Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 09-09-2017, 13:45   #61   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by aksm View Post
Kwaliteit trekt op geen fluit, maar soit rofl Kga niet klagen voor een render van 5 min :')

Snelle render rofl

Beste render rofl

Mancave save

AK render best render.

Ik vind het doorlopen van die houten lat op de muur bijzonder knap eigenlijk. Alleen als ik het hier bekijk zou dat maar 4,5 cm breed mogen zijn aangezien anders de schuifdeur ertegen bonkt.

Het bureau zelf in't wit ga ik niet kunnen krijgen denk ik wegens te dik. Misschien als ik ga voor zo'n plaat vestman in de andere thread. Dan zou ik het hout van de bovenkant van de witte kast laten doorlopen in het bureau.

Zijn die liggers zwart geschilderd AK? Hout aan de zijkant en bovenaan geschilderd?

Quote:
Originally Posted by ]as]e View Post
Beetje off-topic, maar is uw polybeton geimpregneerd of was die gekleurd bij plaatsing?

Zo ja, door wie laten doen?
Die beton was toen hij gegoten werd een beetje anders van kleur maar niet veel. Gedaan door : https://www.rapidsol.be/
Zij gaan daar met zo'n polierder over (zoals je ziet op hun website) en de boel was klaar.

Je kan die daarna nog laten 'harden' of zoiets. Een nabewerking. Wij hebben dat laten doen en hebben er spijt van. Véél te duur en totaal onnodig. Voelden ons zelfs wat opgelicht. Die vent zijn vrouw was mee, heeft hier vier uur geveegd en vroeg daar 50€/uur voor. (Was niet rapidsol, maar ben de naam vergeten)
Heb de beton buiten niet laten nabewerken en die ziet er krak hetzelfde uit als binnen. Alle vloeren in mijn huis, van de carport tot aan het terras en ook binnen zijn allemaal dezelfde kleur. Ook de voegen lopen door en dat heeft een prachtig effect.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2017, 12:03   #62   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Voor die zwarte planken zijn er natuurlijk wat mogelijkheden. Je kan daar materialen genoeg voor keizen, hout laten bekleden, lakken of zelf verven. Of een zwarte multiplex zoals de foto. Wordt vaak in meubels nog gebruikt. Je kan daar ook je bureaublad mee laten uitkleden.

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 17-09-2017, 00:00   #63   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Heb je links naar waar ik zo'n platen kan krijgen?

En aangezien ik een dikke pc bak heb, waar zet ik die en alle kabels in zo'n setup?

Alle stopcontacten zitten ook achter de kast en die je daar hebt dan. Hoe regel ik dat?

Ik kan ook een bureau laten maken in corten of rvs staal trouwens mocht dat enige creativiteit toevoegen.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 17-09-2017, 07:15   #64   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Zwarte multiplex kan je in elke betere houthandel (of zelfs betere dhz, geen gamma/brico/hubo) wel bestellen.
Erik701 is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules