Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 30-08-2017, 16:06   #1   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

We verkopen ons huis!

We gaan ermee live zondag! Aangezien onze bouw tegen April 2018 wordt verwacht klaar te zijn (zitten nu ongeveer aan dakwerken van ruwbouw, is in totaalaanneming), proberen we de verkoop van ons huis wat te timen.

Last edited by acku; 04-09-2017 at 19:49.
acku is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2017, 16:18   #2   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

Mooie aanpak, ik zou wel nog een emailadres voorzien op de contactpagina, al is het maar een forward op je nieuwe domeinnaam als je je prive emailadres niet online wil plaatsen.

Ik denk vooral omdat ik zelf wantrouwig ben over de betrouwbare werking van de gemiddelde contactformulier.

Wat ga je gebruiken als je facebook target? Mensen uit de buurt gewoon?
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2017, 17:39   #3   link
Horla
Senior Member

Het is misschien onnozel maar bij de locatieafstanden zou ik i.p.v. "Gent: 37km (36m)", "Gent: 37km (36min)" nemen. Je gebruikt de m van meters er net boven en minuten afkorten als m vind ik persoonlijk een beetje raar.

edit: is het bij "wonen" de bedoeling dat de eerste alinea in twee verschillende lettertypes staat?
Horla is online now   Reply With Quote
Old 30-08-2017, 18:10   #4   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by frenzal View Post
Mooie aanpak, ik zou wel nog een emailadres voorzien op de contactpagina, al is het maar een forward op je nieuwe domeinnaam als je je prive emailadres niet online wil plaatsen.

Ik denk vooral omdat ik zelf wantrouwig ben over de betrouwbare werking van de gemiddelde contactformulier.

Wat ga je gebruiken als je facebook target? Mensen uit de buurt gewoon?
Ok, goeie tip, zal email adres toevoegen. Heb zelf ook al miserie gehad met contactforms die blijkbaar niet werkten en admins die dat niet weten.
Faxcebook targeting kan erg nauwkeurig, dus ja, ik ga zoiets proberen. Onzeker of ze een doelgroep hebben voor 'mensen die een huis zoeken'
Old 30-08-2017, 18:11   #5   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Horla View Post
Het is misschien onnozel maar bij de locatieafstanden zou ik i.p.v. "Gent: 37km (36m)", "Gent: 37km (36min)" nemen. Je gebruikt de m van meters er net boven en minuten afkorten als m vind ik persoonlijk een beetje raar.

edit: is het bij "wonen" de bedoeling dat de eerste alinea in twee verschillende lettertypes staat?
ok, mijn vriendin was ook in de war. Lettertypes, dacht dat ik t gefixed had, precies niet goed
Old 30-08-2017, 18:46   #6   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Dat font/kleur in het menu is niet leesbaar op die foto hier. Pas als ik scroll en het zwart ipv de foto komt kan ik het lezen. (iPad)
Talos is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2017, 19:18   #7   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Faxcebook targeting kan erg nauwkeurig, dus ja, ik ga zoiets proberen. Onzeker of ze een doelgroep hebben voor 'mensen die een huis zoeken'
Je zal wel mensen kunnen targeten die bv zimmo of immoweb geliked hebben, maar dat betekent natuurlijk niet dat ze momenteel op zoek zijn.

Je kan ook retargeting beginnen doen, mensen bezoeken de site en worden dan gestalked door uw ads op fb.
Old 30-08-2017, 19:30   #8   link
boogie_man
Senior Member

gouden tip: niet direct toehappen, ook al is het verleidelijk.

Ik ging mijn huis verkocht hebben aan 270.000 euro. Vrouw hield voet bij stuk en finaal verkocht aan 290.000.
boogie_man is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2017, 19:50   #9   link
Matthias
*snore*

Ik word op bizarre wijze bijna agressief van uw omschrijvingen bij de foto's. Het is echt opdringerig. Laat potentiële kopers zelf evalueren wat ze ervan vinden. Nu kom je over als dat vreselijke type makelaar dat een vochtvlek "charmante bohémien chic" noemt.

