Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 14-01-2018, 11:08   #1741   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Want zelfa was ook TOTAAL onspeelbaar op zijn 30fps.

Boyz pls

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2018, 14:27   #1742   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Ja maar Zelda heeft geen 60fps PS4 versie. Als ik het al koop zal het toch daarop zijn.
Old 14-01-2018, 14:58   #1743   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Quote:
Originally Posted by aksm View Post
Want zelfa was ook TOTAAL onspeelbaar op zijn 30fps.

Boyz pls
euh

ja
Old 14-01-2018, 15:02   #1744   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Ja maar Zelda heeft geen 60fps PS4 versie. Als ik het al koop zal het toch daarop zijn.
Belangrijkste afweging lijkt mij of je handheld denkt te spelen of niet, indien niet is het maar logisch om voor technisch sterkste release te gaan indien wel of voor mensen met enkel Switch gaat die 30fps een spel dat oorspronkelijk zo werd uitgebracht alvast niet onspeelbaar maken.
Old 14-01-2018, 16:43   #1745   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Pff liever 100 FPS en 3440x1440 21:9 ultrawide op pc dan
PS3, Wii U, Vita, 3DS XL
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2018, 21:48   #1746   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Fantastisch spel Xenoblade (ondanks de grafische glitches), maar waarom moeten ze er anno 2017/18 nog RNG fetch quests insteken?

Heb er nu al zo'n paar gehad en er was even nostalgie naar WoW en andere MMO's, maar die "Winding Gears" gaan erover. Ik kan begrijpen dat ze je wat willen laten salvagen, maar blijkbaar zelfs met dure cilinders en 100% QTE timing is het niet zeker dat je ze naar boven haalt.
En dat voor een Q die je quasi in het begin van het spel krijgt (lvl 10?).
Old 14-01-2018, 23:25   #1747   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Dat QTE gedoe bij het salvagen suckt, ik ben lomp en druk de helft van de tijd op de verkeerde knop.

Voor de rest vind ik het een redelijk fantastisch spel, juist spijtig van de veel mindere resolutie in de handheld modus.
PS3, Wii U, Vita, 3DS XL
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 14-01-2018, 23:32   #1748   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Fantastisch spel Xenoblade (ondanks de grafische glitches), maar waarom moeten ze er anno 2017/18 nog RNG fetch quests insteken?

Heb er nu al zo'n paar gehad en er was even nostalgie naar WoW en andere MMO's, maar die "Winding Gears" gaan erover. Ik kan begrijpen dat ze je wat willen laten salvagen, maar blijkbaar zelfs met dure cilinders en 100% QTE timing is het niet zeker dat je ze naar boven haalt.
En dat voor een Q die je quasi in het begin van het spel krijgt (lvl 10?).
Voral voor het verzamelen van blades is dat vreselijk. Dat zou toch gewoon via quests moeten kunnen.

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Dat QTE gedoe bij het salvagen suckt, ik ben lomp en druk de helft van de tijd op de verkeerde knop.

Voor de rest vind ik het een redelijk fantastisch spel, juist spijtig van de veel mindere resolutie in de handheld modus.
Zoek gewoon een spot waar de combinatie a a a is.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2018, 00:09   #1749   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

De Nintendo Switch Itch

Maniac is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2018, 00:30   #1750   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

I cried
Old 15-01-2018, 01:55   #1751   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Geweldig hoe dat zoiets toch niet verandert hé. Ik herinner me heel goed oude "home-video" filmpjes (volgens mij zelfs door Nintendo gebruikt in reclames) van de SNES met dezelfde reacties. Warms me heart. <3
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2018, 11:05   #1752   link
Mr. Santa

Mr. Santa's Avatar

NINTENDOOO SIXTYYYFOOUUUURRRR
Old 15-01-2018, 11:29   #1753   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Toen mijn ma gesplit was van mijn pa in 89, hebben zij en mijn stiefpa een NES gekocht voor mijn verjaardag om de pijn van de scheiding wat te verzachten. 't hielp inderdaad wel. Ik kan mij dat euforisch moment nog goed herinneren. De dag erna non stop in de living Super Mario Bros spelen. De eerste keer dat ik bowser had verslaan, dacht ik dat ik het had uitgespeeld.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2018, 14:06   #1754   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Bij mij was het 90 of 91. Kon niet slapen want sinterklaas moest komen dienen nacht. Ga naar bendeden om te pissen en mijn ouders waren net alles aan het klaarzetten waaronder dus een Game Boy.

Zotste mix van emoties ooit want wist ook meteen dat sinterklaas een leugen was :’(
Old 15-01-2018, 14:45   #1755   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Memories

Ik herinner mij dat mijne pa 's nachts ALTTP voor de SNES naast mijn bed was komen leggen ergens in 1993 of 1994 mooie tijden.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2018, 16:35   #1756   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Was bij mij toen ik een Game Boy kreeg.

Ik zou zeggen dat ik het kapot heb gespeeld maar dat ding bleef maar gaan, ook al lag het scherm er half af en heb ik het ooit een halve dag in de zon laten liggen in een auto.
DM is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2018, 19:01   #1757   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Als kleine nooit console of handheld gekregen, laat staan legale (besefte als kind niet eens dat dat bestond) games, hadden wel C64 in huis en vanaf heel jong altijd eigen PC gehad, vierdehands (pa -> oudste broer -> volgende broer -> ik) afdankertje steevast. Misschien daardoor dat ik als volwassene maar alles wat uitkwam ben beginnen kopen... Oh well.

Naar aanleiding van thread op NeoG... Euh... ResetEra prentje gemaakt, Switch 2017:

Redelijk zeker dat dat meeste is dat ik ooit in jaar van launch voor console kocht en dat jaar is nog niet eens voorbij, waarschijnlijk ook grootste aandeel third party games voor een Nintendo toestel dat ik heb... En elk spel al daadwerkelijk opgestart, dat kan ik van geen enkel andere console/handheld in m'n collectie zeggen eigenlijk. Toch echt wel iets speciaals die Switch.
Old 15-01-2018, 20:06   #1758   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Als casual gamer zit ik ondertussen ook al aan mijn 6e game op een half jaar tijd.
Allemaal met veel plezier gespeeld en aan het spelen.
Beetje console vreugde terug gevonden. Minder focus op grafische toeters en bellen, maar veel meer op het spel zelf.
Old 15-01-2018, 20:51   #1759   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
Als kleine nooit console of handheld gekregen, laat staan legale (besefte als kind niet eens dat dat bestond) games, hadden wel C64 in huis en vanaf heel jong altijd eigen PC gehad, vierdehands (pa -> oudste broer -> volgende broer -> ik) afdankertje steevast. Misschien daardoor dat ik als volwassene maar alles wat uitkwam ben beginnen kopen... Oh well.
Sounds familiar. De financiële situatie liet thuis nooit toe om een console aan te schaffen. Wel een Gameboy toen een baas van mijn moeder naar Amerika ging en daar was dat een stuk goedkoper dan hier.

Daarna heb ik mijn schade ingehaald toen ik weekendjobs ben beginnen doen en zeker toen ik ben beginnen werken. Tot in het absurde soms. Denk dat ik op mijn Gamecube 50+ games had (waarvan mss 20 effectief opgestart en 15 meer dan een uur gespeeld). Zelfde voor Wii en de eerste Xbox. Nu bij mijn X1 serieus geminderd en sinds ik Rocksmith ontdekt heb, koop ik geen games meer (DLC daarentegen :-/).
Old 17-01-2018, 23:09   #1760   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Wtf

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules