![]() |
![]() |
#821 link |
Filmnerd
|
Ik heb die trailer gisteren in de bioscoop gezien en ik ben wel nog overtuigd. Ze gaan voor een soort Dino meets Alien vibe en op groot scherm pakt dat erg goed. Enkel dat stuk waar ze in dat balletje zitten is te onnozel voor woorden.
Ik zou het zeker nog niet afschrijven. Als ze voluit voor donkere spanning gaan kan dit nog wel iets worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#822 link |
Senior Member
|
Jump scares en flauwe mopjes dus.
Nee danku
![]() |
#824 link | |
wadist
|
Quote:
![]() |
![]() |
#825 link |
Senior Member
|
Ik vond Jurassic World eigenlijk best nog wel te pruimen. Geen idee of ik deze in de cinema ga zien, maar kans is wel vrij groot.
![]() |
#829 link |
Reetman
|
630 miljoen voor The Avengers : Infinity War globally, beste weekend ooit.
Yeeey, nog meer superheldenfilms dus ![]() https://t.co/KGFW0tkfy2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#831 link | |
wadist
|
Quote:
het doet mij er vooral aan herinneren dat dc echt de kanker van de cinema is geworden met al hun bloated brol en dat marvel tenminste probeert (en wegblijft van zach snyder)
vegte ofwa Last edited by Ferrex; 30-04-2018 at 02:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 link | |
Oh no
|
Quote:
![]() |
![]() |
#835 link |
Senior Member
|
Ge zijt best toch maar wat gereserveerder hoor. Het einde is heel open en redelijk drastisch, ik vrees voor de truc die ze in deel 2 gaan moeten boven halen om het terug recht te trekken. Voor de rest prima rollercoaster met het juiste evenwicht tussen alle personages en een zalige bad guy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 link | ||
wadist
|
Quote:
Quote:
bon ja fair enough. ma kgaan hem ergens s'avonds deze week toch zien
![]() |
![]() |