My 2 cents.
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2017, 20:07   #10   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Dat font/kleur in het menu is niet leesbaar op die foto hier. Pas als ik scroll en het zwart ipv de foto komt kan ik het lezen. (iPad)
Heb geprobeerd om de header zo donker mogelijk te pakken, het is helaas niet voldoende voor het contrast. Enige oplossing lijkt me een achtergrondkader of iets als glow, maar aangezien je het wel snel ziet als je wat verder leest, lijkt het me geen ramp hier. Is inderdaad niet correct
Old 30-08-2017, 20:09   #11   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Ik word op bizarre wijze bijna agressief van uw omschrijvingen bij de foto's. Het is echt opdringerig. Laat potentiële kopers zelf evalueren wat ze ervan vinden. Nu kom je over als dat vreselijke type makelaar dat een vochtvlek "charmante bohémien chic" noemt.

My 2 cents.
Dat begrijp ik, je bent dan ook een intelligent persoon. We mikken hier eerder op het midden van de gauss-curve, en die hebben wat meer hulp nodig om zaken te kaderen vermoed ik. Heb ze door mij vriendin laten schrijven want zelf vind ik dat ook erg vervelend om te doen
Old 30-08-2017, 20:24   #12   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

een website om een huis te verkopen, zitten kopers daar echt op te wachten?
Old 30-08-2017, 20:51   #13   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Weet t niet, als ge paar 100.000 euro gaat uitgeven en er ver de rest van uw leven voor gaat afbetalen, denk ik dat ge veeleisend moogt zijn in koop of verkoop. Aangezien het zowat mijn vak is is het gelukkig niet veel moeite om te doen. We hebben de site vooral om niet afhankelijk te zijn van de vormvereisten van immo-sites, en om makkelijker te kunnen adverteren op straat en Facebook (immoweb shares zijn minder doeltreffend).
Een van de dingen die ik nog wou doen (als tijd toelaat) is een snelle virtuele rondleiding via video. Een video deelt makkelijker dan een link

Onze drukker was alvast enthousiast!
Old 30-08-2017, 20:56   #14   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

zeker uw og tags bijwerken voor te sharen:
https://developers.facebook.com/tool...llislaan183.be

"Some thoughts on the George Fant injury"
whut, zal vermoedelijk te maken hebben met die blank image van wp.com
Old 30-08-2017, 21:00   #15   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

lol thanks, dat is erg handig
Old 30-08-2017, 22:32   #16   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

nice gedaan wel, muchos impressed
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2017, 22:33   #17   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

wel chance dat het niet de shrimp-layout heeft en we ons wachtwoord niet moeten intikken om het huis te zien
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2017, 23:03   #18   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Ge moogt t altijd sturen in PM ��
Old 31-08-2017, 01:16   #19   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Knap gedaan, vind de website erg goed en geeft het een meer 'exclusief' sfeertje waardoor je misschien een betere prijs kan krijgen.

Zoals boogie zegt, niet te snel toehappen als je het zelf verkoopt. Hopelijk heb je een goeie opkomst en meerdere bieders. Drie of vier is ideaal. Meer is moeilijker aangezien je dan de kans hebt dat je uiteindelijk met twee gaat eindigen.

Succes!
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 31-08-2017, 08:01   #20   link
Matthias
*snore*

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Dat begrijp ik, je bent dan ook een intelligent persoon. We mikken hier eerder op het midden van de gauss-curve, en die hebben wat meer hulp nodig om zaken te kaderen vermoed ik. Heb ze door mij vriendin laten schrijven want zelf vind ik dat ook erg vervelend om te doen
Het stoort ook enkel als je de slideshow kiest hoor, in die fotopagina merkt een mens het niet eens op.

Wel opmerkelijk hoe locatie alles bepaalt, in Gent zou je ziekelijk veel meer kunnen vragen voor dezelfde woning. 268K is in mijn misvormde ogen een koopje. (Behalve dan dat ik voor geen geld ter wereld in Sint-Gillis zou willen wonen, hoe goed broodjeszaak Mensana en lingerie Baudelise ook zouden zijn. )
Matthias is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules