![]() |
![]() |
#2482 link |
anale kattenneuker
|
mijn ogen pissen bloed btw nu ik terug in mijn winkel zit en onder de middag keer diablo opstart.
FAK JOE AAN DEGENE DIE MIJ SUPREME 144 HZ GAMING HEBBEN LATEN VOELEN FAAAAAK JOOOOOEEEEEE
![]() |
![]() |
#2487 link |
Senior Member
|
Ik heb dit weekend mijn nieuwe PC in elkaar gestoken en hij werkt perfect, maar nu maakt mijn HDD rare geluiden. In mijn oude PC had ik er geen last van, maar nu lijkt het alsof die schijf begint te draaien en dan ineens stil valt als hij in gebruik is. Als de HDD langer moet werken (bv kopiėren van een groter bestand) hoor ik constant spin (draaien) - klik (stilvallen) - spin - klik.
Het vreemde is dat ik geen foutmeldingen of problemen krijg in Windows 10. Mijn eerste gedacht was dat de HDD misschien te weinig stroom krijgt, maar alles is normaal aangesloten en dan zou ik toch ook iets merken in Windows?
![]() |
#2488 link |
wadist
|
is het een nieuwe hdd of mee van een oude rig?
edit: euh, 't staat letterlijk in uw post en is dus blijkbaar meegekomen van oude pc, woops. in ieder geval, met hdd's is dat meestal slecht nieuws: haal al de nodige data er vanaf en koop u een nieuw. wees blij dat 't niet ineens kaput is gegaan en profiteer van de borrowed time. ![]() een "stervende" hdd kan trouwens volgens uw os nog altijd perfect werken. tot het ineens totaal niet meer werkt.
Last edited by Ferrex; 01-12-2019 at 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2490 link |
Bear Claw Lover
|
Jup, helaas, op basis van je beschrijving heb je je harde schijf wildweg losgerukt uit je oude pc terwijl die nog aan het draaien was. Daarna heb je ze laten vallen en schuifelend over het tapijt weer opgeraapt.
Last edited by Bourgi; 02-12-2019 at 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2494 link |
Public servant
|
Blijkbaar had ik een PC besteld zonder een kabel om de PC in het stopcontact te steken. Dus even naar azerty gebeld met de vraag om zo een kabel (1euro in hun shop) nog in het order bij te steken en ze hebben deze er gewoon gratis bij gegeven. Het is maar 1 euro maar het is een mooie geste.
Vrijdag levering! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2495 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2498 link |
Dark Soul
|
Zo scoort ge qua klantvriendelijkheid toch geen goede punten als bedrijf. Heb het dan niet over Alternate maar over fabrikanten die een PSU shippen zonder case.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM GTX 1080 1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2499 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Wilde dan eens dweilen aub?
![]() |
![]() |
#2500 link |
Senior Member
|
Anyway, ik heb toch nog een Scythe CPU cooler gekocht, want die standaard AMD fan is redelijk luid. Dan moet ik mijn case toch weer open vijzen en zal ik ook ineens eens zien of die HDD helemaal goed zit.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|