Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 24-05-2017, 23:57   #261   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
1) 3,62 op 8,72 : Dat hoofdpersonage Ryder. Ik heb nu de mannelijke maar ik hoop dat de vrouwelijke beter is. Shepard had tenminste wat maturiteit maar deze is een puber soms als je die convo's ziet. RPG gewijs zijn dit bijzonder delicate situaties ingame en dat personage heeft 0 voeling.
(
Dat is ook wel zo natuurlijk. Ryder is een jonge twintiger die totaal niet voorbereid is tegen Shepard die een veertiger is die al wat heeft meegemaakt (war hero, sole survivor, ...).
Old 17-06-2017, 20:25   #262   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

awel, kben nu paar weken en paar uren ver in't spel (nie zo vaak gespeeld) en kmoe zeggen da het allemaal zo slecht nog niet is en kga akkoord met dj en de reviews die em hier heeft gepost. tis ook volledig een spel waar ge niet vaak goesting in hebt "gaanek het opstarten? pff nee" maar eens ge toch eens speelt zijt ge wel vertrokken voor een paar uur

enfin, de UI is een stuk stront, de dialoog is hilarisch slecht en kheb regelmatig een bug in terrain maar de combat is wel pak plezanter en de side quests zijn soms redelijk groot en dienen nie gewoon als haal x in y. dat is er ook genoeg maar die vallen onder collectibles waar ik geen bal om geef en zijn zo goed als non-essentieel. zelfs in side-quests.

da groot snake tech monster op eos was bvb een cool onverwacht mini boss moment
Old 17-06-2017, 20:26   #263   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

dat gezegd zijnde, het is geen niveau dat een mass effect 2 haalt ook al is de combat beter.

en dien UI en al die verschillende perks, abilities, inventory en al die research en development doet mij als nen boekhouder voelen terwijl ik game, da mag de bedoeling nie zijn peis ik. echt pure rommel. snap ook niet goed hoe dien UI wel goed zou zijn voor console? want dat is meestal het argument "ja de UI suckt op pc want tis nen port van console" maar ik kan mij amper voorstellen dat dit zo veel gemakkelijker zou gaan op pakt nen xbox
Old 17-06-2017, 21:08   #264   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Zit nu al redelijk ver en mijn ergernis over het punt dat ik vorige keer al gepost had blijft maar toenemen.
Ben er mij op aan't fixeren en elke keer ik op een nieuwe planeet kom denk ik van "Allez, misschien hier toch wat origineel wildlife of gelijk wat? Wat kom ik tegen? Ne fucking dinosaurus.

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
What a waste, what an opportunity wasted. De vorige games hadden de Hanar, Elcor en de Volus als rassen die zowat buiten de standaard "humanlike" rassen stonden.
Ik kon onmogelijk begrijpen waarom ik hier in een Melkweg 600 FUCKING JAAR verwijderd van de onze nog altijd dezelfde wezens tegenkom die lijken op mensen maar zelfs géén nieuwe originele dingen zoals de wezens die ik tegenkwam IN ONS EIGEN UNIVERSUM. On. Be Grijpelijk.
Tenzij er een énorme reveal komt ergens versta ik niet waarom iedereen op twee poten loopt, dezelfde algemene sociale structuren heeft en lucht nodig heeft om te ademen. Op het vlak van inventiviteit was ME1 fantastisch tov Andromeda.

Special mention dan nog voor de andere inventieve en originele dingen in de originele reeks zoals die Thresher Maws, de Varen, Klixen, simpele smoke bags (geen idee hoe ik ze moet noemen) om de wereld interessant te houden maar er is niets van dit.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules