Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 24-06-2018, 15:59   #1961   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Gisteren Mario Tennis aangeschaft en kan het eigenlijk alleen maar aanraden. Adventure Mode zit knap in elkaar, wat eigenlijk een tutorial is, maar dan opgeknipt in verschillende opdrachten. En matchkes spelen is een pak uitgebreider dan in de demo (veel meer courts en meer mogelijkheden om dingen in te stellen).

1 game online gespeeld en natuurlijk flink verloren, maar dat is het leven denk ik.
Old 24-06-2018, 17:15   #1962   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Kriebelt hier eigenlijk ook beetje, me met die op 3DS toen goed geamuseerd, Wii U versie wijselijk vermeden... Maar deze ziet er best wel weer fun uit.

Me gisteren dit toch maar besteld:

Beetje als mongool met balletje staan zwieren, dat leek me wel wat.
Old 24-06-2018, 17:19   #1963   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Gisteren Mario Tennis aangeschaft en kan het eigenlijk alleen maar aanraden. Adventure Mode zit knap in elkaar, wat eigenlijk een tutorial is, maar dan opgeknipt in verschillende opdrachten. En matchkes spelen is een pak uitgebreider dan in de demo (veel meer courts en meer mogelijkheden om dingen in te stellen).

1 game online gespeeld en natuurlijk flink verloren, maar dat is het leven denk ik.
Ik vind het ook best leuk, maar vind toch dat er veel te weinig instellingen zijn..
Waarom kan je bij een custom match geen terrein kiezen?
Waarom kan je niet kiezen hoe lang een match precies is?
Waarom kan je geen custom tournament maken (met keuze aantal en welke spelers)?
Waarom kan je geen competitie runnen?
Waarom kan je niet een hele hoop factoren kiezen, zoals hoeveel rackets iedereen krijgt, welke specials al dan niet kunnen, en weet ik veel?

En vooral, waarom kan je die @#%$ replays niet uitzetten????
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 26-06-2018, 10:06   #1964   link
DontLikeJelly
Senior Member

DontLikeJelly's Avatar

Zoontje van 11 speelt Fortnite met zijn vriendjes online en hier bij ons huis. In onze living al ene op PC, ene op Xbox en ene op Switch gehad. Gaat verrassend goed precies, alleen de microfoon van de Xbox komt niet door, op Switch wel.

Maar als er een Playstation vriendje in zen party zit kunnen de Switch en Xbox spelers er niet meer bij. Die mannen maken daar echt ruzie over op de speelplaats. Well done Sony.
DontLikeJelly is offline   Reply With Quote
Old 26-06-2018, 13:02   #1965   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Ik vind het ook best leuk, maar vind toch dat er veel te weinig instellingen zijn..
Waarom kan je niet een hele hoop factoren kiezen, zoals hoeveel rackets iedereen krijgt, welke specials al dan niet kunnen, en weet ik veel?

Dat las ik elders ook in paar reviews, de response van de devs op mogelijke patches om dit in te bouwen; "nothing to announce". So 2000's....
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 26-06-2018, 14:28   #1966   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post

True, rare beslissingen. Maar ik ga wel akkoord met iemand op Reddit, dat de game met die tekortkomingen eigenlijk nog altijd een enorm leuk en verslavend spel is. De characters (mits een paar uitzonderingen) zijn heel goed uitgebalanceerd en het is een heel tactisch spel.

Gisteren voor de eerste keer die offline cups gespeeld en die eerste 2 zijn veel te easy. Maar vanaf de 3e toch af en toe serieus lange rallies gehad, wat de game toch wel heel leuk maakt. Die CPU ook eens op Expert gezet en ik won geen enkel game meer .

Online probeer ik nog niet, anders word ik toch meteen afgeslacht. Nog teveel werk om uit te zoeken hoe je best de verschillende types slagen countert.

En dat van die patches, zou mij sterk verbazen dat er niets uitkomt. Kan mij moeilijk voorstellen dat Nintendo echt tevreden is met deze release, ook al is het ontwikkeld door Camelot.
Old 12-07-2018, 17:35   #1967   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Old 12-07-2018, 17:59   #1968   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

morgen octopath traveler

wat mij wel wat tegen valt, zijn de prijzen voor Switch-games. quasi alle deftige (first party) games staan overal nog 50+ EUR. octopath nu ook 60 EUR overal, buh.

voor mijn PS4 koop ik niks voor meer dan 35 EUR en kheb zowat alle topgames.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2018, 18:51   #1969   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Typisch Nintendo wel, hun budget-reeks komt meestal pas uit tegen einde levenscyclus. Hun first party games verkopen doorgaans ook wel pak stabieler over langere periode dan die typische rush 1st day op andere consoles en dan geen hol meer tot de pricedrops.

Van keer hebben ze dan nog terug het klassieke Nintendo excuus van dure eigen formaat drager ook.
Old 12-07-2018, 21:52   #1970   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

mja tis wel het enige dat mij tegen houdt het day 1 te kopen.
spijtig want ziet er echt pretty sweet uit. even uitzweten en tijdens een sale ergens oppikken.
Old 17-07-2018, 16:35   #1971   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Octopath traveller doet het blijkbaar veel beter dan ze bij SquareEnix hadden ingeschat. Uitverkocht in Japan en Amazon verwacht orders die nu worden geplaatst maar te kunnen leveren binnen de 1 2 maanden. SquareEnix heeft zich al verontschuldigd. Zotte shit.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 17-07-2018, 16:37   #1972   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Warframe werd overigens onlangs aangekondigd voor de Switch, gewoon maar ter info.
Old 17-07-2018, 17:46   #1973   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Octopath traveller doet het blijkbaar veel beter dan ze bij SquareEnix hadden ingeschat. Uitverkocht in Japan en Amazon verwacht orders die nu worden geplaatst maar te kunnen leveren binnen de 1 2 maanden. SquareEnix heeft zich al verontschuldigd. Zotte shit.
Yup, in de Media Markt had ik ook een vd laatste examplaren mee. En terecht, fameus bien spel.

Sterker nog: der waren nen hoop mocros die van hun oren aan 't maken waren dat er niet genoeg waren, lmao. Er waren er maar 2 over, en ze moesten er 3 hebben. En met mocros bedoel ik letterlijk: die mannen in trainingspak van PSG en Real Madrid, witte kousen en slasjen.

Geloofde mijn eigen ogen feitelijk niet dat die niet gewoon voor Fifa kwamen ofzo, lel:

Last edited by Jaak; 17-07-2018 at 17:49.
Old 17-07-2018, 18:36   #1974   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Smaak qua games valt zelden af te lezen aan mensen hun look, daar ben ik in loop der jaren 100% van overtuigd geraakt... Maar het bleef mij tot op het einde toch ook nog verrassen om zo'n troep Bulgaarse kleerkasten all giddy te zien worden voor een nieuwe Rayman platformer bijvoorbeeld of in de andere richting hippe Gentenaars met moustache en alles die gewoon voor Call of Duty kwamen.
Old 18-07-2018, 14:27   #1975   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Seriously? Momenteel in Japan waar ik er voor de eerste keer over hoorde. Exact wat ik zocht om het zwarte gat na BOTW op te vullen. Ik zie ze hier nog wel liggen maar kan ook zijn dat het enkel de doosjes zijn en je bij aankoop te horen krijgt dat ze er niet meer zijn.

Kun je die niet electronisch aankopen via de Switch shop of zoiets?
Old 18-07-2018, 14:51   #1976   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

yup, is zelfs makkelijker. en voor boekjes en manuals moet ge het al 10j lang ook niet meer doen.

geweldig spel.
Old 18-07-2018, 15:48   #1977   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

https://kotaku.com/octopath-traveler...iew-1827537100

hmmmz ik twijfel toch. Schreier heeft mij tot nu toe op JRPG reviews nog nooit teleurgesteld.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.

Last edited by DarthJabbaBoulet; 18-07-2018 at 16:04.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 18-07-2018, 15:54   #1978   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Heb er al redelijk wat reviews van gelezen en die hebben eigenlijk alleen maar voor meer twijfel gezorgd.

Is er geen demo van ofzo in de shop?
Old 18-07-2018, 15:59   #1979   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Demo is downloadbaar in de shop.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 18-07-2018, 19:01   #1980   link
Prophex
Know your enemy ...

Prophex's Avatar

Send a message via MSN to Prophex
Heb de demo gespeeld, maar vond er echt niks aan. Wordt het verhaal beter na een tijdje?
Prophex is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules