
Ik wil meer storage space en cloud based werken voor mijn bedrijf.

Dropbox? GSuite? Gewoon Google Drive? Is Google Satan? Ik gebruik wel vaak Google docs enzo, heb geen microsoft Office en Open Office suckt. Drive sync app lockt wel bestanden wanneer die gesynct worden waardoor bewerken problemen geeft grrr.
Google zou ik niet echt als Satan beschouwen eerlijk gezegd. En als je een professional subscription neemt, beheer jij zelf je data (Google heeft er "in theorie" geen toegang toe).

Ik gebruik graag GSuite eerlijk gezegd. Bewerken van documenten kan met meerdere tegelijk en je kan documenten ook lokaal bewaren. Geen idee hoe dat zit in Office365, maar ik vermoed dat ze dat bij MS ondertussen ook wel deftig hebben aangepakt en niet meer de Sharepoint manier gebruiken (wie dat ooit in godsnaam goedgekeurd heeft).

Lijst eens op wat je juist nodig hebt en maak dan een prijs/kwaliteit vergelijking. Als je puur backup nodig hebt, is Amazon Clouddrive ook wel een goeie optie. Ik betaal 60 dollar per jaar en je kan 1 TB aan bestanden opslaan. Waar Amazon wel een beetje tekort schiet is het feit dat ze hun voorwaarden dikwijls aanpassen. Initieel was het 60 dollar voor ongelimiteerde opslag en plots werd dat 1 TB.
Old 07-04-2018, 18:28   #26571   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Inmiddels heb ik GSuite geactiveerd, maar dan kom je zo van die in mijn ogen typische Googleshit tegen.

Eerst pushen ze je om MX records aan te passen voor mailverkeer. Enkel via out-of-date help threads kon ik uitzoeken dat je via Google Admin die stap kon overslaan.

Dan wil ik mijn bestanden van Google Drive naar GSuite migreren, krijg je een error dat er geen google bestanden kunnen worden overgezet.

Denk ik de map te delen met mijn GSuite account en dan de gedeelde map "add to my drive" te doen, maar dit is slechts een shortcut en geen kopie, dus als ik de bestanden uit Google Drive verwijder, zijn ze gewoon weg. Change owner? Sorry, cannot transfer ownership to ... Ownership can only be transferred to another user in the same domain as the current owner.

Bestaat er een Migrate script voor Chrome, sorry no access. Hoe moeilijk kan het zijn om bestanden over te zetten van hun eigen Google Drive maat.

edit:
'k Heb na veel gezever met Google Support zelf de oplossing gevonden: Backup and Sync tool from Google laat i.t.t. Drive Stream wél toe om Google files te kopiërne en te maken, dus heb ik de folder van mijn persoonlijke account gesynct naar mijn computer en vervolgens naar mijn business account gekopieerd en gesynct. Nu hoef ik niet met domme dingen als domain en ownership van alle files rekening te houden aangezien mijn business account nu de enige owner is.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen

Last edited by Drennargh; 07-04-2018 at 20:30.
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 15-04-2018, 13:53   #26572   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Wat zijn de discretie tags weer voor rond een vraag te stellen hier?
Cage is offline   Reply With Quote
Old 15-04-2018, 15:02   #26573   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

[ size = 7 ] [ /size ]
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2018, 10:01   #26574   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

firmware update gedaan van een oudere smart TV, nu wil die niet meer starten.
is een fabrikant nog verondersteld van support te geven en de boel op te lossen, als die buiten garantie is?
Old 19-04-2018, 10:21   #26575   link
rooz
siii

rooz's Avatar

nee
Old 25-04-2018, 16:44   #26576   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik zoek een goede manier om een to do list bij te houden op mijn werk. Nu is dat gewoon mijn mailbox, maar dat is ontaard in pure chaos. Een excel met 4 kolommen en een dropbox zijn eigenlijk al voldoende, alleen is dat niet zo handig mobiel. OneNote kan ik ook gebruiken, maar daar heb ik geen ervaring mee. Welke methode gebruiken jullie?

Een notieboekje is geen optie want dat ben ik instant kwijt
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2018, 17:12   #26577   link
Mr. Santa

Mr. Santa's Avatar

Zijn gewoon de tasks in Outlook een optie?
Mr. Santa is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2018, 17:26   #26578   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

trello of todoist
al is mijn voornaamste todolist nog steeds mijn mailbox
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2018, 17:59   #26579   link
Roswell
Senior Member

Roswell's Avatar

https://www.wunderlist.com
Alle mogelijke apps en web. Je kan ook sub-taken maken.

Ik gebruik het zelf voornamelijk om boodschappenlijst bij te houden, je kan namelijk ook anderen uitnodigen op een lijst en dan samen aanvullen of afvinken.
Old 25-04-2018, 18:46   #26580   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Ik gebruik Asana.
Daarnaast emails starren in gmail als jobs nog te doen.

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules