Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 25-04-2010, 14:03   #61   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Weet er iemand of en hoe het mogelijk is om toegang te krijgen tot shared folders op een wireless netwerk? Zou handig kunnen zijn...
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much everything in a flash before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2010, 14:27   #62   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Heeft iemand een programma gevonden om datatraffiek via 3G bij te houden ? Zou graag eentje hebben dat ook het verschil maakt tussen 3G en WiFi.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2010, 19:19   #63   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

@Metal: Network Monitor.

Zojuist nog eens die touring mobilis app getest terwijl ik verbonden was met wifi en een duideljke gps fix had, en toch blijft dat programma zagen dat ik mijn gps moet aanzeten.
Old 25-04-2010, 19:43   #64   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

@Metal
Net counter is ook een goeie app!
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2010, 23:47   #65   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
Originally Posted by quantrias View Post
@Metal
Net counter is ook een goeie app!
WIFI tracked niet op mijn desire
Maar staat blijkbaar al in de comments van die app.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 26-04-2010, 00:13   #66   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
Weet er iemand of en hoe het mogelijk is om toegang te krijgen tot shared folders op een wireless netwerk? Zou handig kunnen zijn...
Gevonden!

Estrongs file explorer

Kan scannen naar folders die op het wifi netwerk geshared staan, en werkt voor de rest als een tamelijk knappe explorer - multiselect en al. Zie 4 tabs: Lokaal, LAN, FTP en Bluetooth.

Echt wel een knap tooltje.

En qua verslavende games:
http://www.androlib.com/android.appl...trol-wqxB.aspx
http://www.androlib.com/android.appl...trap2-DmB.aspx
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much everything in a flash before we fall back again into our agreeable somnolence.
Old 26-04-2010, 22:50   #67   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Gigbox

Zoeken op artiesten/venues of concerten in de buurt. Werkt zeeer goed imo. Geeft dan ook nog weer hoe ver het is, wanneer en waar. Ondertussen al paar leuke concerten gevonden, echt must have voor concertgangers.
Old 27-04-2010, 13:41   #68   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Vraagje, ik heb verschillende contactpersonen gelinked met hun facebook profiel (makkelijk voor de foto's bij contacten te krijgen), maar nu heb ik iedereen hun verjaardag in mijn kalender staan.. is er geen mogelijkheid om die te verwijderen ? Het wordt zo nogal onoverzichtelijk.
Old 29-04-2010, 17:16   #69   link
Wapi
Stainboy

Wapi's Avatar

Send a message via MSN to Wapi
Mixzing opnieuw geinstalleerd na problemen met het niet meer herkennen van mp3 files en alles is nu in orde. Imho toch wel de beste mp3 speler die ik al getest heb. Wie cardiotrainer gebruikt: de race yourself en weightloss functie kan je gratis activeren door op buy now knop te klikken. App stuurt je gewoon naar gratis addons op market. ProjectINF is trouwens ook een geweldig spel. Top down multiplayer schietspel. Best verslavend
Old 05-05-2010, 13:22   #70   link
Xefox
IggaR

Xefox's Avatar

Iemand een idee hoe je de HTC hero upgrade naar android 2.0?
Zou graag es die gestures app uitproberen van google labs...
Xefox is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2010, 13:39   #71   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

http://android.modaco.com/content/ht...nline-kitchen/

Denk dat je er ook cyanogen ed op kunt zwieren.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2010, 15:52   #72   link
Xefox
IggaR

Xefox's Avatar

Meh slechte ervaring met eigen ROM erop te zetten (aka start ni meer op en moeten opzenden). Valt er niet gewoon een upgrade te doen of ben ik dan te optimistisch?
Xefox is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2010, 16:17   #73   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

In de US komt android 2.1 vrijdag.
Old 10-05-2010, 10:09   #74   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

uloops

loopjes maken Met drum-machines, synthesisers en modulators. Werkt in elk geval goed.

Old 18-05-2010, 15:40   #75   link
Sintel
GATSUN GATSUN

Sintel's Avatar

Send a message via ICQ to Sintel Send a message via MSN to Sintel
Iemand die alternatieve text-input gebruikt?

Ik hoor goede dingen over swype en shapewriter, maar:
  • Localisatie/nederlandse woordenboeken zijn een probleem.
  • Beide niet legaal/deftig te verkrijgen: shapewriter is een trial die na een maand niet meer werkt maar waarvan de full version op geen enkele manier beschikbaar is. Swype gaat voor OEM licensing en het enige wat je daarvan vindt zijn gehackte closed-beta versies met enkel engels/spaans ondersteuning.
  • SlideIT als alternatief schijnt op niet veel te trekken.
Zijn er betere? Hoeft niet volgens het swipe principe te zijn.
Sintel is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2010, 16:45   #76   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Voor gewoon contacts/apps te zoeken is Gesture Search widget van google wel geinig, maar dat werkt natuurlijk niet als deftige text input alternatief voor berichten.
Old 19-05-2010, 22:27   #77   link
easypanic
Always lookin' for love

easypanic's Avatar

Net Google Sky Maps getest en goedgekeurd!
easypanic is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2010, 22:57   #78   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Ik mis precies een beetje integratie tussen contacten en afspraken en locaties. Zou fijn zijn om bij een agenda-item contacten te kunnen toevoegen, en keuze te krijgen uit locaties die bij contacten horen, die je zelf in google maps kiest, oid
Old 19-05-2010, 23:12   #79   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sintel View Post
Iemand die alternatieve text-input gebruikt?

Ik hoor goede dingen over swype en shapewriter, maar:
  • Localisatie/nederlandse woordenboeken zijn een probleem.
  • Beide niet legaal/deftig te verkrijgen: shapewriter is een trial die na een maand niet meer werkt maar waarvan de full version op geen enkele manier beschikbaar is. Swype gaat voor OEM licensing en het enige wat je daarvan vindt zijn gehackte closed-beta versies met enkel engels/spaans ondersteuning.
  • SlideIT als alternatief schijnt op niet veel te trekken.
Zijn er betere? Hoeft niet volgens het swipe principe te zijn.
http://www.swiftkey.net ? Nog niet geprobeerd maar zag het ergens staan
Old 20-05-2010, 17:13   #80   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Vandaag Trapster eens gebruikt op de Hero. Werkt goed, geen mobiele flitsers tegengekomen dus dat onderdeel kan ik niet evalueren. Maar alle fixed flitsers werden gevonden. Ik moet wel zeggen dat mijn toestelleke behoorlijk warm werd tijdens het gebruik.

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules