Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 12-09-2014, 12:04   #3421   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by TheLegacy View Post
Das nie meer sporten eh jongens. Maar goed, hoort bij de huidige cultuur van "look at me, I'm doing shit!" verzekerst.

Da hebk ni gezegd. Tis eerder omgekeerd bij mij: kheb geen mp3-speler noch Garmin-stuff, dus ik loop met mijn gsm die muziek en gps tracking erbij doet. Handig dus.

Die apple watch das iets anders. Daarvoor kijk ik d appel uit de boom
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 12:34   #3422   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sintendo View Post
Definieer 'deftige developer'.
Enen die ni vies is van wa open source en die (of zijn baas) wa cashish heeft.
]as]e is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 12:37   #3423   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Quote:
Originally Posted by TheLegacy View Post
Nee, ik heb het over het feit dat ze zich richten op sport met hun Apple Watch, hetgeen €350 kost, én waarvoor je minstens de iPhone 6 nodig hebt van €699 (5, 5c en 5s werken er blijkbaar nie mee), dus, investering van minstens €1049 om uw hartslag te zien en uw stappen te tellen met uw bling bling stappentellerke op de loopbad... Dáár had ik het op.
5, 5C en 5S werken er wel mee.
Old 12-09-2014, 12:46   #3424   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Quote:
Originally Posted by ]as]e View Post
stel uzelf de vraag waarom élke deftige developer tegenwoordig op OS X werkt.
Omdat het een unix omgeving is met een mooie, bruikbare en handige interface? En omdat ze kwalitatief in orde zijn (allez dat vond ik toch)
Old 12-09-2014, 12:48   #3425   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

mij moete ni overtuigen zaaa

Last edited by ]as]e; 12-09-2014 at 15:03. Reason: fotoke weggedaan wadist
Old 12-09-2014, 12:50   #3426   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Waarom niet 1 rMBP met 3 schermen?
Old 12-09-2014, 12:56   #3427   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Quote:
Observers say there is little evidence for now that the device's fitness capabilities surpass the competition. Others, hoping for groundbreaking health features from a company whose Chief Executive Officer Tim Cook spoke of how sensors are "set to explode," were left wondering what's in store for the product.

Two people familiar with Apple's plans told Reuters the company is planning to unveil richer health features and additional sensors in later versions, the first iteration not hitting the market until early 2015
Zoals bij de iPhone (3G) en de iPod (Windows) dus nog even wachten op iteratie 2.
Old 12-09-2014, 13:07   #3428   link
silence
Senior Member

Quote:
Originally Posted by ]as]e View Post
Als ge dat fanboyisme noemt, stel uzelf de vraag waarom élke deftige developer tegenwoordig op OS X werkt.
Voor mij persoonlijk

* betrouwbaarheid
* Een *nix omgeving MAAR met goeie commerciële support van grote vendors.
* Door package managers zoals brew of macports doet het qua gemak ook niet meer onder voor een apt-get die ik gewoon ben van een debian/ubuntu.

Allez brew > cygwin en al die lapmiddelen die je moet gebruiken op een Windows machine. Het werkt, maar het is soms echt een geklooi.

Ubuntu heb ik 2 jaar als desktop gebruikt maar cedega/wine is niet fijn (je krijgt ook geen support) en het was ook een gedoe met 3 schermen. Weliswaar had dat meer te maken met de sucky staat van AMD/Ati drivers onder Linux.

Quote:
Zoals bij de iPhone (3G) en de iPod (Windows) dus nog even wachten op iteratie 2.
Dit, mijn lesje ook geleerd na de iPad. Ik geloof dat je op de eerste iPhone zelf geen apps kon installeren.

Last edited by silence; 12-09-2014 at 13:14.
silence is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 13:43   #3429   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Quote:
Originally Posted by ecko View Post
Waarom niet 1 rMBP met 3 schermen?
Mijn eerste 17" dient enkel als muziek/download-machien en eigenlijk vooral voor de show van de pic.
Mijn andere 17" draait mijn CI server die E2E testen doet op verschillende browsers (dus ook Windows), monitoring tools etc.
rMBP heb ik altijd bij mij, rest blijft op den bureau.
Old 12-09-2014, 14:02   #3430   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sintendo View Post
Definieer 'deftige developer'.
Een dev die op OSX werkt hé.

Niet de eerste keer dat ]as]e toont hoe nauw zijn kijk is op software development.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 14:05   #3431   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

tis mijn mening, verstaan!

edit: wat silence zei
Old 12-09-2014, 14:14   #3432   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

jas den developer gebruikt nog een muis. wa nen fake
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 14:20   #3433   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

ze wil nie kapot
wie is hier de linkshandigen da nog altijd geen betere vervanging gevonden heeft voor zijnen mx310 van 13 jaar oud
Old 12-09-2014, 14:42   #3434   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Uwe mac heeft een Ebola virusinfectie.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 15:00   #3435   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Magic trackpad > all. Tenzij voor te gamen.
Talos is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 15:02   #3436   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

heb ik ook liggen, vind ik nie precies genoeg

ik gebruik da wel voor in mijne zetel, dan ist ideaal
Old 12-09-2014, 20:02   #3437   link
Jerre_31
Senior Member

Jerre_31's Avatar

Send a message via MSN to Jerre_31
Quote:
Originally Posted by Lacroix View Post
Als ik naar Music ga dan staat dat album er inderdaad tussen ja. Met een cloud symbooltje. Dat wil zeggen dat ze mijn iTunes account rechten hebben gegeven alsof ik dat album gekocht heb, en het nu kan downloaden aangezien het niet op mijn gsm staat.
Als ge ingesteld hebt om alles automatisch te downloaden, dan zal de muziek er zelf ook opstaan ja. Boo fucking hoo.

Creepy shit my ass, dat is goede integratie met hun systemen.
Wilt ge dat brol album niet? Verwijder het van GSM en zie dat ge niet altijd ALLE muziek synct in't vervolg.
Quote:
Welkom bij iTunes Store Support! Bedankt dat u de tijd neemt om contact met ons op te nemen. Voordat we verder gaan, stel ik me graag aan u voor. Mijn naam is Eric, ik ben een iTunes Store Advisor en ben u graag van dienst.

Ik heb begrepen dat u graag het nieuwe album van U2 gratis wilt bemachtigen nadat deze cadeau is gedaan door Apple aan haar klanten. Ik kan mij voorstellen dat u als fan uiteraard graag van dit nieuwe album wilt genieten en ik geef u graag meer informatie over deze actie.

Zoals uit de Keynote naar voren kwam is het album gratis te downloaden voor de iTunes Store klanten die op het moment van de presentatie van de nieuwe producten actief waren. Dit betekent dat als u op dat moment geen iTunes Store account had u niet het album gratis kunt downloaden. Mijn dank voor uw begrip hiervoor.

Ik vertrouw erop dat bovenstaande informatie u voldoende informeert. Mocht dit niet het geval zijn, of als u nog andere vragen of opmerkingen hebt, reageer dan alstublieft op deze e-mail. Ik help u dan met alle plezier verder.
Dan wilde eens een album beluisteren, kunt ge het niet
Old 12-09-2014, 20:09   #3438   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Terechte fuck you van Apple naar u.
Old 12-09-2014, 20:31   #3439   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Nice try.
PS3, Wii U, Vita, 3DS XL
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 20:46   #3440   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by silence View Post
* zowat alle boeken van Donald Norman, heeft zelf een verklaring waarom je zo een hekel hebt aan Apple.
Apple, he says, excels at generating strong positive emotional reactions from those who use its products. The iPhone was a classic example with its revolutionary touchscreen control – which wasn't the first, but was the best: "Touch is a very important sense; a lot of human emotion is built around touching objects, other people, touching things," says Norman. "I think that we've lost something really big when we went to the abstraction of a computer with a mouse and a keyboard, it wasn't real, and the telephone was the same, it was this bunch of menus and people got lost in the menus and buttons to push and it felt like a piece of technology.

"Whereas the iPhone felt like a piece of delight. It really is neat to go from one page to the other not by pushing a button but by swiping your hand across the page." He adds: "The correct word is intimacy; it is more intimate. Think of it not as a swipe, think of it as a caress."

Ge zijt er toch met aan het lachen, hoop ik?
CSM is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules