Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Fotografie

Reply

Thread Tools
Old 08-07-2014, 04:50   #1   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

online album

Doorheen de tijd zijn mijn foto-albums nogal een clusterfuck geworden. Ik zou een nieuw systeem zoeken om mijn fotos te hosten, en alles vanaf 0 opnieuw te uploaden. Nu ben ik op zoek naar een dienst of software om mijn fotos te hosten, met een sterke nadruk op organisatie van albums.

Nu zit ik bij Pbase, maar hun gallerijsysteem begint hopeloos verouderd te raken. Ook betaal je per gebruikte opslagruimte, waardoor fotos hosten in originele resolutie niet betaalbaar is.
Flickr lijkt me goed om van een album de beste fotos te selecteren en in de stream te gooien, maar als je een album van 100 fotos upload, dan wordt het onmogelijk om nog je stream te browsen.
Old 08-07-2014, 07:24   #2   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Heb al goede dingen gehoord over 500px

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 08-07-2014, 09:35   #3   link
zinno
Senior Member

Zit al een tijdje op 500px en ben daar vrij tevreden over, voor een klein 60 dollar/jaar krijg je unlimited upload en kun je private albums maken etc...
zinno is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2014, 07:34   #4   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

mja, ben er nog niet uit of ik zelf iets host, of gewoon betaal.
Old 09-07-2014, 08:39   #5   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Overweeg ook sterk 500px, voornamelijk omdat flickr enorm traag is geworden de laatste tijd. Is dat op dat vlak beter Zinno?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2014, 09:07   #6   link
zinno
Senior Member

Goh, ik heb al een jaar of 2 niet meer op mijn flickr account gekeken dus kan niet echt vergelijken maar naar mijn gevoel heb ik toch niet te klagen van de snelheid van 500px.
zinno is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Fotografie

Thread Tools

Posting Rules