![]() |
![]() |
#1662 link |
De Verschrikkelijke
|
Jup, MSI heeft inderdaad voldoende krediet opgebouwd om de prijzen nog wat hoger te drijven. De Windforce van Gigabyte is helaas geen geweldig alternatief wat betreft geluidsproductie. Anderzijds is het model met 3 fans gezien de onnozel hoge prijzen - scherp geprijsd. Rampzalig zal het niet wezen, ik zou het een kans geven.
![]() |
#1663 link |
Timothy
|
Misschien niet meteen de juiste plaats voor deze vraag, maar zag niet meteen een relevante thread en had geen zin om een nieuwe te maken.
Op mijn werk zijn ze op zoek naar een stevig gebouwde tablet om werfbezoeken te doen. Aangezien ik van de tabletmarkt absoluut geen kaas gegeten heb: kunnen jullie me iets aanraden? Hieronder enkele vereisten: - Moet draaien op Windows (overheid; sommige toepassingen werken enkel op Windows ![]() - Moet stevig gebouwd zijn, met mogelijkheid tot Otterbox of iets dergelijks om het masjien te beschermen - Moet over 4G beschikken Ik dacht aan een Surface Pro, maar die dingen zijn ongezellig duur voor wat ze doen, en bovendien nog enorm fragiel. Thanks! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1664 link |
Bear Claw Lover
|
https://nl.business.panasonic.be/com...hbook/toughpad
Panasonic heeft zo'n hele lijn rugged tablets met windows. Er bestaan ook rugged 2-in-1 laptop/tablets van hen. Last edited by Bourgi; 25-04-2018 at 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1665 link |
Pro-shrimper
|
Wij hebben de Panasonic Toughbooks enkele jaren geleden gekocht voor op heftrucks te hangen die in het fabriek rond rijden. Nooit meer!
Roaming op die dingen is vreselijk, bereik is vreselijk. Er zitten (in de versie van toen, cd-d1 ofzoiets) geen SSD's in maar hybride schijven (warm, traag).
![]() |
![]() |
#1668 link |
Dzzinggg!
|
TP-Link TL-SG1024D en Cisco SG112-24
Ik moet wel toegeven dat dat eigenlijk random keuzes zijn op basis van grootte, omdat ik vrij weinig plaats heb. Dus een compact model heeft de voorkeur. Ik heb ook weinig eisen. Buiten dat het netwerk snel genoeg moeten zijn om bv plex deftig te kunnen streamen vanaf een server of desktop, en ik overal de downstream cap kan halen. Er gaan geen gigantische hoeveelheden data doorgesluisd worden en de online backup is toch gelimiteerd door de upstream verbinding. Edit: €140 vind ik eigenlijk niet overdreven qua prijs, maar als ik er weinig voordeel bij heb is het ook maar weggegooid geld.
I'm not giving you attitude, i just want another drink. Last edited by jakkerd; 17-05-2018 at 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1669 link |
Pro-shrimper
|
Plex streamen zal geen probleem zijn bij beide switches.
Wat voor kabel heb je liggen? Cat5E nog of al 6a of 7? Als je nog 5E hebt liggen, dan zit je met een gigabit switch sowieso aan de max snelheid. Als je al 6A of 7 hebt liggen, dan kan je zelfs een 10 gigabit switch zetten. Maar die gaan ook duurder zijn natuurlijk. Voor Plex streaming kom je vlot toe met 1 gigabit.
![]() |
![]() |
#1672 link |
Serious Member
|
Ik kreeg een virusmelding van Windows Defender en dit werd zogezegd verwijderd. Nu krijg ik steeds deze melding op mijn scherm:
![]() Heb deze methodes al geprobeerd, maar het helpt niet. https://appuals.com/how-to-fix-windo...rs-on-startup/ Help? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1674 link |
Serious Member
|
Het enige dat staat bij beeldschermadapters is mijn GPU. Het was even opgelost en nu heb ik het wéér random voor.
![]() Nog iemand een idee? Uitschakelen in de BIOS weet ik niet goed hoe dit te doen. Vind er precies niets in terug. Heb je suggestie geprobeerd en dat werkt. Merci Bourgi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1675 link |
Senior Puntmuts
|
Vandaag “bevroor” mijn PC tijdens het gamen (en itunes; na ong. een kwartier). Alle usb-apparaten werkten niet meer (leds waren ook uit), en het enige wat op mijn scherm tevoorschijn kwam, was een still uit het spel. Geen warmte issue: kamertemp is 22 gr. Na een hard reset, probeerde ik de heleboel herop te starten, maar afgezien van een paar seconden flikkering van de boot knop, en de graf. kaart / materiaal met leds (corsair carbide case met een raam): niks.
Ik dacht aan de PSU (corsair tx-m 650w gold), en de pc werd bij de lokale pc-boer afgezet voor herstel/vervanging. Soit, 10 minuten later hadden we het toestel terug mee. Uitleg: “we hebben binnenin alle connectors af- en aangekoppeld en alles zou terug moeten werken.” Hebben ze zich er niet te rap van afgemaakt? Of mag ik me aan een nieuwe psu verwachten in de nabije toekomst? Of kan dit kloppen? Ik heb dit in ieder geval nog nooit mee gemaakt... Morgen test ik het alleszins uitgebreid. Edit: Er was trouwens geen stroomstoring vooraf. En na “herstel” start de PC normaal op. Last edited by Tjahzi; 06-06-2018 at 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1676 link |
Senior Member
|
Aangezien de gtx 1080'en nog steeds duur staan en ik feitelijk toch niet vaak pc games meer speel denk ik eraan om mijn videokaart een kleine upgrade te geven ipv het volledige systeem te vernieuwen.
Na wat opzoekwerk denk ik dat een RX 560 of GTX 1050 goede prijs kwaliteit levert onder de 200 euro, zeker voor mijn verouderd systeem: i5-3350P (3.1Ghz), 8GB DDR3, Radeon HD 7850 Klopt dit en welke is een aanrader? Ik heb zelf deze op het oog: https://www.alternate.be/MSI/GeForce...roduct/1372933 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1678 link | |
De Verschrikkelijke
|
Quote:
Het model dat je voorstelt is overigens de TI-variant, die bezit al wat meer spierkracht. Niet verkeerd.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|