Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 12-08-2019, 06:59   #5861   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Pack of 26, free legendary + 2 legendaries (Zephrys the great en Dinotamer Brann). Mag niet klagen

Last edited by Maniac; 12-08-2019 at 07:03.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2019, 16:25   #5862   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Nieuwe adventure is uit. Als het zo goed is als de vorige kan ik mij weer vele uren amuseren.
Old 08-10-2019, 13:37   #5863   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Lol, Blizzard heeft juist een pro gebanned omdat hij na een match in een interview het protest in Hong Kong steunde. De 2 casters die het interview afnamen ook, omdat ze het hem lieten zeggen. Waar gaan we naartoe maat.
Old 08-10-2019, 14:29   #5864   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Naar China waarschijnlijk.
Old 08-10-2019, 14:35   #5865   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Wel, Diablo mobile zal nu tenminste niet gebanned worden in China. Anders was het echt rip blizzard.

Wat een gedoe allemaal urch...
Old 08-10-2019, 15:41   #5866   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Blizzard wilt zich gewoon distantiëren van elke politieke opinie in die materie, het ligt al gevoelig genoeg. De stage van HS is ook niet het medium om uw politieke overtuiging te gaan verkondigen.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2019, 16:41   #5867   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Buiten de politiek van het grof geld scheppen natuurlijk.
Old 09-10-2019, 10:51   #5868   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Blizzard wilt zich gewoon distantiëren van elke politieke opinie in die materie, het ligt al gevoelig genoeg. De stage van HS is ook niet het medium om uw politieke overtuiging te gaan verkondigen.
nee, activision blizzard wilt gewoon geen geld verliezen. moesten ze hier van kunnen profiteren, elke speler was verplicht om hun steun voor hong kong uit te spreken

uiteindelijk doen ze in effect hier hetzelfde als china: elke maatschappelijke commentaar, hoe onschuldig of ineffectief het ook is (denk ni da die hs speler de revolutie had gestart) wordt gecrushed met geschift overdreven draconische maatregelen en straffen.

en dan zijn er mensen zoals gij, die multinationals enablen en mee excuses zoeken in plaats van dit zonder enige terughoudendheid te veroordelen.

y'all motherfuckers are crazy
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2019, 11:04   #5869   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Quote:
Nee klopt niet. Volgens hun eigen motto 'Every voice matters' dat in het standbeeld voor hun HQ staat.

Als je als bedrijf claimt om voor free speech etc te staan. Dan is het niet meer dan normaal dat je uitgespuwd wordt als dat niet het geval blijkt te zijn.

Indien je op voorhand als bedrijf claimt (of eerlijk bent) dat je doel geld is , niet meer niet minder. Dan zou je bewerking kloppen.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2019, 11:08   #5870   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ahja, er zijn genoeg kleine politieke statements en jokes gemaakt op blizzard broadcasts over de jaren heen. ik kijk al sinds 2011 (starcraft 2) naar hun esport games en daar zijn nooit mensen voor ontslagen

https://en.m.wikipedia.org/wiki/2016...orean_protests

is een perfect vb, daar werd zowel in hs als in sc2 uitvoerig over gepraat en werd nooit bestraft. waarom? kost geen geld. maar miss me met dien "blizzard wilt gewoon geen politieke polemiek/spelers en casters mogen ni als spreekstoel gebruiken" bullshit

Old 09-10-2019, 11:11   #5871   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

mja china altijd speciaal he

2GD ook paar jaar geleden ontslagen door Valve als Doto-broadcaster doordat hij kritiek gaf over Chinees tourney:

Wel nen baas
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2019, 11:17   #5872   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

yeah tis grellig ma replies zoals dees

Quote:
De stage van HS is ook niet het medium om uw politieke overtuiging te gaan verkondigen.
daar krijg ik zwaar het schijt van, precies nen pr rep van blizzard

how do you do fellow shrimp gamers

Old 09-10-2019, 17:56   #5873   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
nee, activision blizzard wilt gewoon geen geld verliezen. moesten ze hier van kunnen profiteren, elke speler was verplicht om hun steun voor hong kong uit te spreken

uiteindelijk doen ze in effect hier hetzelfde als china: elke maatschappelijke commentaar, hoe onschuldig of ineffectief het ook is (denk ni da die hs speler de revolutie had gestart) wordt gecrushed met geschift overdreven draconische maatregelen en straffen.

en dan zijn er mensen zoals gij, die multinationals enablen en mee excuses zoeken in plaats van dit zonder enige terughoudendheid te veroordelen.
Jezelf distantiëren als bedrijf doe je namelijk inderdaad voor geen hit in uwe revenue te krijgen ja. Ale ik weet niet goed hoe ik je moet vertellen, Blizzard is een bedrijf...

Zo'n optie komt daar op de tafel, en wat gaan die patrons beslissen? 1 dude bannen van de game of potentieel miljoenen (als het al niet meer is) kwijt spelen omwille van één gast die zijn politieke overtuiging gaat uitbrengen over de situatie.

Als je daar het antwoord niet op kan raden. Ben je volledig in uw recht om Blizzard te veroordelen? Zeker en vast en dat moet je ook doen. Maar iets zegt me dat we binnen een aantal weken al niet meer spreken over dit voorval en dat iedereen die in zijn gamer, nerd rage aan het boycotten is, gewoon verder speelt.

Dat heel "gamers unite" ding roflmao.

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
yeah tis grellig ma replies zoals dees

daar krijg ik zwaar het schijt van, precies nen pr rep van blizzard

how do you do fellow shrimp gamers
rofl, nice try

Last edited by Guru; 09-10-2019 at 18:00.
Old 09-10-2019, 17:59   #5874   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by DarthJabbaBoulet View Post
Nee klopt niet. Volgens hun eigen motto 'Every voice matters' dat in het standbeeld voor hun HQ staat.

Als je als bedrijf claimt om voor free speech etc te staan. Dan is het niet meer dan normaal dat je uitgespuwd wordt als dat niet het geval blijkt te zijn.

Indien je op voorhand als bedrijf claimt (of eerlijk bent) dat je doel geld is , niet meer niet minder. Dan zou je bewerking kloppen.
Ah kijk, je leert hoe hol zo'n statement dus kan zijn:

https://www.blizzard.com/en-us/compa...t/mission.html

Maar wanneer het geld op de tafel ligt, is het vaak anders. Net zoals hier.
Old 09-10-2019, 19:45   #5875   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Aah de capitalism kaart.

Het is een bedrijf dat blijkbaar alleen nog bestaat om dikke winst te maken en dus kunnen ze niet anders...

De NBA kan miljarden verliezen en den baas heeft vandaag nog gezegd dat ze in geen geval excuses gaan aanbieden voor een fucking tweet. Zo kan het dus ook.
Old 09-10-2019, 21:33   #5876   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

oh boy heel uwe post is wa overal en nergens tegelijk dus we gaan deel per deel doen

Quote:
Jezelf distantiëren als bedrijf doe je namelijk inderdaad voor geen hit in uwe revenue te krijgen ja. Ale ik weet niet goed hoe ik je moet vertellen, Blizzard is een bedrijf...

Zo'n optie komt daar op de tafel, en wat gaan die patrons beslissen? 1 dude bannen van de game of potentieel miljoenen (als het al niet meer is) kwijt spelen omwille van één gast die zijn politieke overtuiging gaat uitbrengen over de situatie.
zoals al gezegd door wuke, "want kapitalisme"? ik zie u hier een argument neerleggen waarom blizzard dat doet maar iedereen begrijpt de "waarom" wel hoor. daar gaat het ook niet over.

om vervolgens dit te krijgen

Quote:
Ben je volledig in uw recht om Blizzard te veroordelen? Zeker en vast en dat moet je ook doen. Maar iets zegt me dat we binnen een aantal weken al niet meer spreken over dit voorval en dat iedereen die in zijn gamer, nerd rage aan het boycotten is, gewoon verder speelt.
ah we zitten bij de kern, het veroordelen van blizzard zijn acties. eindelijk. en zie keer, ge zegt zelfs dat we dat moeten doen. of letterlijk iedereen hierover nog gaat praten binnen een paar weken is irrelevant, de schade in het westen die nu berokkend is (het imago bij fans) is permanent en gaat zeker bij een deel bijblijven. 't is nu niet dat blizzard activision hiervoor al zo'n goede reputatie had, dit is gewoon nog eentje voor den hoop, hopelijk is dien een keer zo groot dat hij de firma doet ineen stuiken

Quote:
Dat heel "gamers unite" ding roflmao.
om dan 1 zin later collectief te lachen met gamers die en masse veroordelen en waarvan sommigen boycotten terwijl ge 't juist nog waart aan't aanraden

uw post heeft wa last van bipolariteit vriendschap

Old 09-10-2019, 23:00   #5877   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

china numba one
Old 10-10-2019, 07:49   #5878   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Blizzard werknemers die een walkout organiseren en hun beste caster die stopt.

Ik ben eens benieuwd of ze volgende maand op Blizzcon nog vrij vragen gaan beantwoorden.
Old 10-10-2019, 09:49   #5879   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
A number of Blizzard employees seem to be protesting the company's decision to ban a professional Hearthstone player for voicing his support of Hong Kong's ongoing pro-autonomy protests. Some have reportedly covered up two of the company's supposed core values that are cast in bronze in a sculpture outside their headquarters, "Think Globally" and "Every Voice Matters". It seems more later gathered in support at the statue, carrying umbrellas, a symbol of the protests
Tlaatste is daar nog niet gezegd precies.
Old 10-10-2019, 11:21   #5880   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules