Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 06-09-2016, 13:20   #25261   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

feitelijk zijn er nog wel dingen die niet optimaal zijn rond 2-3 graden
Old 07-09-2016, 22:11   #25262   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Weet iemand waar ik papierrol houder kan vinden? Ik zoek specifiek een model om aan de muur te hangen voor grote industriële rollen papier zoals in de link.
Ik zou hem daar kopen, maar ze vragen €14 verzending, wat gezien de kostprijs een beetje onnozel is.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2016, 22:23   #25263   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

lifehack, vervang wc papier met industriele rollen papier

ouch
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2016, 22:50   #25264   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Imes in Gentbrugge. Itt wat de website doet vermoeden, kan je er als particulier ook gewoon binnenstappen.

bvb: http://www.imes.be/is-bin/INTERSHOP....&MesureUnit=EA
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2016, 23:42   #25265   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Cool, tnx.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2016, 12:55   #25266   link
Pistons
Space cowboy

Pistons's Avatar

Send a message via MSN to Pistons
Weet iemand hoe zo'n type stroomaansluiting heet ?

Pistons is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2016, 13:00   #25267   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Quote:
Originally Posted by Pistons View Post
Weet iemand hoe zo'n type stroomaansluiting heet ?

De "You're completely screwed" aansluiting.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2016, 13:07   #25268   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

is iets raar, wordt zoeken naar de juiste connector
is dat +17.5v en -17.5v?
Old 08-09-2016, 13:08   #25269   link
rooz
siii

rooz's Avatar

4 Pin Mini-DIN connector
rooz is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2016, 14:10   #25270   link
Pistons
Space cowboy

Pistons's Avatar

Send a message via MSN to Pistons
Perfect, thx
Pistons is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2016, 19:58   #25271   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Bestaat er een manier om bij Bestbuy.com iets te bestellen en te laten leveren in Europa? Die hun prijzen schelen soms 20-40% van hier maar shipping is blijkbaar niet te doen, zelfs mét taxes.

Hoe zit dat trouwens met amazon.co.uk ook? Soms 20% extra voor taxes alleen al.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2016, 20:28   #25272   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Die taxes (invoerrechten, belastingen) zijn het probleem en maken het bestellen vanuit USA gewoon oninteressant.
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2016, 21:04   #25273   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

yup, shoppen in de USA is een pak goedkoper. importeren van ginder, niet mee beginnen.
zelf ginder op reis gaan, of vragen aan iemand die er naartoe gaat. kledij is er ook een pak goedkoper. ralph lauren shorts of polo aan nog geen 20USD in afslag, levi's jeans aan 55usd. met mijn laatste trip heb ik een hoop aankopen uitgesteld, en kocht ginder dan een DSLR, processor, hoop kledij, enzovoort. feitelijk recupereert dat een deel van de kosten van de vlieger, als je voor 500~600 euro een retour hebt.
sommige mensen moeten van tijd eens naar de USA voor hun job, die zijn meestal niet zo zwaar gepakt en kunnen nog wel iets meedoen.
Old 12-09-2016, 12:15   #25274   link
tragezot
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
yup, shoppen in de USA is een pak goedkoper. importeren van ginder, niet mee beginnen.
zelf ginder op reis gaan, of vragen aan iemand die er naartoe gaat. kledij is er ook een pak goedkoper. ralph lauren shorts of polo aan nog geen 20USD in afslag, levi's jeans aan 55usd. met mijn laatste trip heb ik een hoop aankopen uitgesteld, en kocht ginder dan een DSLR, processor, hoop kledij, enzovoort. feitelijk recupereert dat een deel van de kosten van de vlieger, als je voor 500~600 euro een retour hebt.
sommige mensen moeten van tijd eens naar de USA voor hun job, die zijn meestal niet zo zwaar gepakt en kunnen nog wel iets meedoen.
Jup, komende december ga ik voor 't werk weer naar ginder en ik ga met een half lege valies. Heb er vorig jaar voor 300 dollar kledij gekocht van wat in Belgďe idioot dure merken zijn. Ik kan er bijna een jaar mee door.
tragezot is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2016, 11:09   #25275   link
BlackRabbit
Datanuke.be

BlackRabbit's Avatar

Waar ga je dan shoppen?

2 jaar geleden ook geweest met toenmalige vriendin. Haar ouders wonen in Long Island dus verbleven daar en hadden auto ter beschikking, waardoor we naar de grote malls buiten de stad konden gaan.

Zo'n malls heb ik in NYC zelf niet gezien (ook niet op gelet eigenlijk), wel vooral merk kledij winkels.
BlackRabbit is online now   Reply With Quote
Old 13-09-2016, 12:11   #25276   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Malls heb je in downtown NYC niet echt, maar in bvb Macy's hebben ze ook al een groot aanbod. In Jersey of Brooklyn zijn er wel van die malls.
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2016, 12:12   #25277   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by BlackRabbit View Post
Waar ga je dan shoppen?

2 jaar geleden ook geweest met toenmalige vriendin. Haar ouders wonen in Long Island dus verbleven daar en hadden auto ter beschikking, waardoor we naar de grote malls buiten de stad konden gaan.

Zo'n malls heb ik in NYC zelf niet gezien (ook niet op gelet eigenlijk), wel vooral merk kledij winkels.
http://www.premiumoutlets.com/outlet/woodbury-common

Je kan vanuit Manhattan ook een bus nemen naar die outlet, moest het nodig zijn .

Outlet, dus niet dezelfde kwaliteit als hetgeen je in normale winkels vindt, maar het is zodanig goedkoop dat het eigenlijk niet uitmaakt.
Old 13-09-2016, 12:12   #25278   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Vlakbij ground zero heb je ook een redelijk grote. Niet zoals de megamalls buiten NY natuurlijk.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 14-09-2016, 17:42   #25279   link
Fons Pekistan
Junior Member

Ik ben aan het sparen voor een nieuwe gsm ( De OnePlus 3 ) Daarom verkoop ik mijn Iphone 5 voor 280€ het is een 64GB Iphone
Mvg
Fons Pekistan is offline   Reply With Quote
Old 14-09-2016, 18:11   #25280   link
Lycas
Senior Member

Ja Jaak tis al goed
Lycas is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules