![]() |
![]() |
#181 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 link |
Until the Light Takes Me
|
Beide eigenlijk, in de lucht hangen is zowat de minimum vereiste nietwaar. Beetje google leert ook dat ze het hebben moeten afleggen tegen F16's. Nu de redenering (de belofte) daar is dat die piloten teveel anders denken en dat het volledig potentieel pas tevoorschijn komt als je piloten hebt die enkel met de nieuwe toestellen hebben leren vliegen.
Klinkt mogelijk maar niet meer dan dat, de toekomst zal het uitwijzen. Early adopters hebben meestal de miserie en dat geldt voor alles van Nintendo switch tot straaljagers. En als het dan uitkomt dat die F16 best nog even aan de top meekunnen, dan kan ik niet anders concluderen dat men hier de boel uit prestige of zelfs zakkenvullerij aan het belazeren is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 link |
Senior Member
|
dogfight: F16 >>> F35
probleem is dat het nooit tot een dogfight zal komen tussen die twee, de F16 is dood lang voor dat die nog maar door heeft dat er ergens een F35 in de lucht hangt elk zijn eigen specialiteit zeker, t is dan maar gewoon de vraag welke weg onze luchtmacht wil inslaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 link | |
key forum member
|
inderdaad, op papier. eens een andere straaljager er in slaagt om dicht genoeg te komen...
de F117 was ook niet te detecteren op een "gewone" radar Quote:
![]() |
![]() |
#187 link | |
key forum member
|
voor een keer hebben de sossen het bij het rechte eind
Quote:
![]() |
![]() |
#188 link |
lijkkist
|
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...16-s~a9031d4d/
Shit, in 2013, met Di Rupo als premier, werd al besloten een voorkeur voor de F-35 uitgesproken door de toenmalige minister van Defensie :-O Ik kan niet geloven dat ik de N-VA wat aan het verdedigen ben ![]() Het artikel van de tijd is zeer interessant. https://www.tijd.be/opinie/algemeen/...s/9996287.html http://www.adelaidenow.com.au/news/s...64993d7b9dfc8d
![]() |
#189 link |
Senior Member
|
Allez maat
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 link | ||
Until the Light Takes Me
|
Quote:
Quote:
Liep het bloed weg naar uwe stijve bij het gedacht aan een F35, is het daarom dat ge zoiets dom post ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 link | |
key forum member
|
Quote:
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |