Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 28-02-2011, 13:50   #21   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Quote:
Originally Posted by Epo-chan View Post
Sorry voor de Buzzkill, maar toch even doorprikken.
De meeste mensen met een "heel mooi gevuld boekenrek" hebben vooral een kast vol ongelezen boeken. Het is dus meer verzamelwoede dan wat anders.
yeah right. De paar muurvullende boekenkasten waren ook effectief gelezen. De mijne zal dat ook zijn. Ongelezen boeken liggen nu ergens apart.
kar is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2011, 16:09   #22   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Mijn Kindle is gisteren ook aangekomen.

Zeer tevreden over, e-ink is (beetje tot mijn eigen verbazing) echt wel aangenaam om op te lezen. En het feit dat de kindle nauwelijks iets weegt en gemakkelijk met 1 hand vast te houden (en tegelijk te bladeren) valt maakt het veel handiger dan een boek. Zeker omdat ik gewoonlijk al liggend lees.

Sentinel is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2011, 19:59   #23   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Told you so enal
Old 10-03-2011, 21:28   #24   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Voor covers zeker eens kijken op etsy.
Whow, erg goeie site dat, voor vanalles. Originele zakten terug te vinden. Merci voor de goeie link.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2011, 23:56   #25   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ofwel koop ik me een kindle ofwel een Ipad 2, lijkt me een beetje onnozel van ze allebei te kopen als ik een Ipad2 koop. Ik ga ervan uit dat zo'n spel ook perfect te gebruiken valt als kindle niet?
Old 13-03-2011, 00:01   #26   link
Wapi
Stainboy

Wapi's Avatar

Send a message via MSN to Wapi
Ik heb ondertussen al genoeg over het verschil tussen Ipad en Kindle geschreven. Magazines, comics = Ipad. Kindle = gewone boeken. Lees je niet veel dan gaat een occasionele ebook op je Ipad lezen je niet storen. Lees je regelmatig, koop dan Kindle. Beide toestellen hebben hun voor en nadelen. Ik zou ze beide niet meer kunnen missen.
Old 13-03-2011, 10:09   #27   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

lees je regelmatig: koop dan boeken
wasmedanu

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2011, 10:13   #28   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wapi View Post
Ik heb ondertussen al genoeg over het verschil tussen Ipad en Kindle geschreven. Magazines, comics = Ipad. Kindle = gewone boeken. Lees je niet veel dan gaat een occasionele ebook op je Ipad lezen je niet storen. Lees je regelmatig, koop dan Kindle. Beide toestellen hebben hun voor en nadelen. Ik zou ze beide niet meer kunnen missen.
Idd, tegen de verwachtingen in heb ik nu ook beiden en ik kan me niet inbeelden dat ik op de Ipad ooit boeken zou lezen.

Quote:
Originally Posted by Wannes View Post
lees je regelmatig: koop dan boeken
wasmedanu
Heb je al eens op een Kindle gelezen?
Old 13-03-2011, 12:09   #29   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

nee

moest je bij het kopen van een fysiek boek automatisch een download van de digitale versie krijgen zou ik het nog overwegen voor dagdagelijks gebruik, maar dat is nu niet.
En no way dat ik ga stoppen met boekenkasten vullen.

Trouwens een beetje lezer heeft genoeg oefening om zich met elk soort boek een comfortabele houding te vinden

ik zie het nut wel voor op reis

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2011, 13:04   #30   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Voor op de trein komt dat ook wel van pas. Niet moeten sleuren met boeken, maar gewoon zo'n licht spul is wel handig. Ik zou er ook wel 1 willen, maar aangezien ik zelden weet of ik nu wel of niet met de trein naar mijn project moet, vind ik het toch wat veel geld om de gok te wagen.
Old 13-03-2011, 13:06   #31   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Heb je al eens op een Kindle gelezen?
Wat Turtle zegt. Mijn ma is boekverslaafd, en voor ze een kindle in haar handen heeft gehad, sprak ze net zoals Wannes.
Nu heeft ze echter sinds nieuwjaar een kindle, en ze is er compleet zot van. Pas op, aan de papieren versie van de echt goede boeken zal ze nooit kunnen weerstaan, maar voor de middelmatige is ze vanaf nu meer dan tevreden met de kindle. Enigste nadeel is dat ze nu haar boeken niet meer kan uitlenen aan haar boekleesvriendinnetjes.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2011, 13:14   #32   link
micksque
World of Warcraft nerd.

micksque's Avatar

Ik heb mij vorige week ook een Kindle gekocht, en ik ben er ook zot van! Ik las op zich niet zoveel maar sinds ik mijn Kindle heb probeer ik dagelijks toch wat te lezen... en in het weekend nu zowat de gewoonte om 's morgens een uurtje of twee in Starbucks wat serieus door te lezen.

<3 it!
micksque is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2011, 14:55   #33   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

in ne starbucks met ne kindle

echt
Old 13-03-2011, 15:00   #34   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Voor covers zeker eens kijken op etsy.

Sent from my nook color using Tapatalk
Quote:
Etsy.com has recently made all users' real names and purchase history available on the web. They can be searched from google (I checked). They are also refusing to contact buyers to alert them to this change. They do allow names to be changed, but only with a two day waiting period. There is a thread on their forum about it here http://www.etsy.com/teams/7718/site-...6811996/page/1 where they have refused to respond to serious concerns for customer privacy.
voor mocht je dat iets schelen
Alex is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2011, 16:32   #35   link
kar
Public servant

kar's Avatar

aaaah fuck
kar is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2011, 17:18   #36   link
micksque
World of Warcraft nerd.

micksque's Avatar

Quote:
Originally Posted by Japisee View Post
in ne starbucks met ne kindle

echt
beter dan all die mac fags die daar zitten
micksque is offline   Reply With Quote
Old 16-03-2011, 20:54   #37   link
elwood
Senior Member

vandaag is mijn kindle ook aangekomen, nog niet veel op gelezen maar lijkt wel kwaliteit te zijn.

elwood is offline   Reply With Quote
Old 17-03-2011, 01:04   #38   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Dringend eens beginnen lezen!

HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 18-03-2011, 10:40   #39   link
Max Power
Senior Member

Max Power's Avatar

gisteren is mijn kindle volledig vastgelopen (toevallig na het aankopen van een boek over microsoft) was onderweg en wist de reset methode niet (15 sec slider inhouden).

voor iemand die vaak meerdere boeken tegelijk leest is het zalig, ik kan hem niet meer missen, gebruik het meestal op (zaken)reis en als ik te vroeg op een afspraak ben.
Max Power is offline   Reply With Quote
Old 18-03-2011, 11:20   #40   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Eens een ander vraaje. Als je dat koopt bij Amazon, hou ik dan rekening met het feit dat $ --> € wordt of moet ik zowiezo extra betalen?
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules