Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 09-07-2018, 10:32   #541   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
https://sporza.be/nl/2018/07/08/de-t...oze-fotograaf/

hij, want het is een man, kan nogal schrijven dien vandegoor
Ongehoord, een foto trekken van een man die 3 weken aan een stuk gefilmd wordt.
Old 09-07-2018, 16:00   #542   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Greg in het geel straks, het ziet er goed uit.
Old 09-07-2018, 20:24   #543   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Ongehoord, een foto trekken van een man die 3 weken aan een stuk gefilmd wordt.
Achja, Sporza being Sporza i guess. MET DEN TOUR MOOGDE NI LACHEN ROOZ, FIETSEN IS HEILIG.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2018, 18:03   #544   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

een vlakke rit in de tour duurt ongeveer 200km en op het einde wint quickstep
Old 10-07-2018, 18:09   #545   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

“Dit kan dus altijd gebeuren in de tour, want... dit is de tour.”

Kust keer mijn kloten Michel
Old 11-07-2018, 08:36   #546   link
Horla
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
een vlakke rit in de tour duurt ongeveer 200km en op het einde wint quickstep
Ik weet het niet. Als je al aan het begin van de tour als sprintploeg niet wil meewerken om de vluchters terug te halen, dan denk ik niet dat dit gaat beteren. Sagan doet het zoals op een WK, profiteren van anderen (is ook een talent natuurlijk maar op een WK heeft hij tenminste geen ploeg), Greipel heeft wel zelfvertrouwen maar daarin gelooft de ploeg dan weer niet en de andere sprinters weten dat ze niet goed genoeg zijn. Als Quickstep één van de volgende ritten niets doet, dan zal de vlucht nooit gepakt worden.
Horla is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2018, 09:56   #547   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Kittel is precies ook redelijk in form maar zit niet meer bij Quickstep. Daarstraks had Lance in zijne podcast er ook commentaar op. Zakarin verliest tijd omdat er niemand wacht en Kittel moet zijn plan alleen trekken in de sprint, brolploeg.

+ Tiesj

Vandaag gaat ook wel voor Quickstep zijn. Gilbert motivated voor geel en anders Alaphillipe. Finish:
Talos is online now   Reply With Quote
Old 11-07-2018, 10:30   #548   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Want Van Avermaet kan zo geen bergske op?...
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2018, 10:35   #549   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Hij zegt zelf van nie. Tis trouwens pas morgen die muur, vandaag ist ook wel een hellingske, maar minder stijl.
Old 11-07-2018, 10:58   #550   link
Horla
Senior Member

Ik denk dat Gilbert zo'n helling niet meer aankan. Volgens mij is Alaphillipe daar beter op. Maar als ik het goed heb moet die mur de bretagne 2x beklommen worden en is er de eerste keer wat seconden te verdienen? Zou een klassementsploeg het durven uit elkaar te rammelen?
Old 12-07-2018, 00:03   #551   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

rofl dat interview met Sagan.

Haha, wa ne keirel.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2018, 08:55   #552   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Daarnet in de Laurens ten Dam podcast (aanrader). Nou jullie wilden weten of Sagan ondertussen Matthieu Van der Poel kent, dus ik ga naast hem rijden en vraag:
"Hey Peter, now you know Matthieu Van der Poel"
Waarop Sagan zegt: "Last year I was in the pool after only 4 days, this year I want to be after 3 weeks"

Classic Sagan :')
Old 12-07-2018, 08:59   #553   link
Horla
Senior Member

rofl. Van Avermaet zijn uitleg: ik dacht dat we op 250m zaten i.p.v. 350. Als je aan 70km/u aan het sprinten bent, wil ik dat geloven. Aan 35 niet echt. Wie vertrouwt er nu op een oortje van zijn ploegbaas om hem te zeggen hoeveel meter hij van de finish ziet? Op een ploegleider die een 12" tv'tje heeft in een auto? Dat was gewoon pure bescherming van de gele trui. Ik vind het een beetje vreemd dat hij dat niet gewoon toegeeft?
Old 12-07-2018, 09:03   #554   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Idd. Denk ook dat hij meer met de gele trui bezig was en teveel naar Gilbert gezien heeft. Denk wel dat zijn form goed is. Volgens Lance in zijne podcast (weeral ne podcast) was GvA, van horen zeggen, een van de beteren in zijn ploeg tijdens de TTT. Dat wiil ookal iets zeggen.
Old 12-07-2018, 09:06   #555   link
Horla
Senior Member

Ik vond Gilbert gisteren trouwens ook wel zot. Eerst aanzetten om er van weg te rijden, zich neerzetten maar toch nog voorbij Van Avermaet en Alaphilippe sprinten. Ik vraag me af wat ze vandaag bij Quickstep gaan doen. Gilbert een vrije rol geven of Alaphilippe helpen. Vijf posts eerder zeg ik dat Gilbert dit niet meer kan maar hij bewijst vrolijk mijn ongelijk
Old 12-07-2018, 09:10   #556   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Vandaag is wel een echte muur denk ik, zeker eerste stuk. Dus dat is meer iets voor Julian denk? Gisteren kon er nog veel volk mee, ik gok vandaag minder.
Old 12-07-2018, 10:14   #557   link
tragezot
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Horla View Post
Ik vond Gilbert gisteren trouwens ook wel zot. Eerst aanzetten om er van weg te rijden, zich neerzetten maar toch nog voorbij Van Avermaet en Alaphilippe sprinten. Ik vraag me af wat ze vandaag bij Quickstep gaan doen. Gilbert een vrije rol geven of Alaphilippe helpen. Vijf posts eerder zeg ik dat Gilbert dit niet meer kan maar hij bewijst vrolijk mijn ongelijk
Inderdaad, maar hoe zot Gilbert ook was wat dan gezegd van Sagan? Je ziet die natuurlijk zelden tot nooit grimassen maar die ademde amper terwijl de rest al serieus op de tanden beet. Het valt me op hoe scherp hij staat.

Valverde en Alaphilippe stelden dan weer teleur vond ik.

Voor vandaag, pas maar op voor de klassementsmannen zoals Froome en Nibali!
tragezot is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2018, 11:56   #558   link
Horla
Senior Member

Mja, Sagan is een beetje zoals Kwiatkowski. Die ademt ook niet maar opeens kraakt hij en zelfs dan zie je niet dat hij dood gaat. Ik vond het een beetje raar dat Sagan er af werd gereden bij de teamtijdrit. Ofwel had hij geen zin in geel en is de focus er enkel voor ritten (en groen).
Old 12-07-2018, 21:06   #559   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

20 sec straf voor Dumoulin. Zoveel heb ik nog niet gezien van deze tour maar heb er toch wel al een paar ook zien terugkeren achter een auto na val/pech. Hebben die ook allemaal straftijd gehad?
Old 12-07-2018, 21:30   #560   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Twas nu wel prominent in beeld. Wel wreed spijtig. Dumoulin heeft meestal zijn voorsprong nodig in de bergritten. Ik veronderstel dat hij wel deftig op de kasseikes kan rijden, misschien dat hij daar wat tijd gaat terugpakken.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules