Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 11-05-2009, 16:37   #1981   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Is Damages seizoen 2 deftig? Aangezien seizoen 1 zo goed was, vrees ik voor een dikke ontgoocheling in seizoen 2.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 17:37   #1982   link
The_Imagizer
Knuffelbeer

The_Imagizer's Avatar

Breaking Bad is zowaar de beste serie van de moment aan't worden. Zo'n vet einde deze ep
Old 11-05-2009, 18:06   #1983   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kittycorpse View Post
Zot zalig eh! Hier zit er in ieder geval al één af te tellen naar seizoen 2 in juni
Vandààr dat jij volk kent op Vampire Parties?
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 18:18   #1984   link
Cassiel
FKA |3o3dha

Cassiel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
Is Damages seizoen 2 deftig? Aangezien seizoen 1 zo goed was, vrees ik voor een dikke ontgoocheling in seizoen 2.
Seizoen 2 vond ik persoonlijk even goed als seizoen 1.
En Breaking Bad is inderdaad de max . Zit wel nog maar in de helft van dit seizoen.
Cassiel is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 20:02   #1985   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Quote:
Originally Posted by Snuff View Post
Oh crap. Zit al aan aflevering 4. En die duren een uur elks.
Aflevering 8. Craaaaap.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Old 11-05-2009, 20:23   #1986   link
deev´
feel the music.

deev´'s Avatar

Sooookey!

Tijdje geleden ze hier ook doorgepeerd. Nice.
Nu bezig met S1 Sons Of Anarchy, ook best goed.

Weldra S4 van It's Always Sunny woop woop!
deev´ is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 21:00   #1987   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Breaking Bad dan ook maar eens begonnen. Eerste epi is alleszins nice. Beetje Weeds ma dan iets serieuzer precies .
Robin is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 21:05   #1988   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kittycorpse View Post
Zot zalig eh! Hier zit er in ieder geval al één af te tellen naar seizoen 2 in juni
In juni al?

GIGGETYGIGGETYGIGGETYGIGGETYGIGGETYGIGGETY
Guns is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 21:07   #1989   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Gisteren begonnen aan How I Met Your Mom. Awesome²!
Old 11-05-2009, 21:13   #1990   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

De pilot van Caprica: dit belooft een goeie serie te worden.
En die zoë
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 21:34   #1991   link
logion
Senior Member

logion's Avatar

Zojuist Season finale van The Unit gekeken, as always frigging sweet.
Ik hoop echt dat er nog een vijfde seizoen komt, The unit (l)
logion is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 22:14   #1992   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

True Blood was te voorspelbaar imo. Hoe dom is gans die Stackhouse familie? zit ze een half uur te neuten over hoe cool haar vampier is en vijf minuten later lebbert ze met de shapeshifter. Liefdesdramas over the top. Veel teveel seks. 'khad al meteen door dat Sam dien hond was. Dat Bill door het zonlicht ging lopen om dat wijf te redden zag je ook al vijf afleveringen op voorhand aankomen. Vanaf dat de killer zijn schaduw in beeld kwam was het al duidelijk dat het Renee was. Amy en die verheerlijking van drugs waren er ook over.

Enige coole was Lafayette en die gaat dood op't einde, wtf?

Ik ben wipe, de dikke spoilerfag. Stop hamsters in mijn anus, aub.
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier

Last edited by deev´; 11-05-2009 at 22:22.
onbewust is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2009, 22:50   #1993   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Ik zal die post morgen wel lezen. Aan't tempo dat ik er nu doorga zit ik er morgen toch helemaal door.

En danku deev'.
Old 12-05-2009, 09:11   #1994   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

Big Bang Theory weer gedaan Afleveringen zijn allemaal niet even goed maar het was zoiets dat elke week (met wat pauze's ertussen) een gewoonte was geworden, bleh. Komt er nog een 3de seizoen?

edit: Nevermind, CBS heeft al een 3de en 4de seizoen aangekocht. We zitten nog een jaar of 2 goed. Anyway cu @ september.
edit2: House season finale was ook serieus wtf gehalte en ik had het voorspeld dat Cutner nog eens ging langskomen. =)
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.

Last edited by Mahershalalhash; 12-05-2009 at 10:16.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2009, 10:33   #1995   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
Quote:
Originally Posted by Cassiel View Post
Seizoen 2 vond ik persoonlijk even goed als seizoen 1.
En Breaking Bad is inderdaad de max . Zit wel nog maar in de helft van dit seizoen.
Ik heb zelf ook erg genoten van seizoen 2. Het recept is natuurlijk wel bekend, maar de plottwists blijven komen en vooral het personage van Patty wordt verder ontwikkeld op een zalige manier. Blijft mijn favoriete televisiereeks van het moment.

Seizoen 2 kent enkele sterke nieuwkomers in de cast (o.a. William Hurt en Marcia Gay Harden). Het enige wat je de reeks kan aanrekenen is dat je op een bepaald moment gaat verwachten dat er een twist komt. Maar de twists die erin zitten zijn heerlijk
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2009, 11:17   #1996   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Jesus fucking Christ. Is de cameraman voor House S5E24 (laatste ep) strontzat ofzo? Of is dit een artsy fartsy statement? Ik word er mottig van.
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2009, 12:15   #1997   link
axel
Aaah. Ehh. Errr.

axel's Avatar

Send a message via ICQ to axel
Laatste aflevering van House was weer keer zot, was weer keer zot. En nu wil ik eigenlijk écht niet wachten op het nieuwe seizoen.

Ik had de twist nu eens echt niet zien aankomen trouwens, benieuwd hoe het volgende seizoen gaan starten.
Old 12-05-2009, 12:45   #1998   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kittens View Post
Jesus fucking Christ. Is de cameraman voor House S5E24 (laatste ep) strontzat ofzo? Of is dit een artsy fartsy statement? Ik word er mottig van.
Euh, totaal niets van gemerkt. Betwijfel ook of er ooit in House artsy fartsy statements worden gemaakt, eerder het tegenovergestelde.
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2009, 15:54   #1999   link
El Marto
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Snuff View Post
Gisteren eerste aflevering van True Blood gezien. Ziet er interessante shit uit.
Ik ook.
Ik zit wel nog maar aan aflevering 2. Vanavond de derde bekijken.

Ik wil ook een seizoen 4 van Dexter.
Weet iemand wanneer die komt?
El Marto is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2009, 16:09   #2000   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Quote:
Originally Posted by axel View Post
Laatste aflevering van House was weer keer zot, was weer keer zot. En nu wil ik eigenlijk écht niet wachten op het nieuwe seizoen.

Ik had de twist nu eens echt niet zien aankomen trouwens, benieuwd hoe het volgende seizoen gaan starten.
Idd, kwam ook compleet uit de lucht gevallen. Arme House
Guns is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules