Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 10-07-2019, 13:26   #1401   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Kheb nog eens een paar levels van Astro Bot gespeeld gisteren. Man, wat een schitterend spel. Iedere levels is iets compleet uniek. Schitterende muziek, enorm schone graphics, toffe gameplay al mocht het allemaal iets moeilijker zijn. Dat spel heeft echt een mario 64 feel in VR.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2019, 10:09   #1402   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Voor de mannekes met een VR set, hou no mans sky VR update in het oog deze maand.

Quote:
GamesRadar - "No Man's Sky is the virtual reality game I've waited my whole life to play" "Murray hesitantly introduces No Man's Sky's latest update and we've tried hard not to lose his temper This, I'm afraid, is much easier said than done No Man's Sky is absolutely phenomenal when experienced in virtual reality I'm sorry, Sean - this is where I cordially invite everyone to join me on the hype train, and there's no going back this time. "

IGN - "No Man's Sky looks like a totally different VR game"
"I can't describe what it looks like. Scratching just the surface of the planet, it didn't look like No Man's Sky anymore. It seemed lonely, exciting, and honestly a little scary. That's No Man's Sky VR in a nutshell. "

PCGamesN -" No Man's Sky VR brings a personal scale to an infinite galaxy "
" While many other VR games (with a few rare and excellent exceptions) seemed limited, the grandeur of No Man's Sky

removes these limitations. " PCGamer - "No Man's Sky and VR is a perfect match"
"I spent fifteen minutes with No Man's Sky VR, and that wasn't enough. Whatever magic it takes to make a game that looks perfect in VR, Hello Games seems to have gotten it right."

The Verge - "No Man's Sky in VR looks like a whole new game "
" I've played well over 100 hours of No Man's Sky since the game launched in 2016. I've landed on countless planets, swam under alien oceans, and fled a robotic police force. But nothing I've done so far has been as exciting as entering in the cabin of a ship, lower the glass compartment with my hands, and push the throttle to fly skyward. "

Eurogamer -" No Man's Sky is absolutely brilliant in VR "
"It's amazing, of course. There are few games so suited to immersing virtual reality, and I'm happy to say that from my short experience: there's that thrilling feeling of being there, with your feet planted on an alien planet, scanning the horizon and getting drunk with the endless possibilities available out there. "

Polygon -"
"This is VR at its best, putting me in fantastic places and giving me insights I could never see in real life."

Engadget - "No Man's Sky VR is the purest way to explore the universe "
" If No Man's Sky's goal is to make players feel, then VR is the best way to play. The sense of scale and immersion is not able to convert to a 2D screen. "

UploadVR -" No Man '
"No Man's Sky in VR is undoubtedly about to become the largest and widest VR game to date with the release of the Beyond update."
Old 03-08-2019, 10:57   #1403   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

nadeel: ge moet weer no man's sky spelen
Old 03-08-2019, 19:03   #1404   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Was dat niet de grootste flop van het decennium? Wie weet had het gewoon 3D nodig om tot zijn recht te komen
Old 04-08-2019, 05:49   #1405   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

in 2d breinloos op bergen hakken om beter op bergen te kunnen hakken vs. in 3d breinloos op bergen hakken om beter op bergen te kunnen hakken
Old 04-08-2019, 08:22   #1406   link
blumcole
Chairman of the bored

Ja kpeis dat het vree leutig gaat zijn om daar eens terug in rond te lopen maar het blijft NMS. Dat gaat echt niet vooruit. Het heeft wel redelijk wat extra content dus misschien dat het mij deze keer iets langer kan bezig houden.

Old 05-08-2019, 16:24   #1407   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Zelfs als dat ding nog steeds onnoemelijk saai is, respect voor de developer/publisher om na 3 jaar nog steeds volop aan dit spel te werken zonder daarvoor geld te vragen. Dat ding ligt al sinds de release in de budgetbakken denk ik, en zit al aan zijn 3de of 4de update dat aan de meeste betalende DLC's kan tippen.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2019, 10:04   #1408   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Als ge een geweldig goed survivalgame in VR zoekt: Subnautica.

Last edited by Blade; 07-08-2019 at 12:29.
Blade is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2019, 12:25   #1409   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Was dat niet de grootste flop van het decennium? Wie weet had het gewoon 3D nodig om tot zijn recht te komen
Ma nee gij, overdreven statements uit de media.

Was dat spel gewoon als indy uitgekomen dan zou de publiciteit heel anders geweest zijn. Een veel te vroege launch dankzij Sony, waardoor een heel hoop beloofde features er niet inzaten. En dan de media/social media die ze te hard afmaakten.

Molyneux was velen malen erger, en die heeft nooit na release toch proberen beloftes te voldoen. Maar ja die had ne naam en een schare fanboys. Social media was toen ook nog niet zo een ding.

Het spel zelf is een impressive open wereld space sandbox. Zijn huidige 25-30 euro meer dan waard, als ge voor zo games zijt.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2019, 19:16   #1410   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Nije, ik heb No man's sky van bij launch en dat was echt wel een mega dikke flop.
Ik had echt nooit gedacht dat ze er nog zoiets van zouden kunnen maken.
Resource grinden en inventory management is wel nog altijd wel overdreven imho.
Ga het wel nog eens een kans geven.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2019, 13:58   #1411   link
black
Senior Member

black's Avatar

Valve index gekocht, binnen een weekje hier. Goeie update voor mijn oude vive!
Old 27-09-2019, 10:05   #1412   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Gisteren voor de eerste keer VR ervaring gehad, the park in gent.
30minuten intro met tal van games en dan een 30min campaign met 6 vrienden.
Het waren Vive pro modellen afaik.

Opmerkingen:
Dat is veel te zwaar om comfortabel te zijn, na 15min begint heel uw oogkas te zweten (en dat was van iedereen zichtbaar, precies alsof iedereen een duikbril aan had)
Tracking zit wel goed en voelt heel accuraat en natuurlijk aan om te aimen.
Hetgeen mij echt wel tegen stak was de absoluut gortige pixel brij (voor mijn ogen dan toch).

kortom, twas wel leuk maar dit heeft precies wel nog wat jaartjes nodig.
Old 27-09-2019, 11:05   #1413   link
blumcole
Chairman of the bored

Goh, diene Vive Pro is toch wel een gigantisch monster, niet? Mss valt een oculus beter mee. De PSVR is vederlicht maar dan moet ge wel om kunnen met wat lagere resolutie.

Maar idd, de resoluties zijn momenteel nog ewa bleh. Sommige games zijn zot scherp (relatief) maar de meesten zijn echt een pixelbrij. Ik kijk wel zot uit naar wat er gaat gebeuren op de PS5 met VR.

Old 27-09-2019, 14:15   #1414   link
black
Senior Member

black's Avatar

Geen pixelbrij op de index van valve, daar werken ze met dubbel gerenderde LCD panelen. Ziet eruit als kijken naar een gewoon LCD scherm IRL. Dus dat screendoor effect is bij nieuwste opgelost.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules