Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 08-10-2019, 12:08   #22461   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

lol ja ge hebt het volledig gesnopen

dag rooz
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2019, 12:16   #22462   link
rooz
Bange Blanke Man

rooz's Avatar

Kunt ge niet gewoon uw bek houden over voetbal zoals je het laatste jaar deed?

Dag Jaak
rooz is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2019, 12:19   #22463   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Dag vriendjes

WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2019, 14:50   #22464   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Quote:
Originally Posted by Horla View Post
Ik neem ze serieuzer dan de arbitragecommissie. Wat voor excuses daar soms uit komen om (scheidsrechterlijke) beslissingen te verantwoorden is te belachelijk voor woorden.
Quote:
Over de afgekeurde goal van Chadli tegen Charleroi:

Professional Refereeing Department: "Nacer Chadli (RSC Anderlecht) scoort een doelpunt dat goedgekeurd wordt door de scheidsrechter. Het doelpunt is gescoord met de bovenschouder, dat een deel is van de arm."
Allez, das ook den eerste keer ooit...
Old 09-10-2019, 10:20   #22465   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Thierry STEEMANS vraagt hoe de relatie is met VERMANT (trainer WAASLAND-BEVEREN). Dejan VELJKOVIC zegt dat Vincent MANNAERT ook naar VERMANT kan bellen.
Vincent MANNAERT (algemeen manager Club Brugge, niet als partij betrokken in deze disciplinaire procedure) belt om 9u49 naar Olivier SOMERS. Tijdens het gesprek vraagt Olivier SOMERS aan Vincent MANNAERT of hij ROTARIU (Dorin ROTARIU, speler van Club Brugge uitgeleend aan MOESKROEN) nog gehoord heeft. Vincent MANNAERT zegt al lachend dat hij 25.000 EUR vraagt. Maar het komt goed en Vincent MANNAERT gaat straks nog eens terugbellen.
Yikes
Old 09-10-2019, 10:26   #22466   link
rooz
Bange Blanke Man

rooz's Avatar

Geen clear error imo
rooz is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2019, 10:28   #22467   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Ben niet mee.

Veljkovic zegt dat Mannaert naar Vermant kan bellen
Mannaert belt naar Somers?
Mannaert zegt dat Rotariu 25k kost

Wat wil je hiermee aantonen? Wat is er uit dit stukje zo yikes? Er zijn precies wat zinnen verdwenen.

Het gaat hier dus terug over het feit dat Mannaert tegen Rotariu gezegd heeft dat hij zijn best moet doen bij Moeskroen als hij terug naar Club wilt. Wauw... Dat was voor de zomer toch ook al geweten:
Quote:
’s Avonds belt Somers terug naar Mannaert en vraagt of hij weet of Rotariu toch een beetje zijn best gaat doen (in de wedstrijd bij Eupen). Vincent zegt dat ze de speler hebben gezegd dat ze hem gaan volgen, want hij wil terug naar Club volgend jaar. Vincent zegt ook dat hij denkt dat de trainer (van Moeskroen) wel (vol) zal willen spelen. Verder antwoordt Mannaert nog op de vrees van Somers dat ze spelers van Moeskroen gaan benaderen: “Het zijn relatief jonge spelers en meer dan nu kunnen jullie niet doen.”

De uitleg van Mannaert is dan misschien niet strafbaar, maar schetst de normvervaging van het voetbal als openlijk wordt gespeculeerd over al of niet benvloede spelers.
Waarom trouwens Eupen en Moeskroen nooit verder onderzocht werden is me nog steeds een raadsel.
Waarom jij terug over Club begint is dat iets minder

Last edited by Turtle; 09-10-2019 at 10:43.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2019, 16:34   #22468   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Mannaert zegt dat Rotariu 25k kost
Een speler waar ze 2+ miljoen voor betaalden en dit jaar voor anderhalf miljoen verkocht is, zouden ze verkopen voor 25k? Dat gelooft ge toch zelf niet.

Quote:
Waarom jij terug over Club begint is dat iets minder
Ik ben gewoon op mijn gemak gans dat dossier aan het lezen en die passage was bij mijn weten nog niet in de media gekomen, wat ik nogal verbazend vond.

Eupen Moeskroen is trouwens nooit verder onderzocht wegens geen bewijs. Of dat wil zeggen dat er niets gebeurd is, hoor je mij niet zeggen, maar kunt moeilijk zonder iets van bewijs verder gaan.
Old 09-10-2019, 18:31   #22469   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Hijs witter dan wit.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2019, 19:39   #22470   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

dus heel belgie weet al +10 jaar dat waalse ploegen elkaar niks in de weg leggen in einde seizoensmatchen
meermaals wordt daar analisten maar ook trainers van Vlaamse clubs niet ontkent en openlijk voor de camera over geinsinueerd
Als mannaert er dan off the record een mopke over maakt ( en eig aangeeft dat zijn speler wel niet aan zal mee doen) , bewijst dit dat hij part of the bigger picture is?
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2019, 09:25   #22471   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
dus heel belgie weet al +10 jaar dat waalse ploegen elkaar niks in de weg leggen in einde seizoensmatchen
meermaals wordt daar analisten maar ook trainers van Vlaamse clubs niet ontkent en openlijk voor de camera over geinsinueerd
Als mannaert er dan off the record een mopke over maakt ( en eig aangeeft dat zijn speler wel niet aan zal mee doen) , bewijst dit dat hij part of the bigger picture is?
Quote:
Het proces van KV Mechelen en Waasland-Beveren wil Dhont niet maken. Wel wijst hij erop dat het lang geen alleenstaande zaak is in Belgi. Hij verwijst naar de wedstrijd tussen KV Kortrijk en Moeskroen van twee jaar geleden. De Kortrijkse verdediging, waar verschillende icen de dienst uitmaakten, blunderde herhaaldelijk. Moeskroen won en bleef in eerste klasse. Speurders onderzochten die wedstrijd. Daar bleef het ook bij. Bij KVK ontkenden ze ook in alle toonaarden dat er wat aan de hand was. We kennen nu allemaal de details over KV Mechelen - Waasland-Beveren. Maar wat er in die bewuste Kortrijk - Moeskroen (0-2) is gebeurd, vind ik vle malen erger. Wat ik daar allemaal zag, was het ergste sinds de zaak-Ye. Alleen is daar nooit een gevolg aan kunnen gegeven worden.
Er was wel vermoeden, maar Belgische justitie will be Belgische justitie.

Quote:
Makelaars die niet deugen, zijn niet langer welkom bij Club Brugge. De malafide zaakwaarnemers worden sinds kort onderscheiden door een contract, waarin de makelaars moeten bewijzen dat ze de regelgeving kennen en navolgen en in het verleden al dan niet veroordeeld werden voor fraude. Daarnaast kunnen zaakwaarnemers die volmachten hebben over rekeningen van betreffende spelers niet langer zaken doen met blauw-zwart.

Concreet wil Club aan de hand van een pak gegevens nagaan wie te vertrouwen is en bijgevolg in aanmerking komt om spelers van de Brugse club te vertegenwoordigen. Het Know Your Agent-document moet het kaf van het koren scheiden - Club wil niet langer in zee met corrupte agenten. Zo stellen Bart Verhaeghe en Vincent Mannaert, die op 4 oktober nog zonder gevolgen ondervraagd werden over betalingen aan spilfiguur in het dossier Propere Handen Dejan Vejlkovic, een voorbeeld voor de andere clubs.
Een voorbeeld onze Mannaert!
Old 10-10-2019, 14:13   #22472   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Tot morgen Bayat afkomt dat em ons van Jelle Vossen kan verlossen
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules