Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 02-05-2018, 08:26   #961   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Doe Chef Edwin mijn groeten.

Dan toch voor de overwegend Franse keuken gegaan? Het gaat u niet spijten in ieder geval.

Sommelier trouwens niet onderschatten, die jongen heeft geen presence maar zijn wijnen zijn fantastisch.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2018, 08:52   #962   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Chinees zegt me niet veel, daarmee
Old 14-05-2018, 18:29   #963   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Toprestaurant van vreemde keuken?
Dus geen Frans/Vlaams.
Nam Jai is nen deftige Thai in Gent.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2018, 18:13   #964   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Ok, gaan volgende week.
Ben benieuwd naar de Dodgy seal of Approval
En hoe was't in't Korennaer? Heb wel gezien dat de chef weg was op een reis met andere chefs.
Old 19-05-2018, 08:25   #965   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
En hoe was't in't Korennaer? Heb wel gezien dat de chef weg was op een reis met andere chefs.
Goed!
Eten was dik in orde.
Was van gedacht om de aangepaste non-alcoholische dranken te nemen, bij het eerste gerecht was dit wel lekker (rode biet) maar bij het tweede gerecht was dit een non-alcoholisch bier en was niet te zuipen. Heb dan maar wijn genomen voor de rest

Was wel veel tijd tussen 2e en 3e voorgerecht, kruimels afruimen werd ook slechts 1x gedaan.
Vond de keuken zeker z'n ster waardig, de zaal heb ik toch al betere ervaringen gehad..
Old 19-05-2018, 19:25   #966   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Altijd de wijn nemen daar. Die sommelier is echt top. (Stond trouwens ook op de shortlist voor sommelier van't jaar) Eerlijk gezegd nog nooit non-alcoholisch gegeten daar.

Dat van die kruimels hebben mensen mij nog al gezegd maar persoonlijk stoor ik me daar niet aan. Bij In De Wulf en Hertog Jan was het misschien één keer meer wel.

Van die lange wachttijd zou mij wel storen ook. Voor zo'n zaak moet de timing goed zitten.
Old 22-05-2018, 10:21   #967   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Vorige week Roji Sushi bezocht in Antwerpen. Toch wel de beste sushi ervaring van de laatste 2 jaar voor mij! De cocktails zijn echt heerlijk en alles speelt zich af in een prachtig kader.
Bourgi is offline   Reply With Quote
Old 08-07-2018, 19:03   #968   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Vrijdagavond gaan eten in Oak in Gent. http://www.oakgent.be/index.php

Persoonlijk hou ik er niet van om te gaan eten zonder het menu te kennen. Niet dat er veel dingen zijn die ik niet lust maar noem het gewoon een autistisch kantje van mij.

Wel fantastisch lekker, zijn recente ster meer dan waard! Niet goedkoop in vergelijking met andere restaurants met 1 ster maar deze zijn op weg naar de 2 denk ik.
Old 10-07-2018, 12:32   #969   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Vorige week gaan eten bij een pop up heems in Dendermonde op de grote markt. 45 euro pp voor een dagmenu (4 gangen) met eventueel nog een 5de gang als je bijbetaalt. Het is ook food sharing, er komen dus een aantal potjes met eten op tafel waarvan je kan nemen.

Persoonlijk vond ik het totaal niet de moeite. Wij waren met 3 en ik vond dat we eigenlijk niet meer eten kregen dan de tafel naast ons die met 2 waren (terwijl wij wel 50% meer betaalden). We zijn dus met honger naar huis gegaan.
Daarnaast duurde het ook veel te lang tussen de gangen, waarschijnlijk omdat wij samen met een andere groep binnen kwamen en zij wel die extra gang hadden gekozen. Wij kregen steevast onze gang samen met hen met een lange pauze tussen het voorgerecht en hoofdgerecht, waarin de andere tafel dus hun tussengerecht kreeg.

Niet de moeite.
kar is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2018, 12:52   #970   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Vrijdagavond gaan eten in Oak in Gent. http://www.oakgent.be/index.php

Persoonlijk hou ik er niet van om te gaan eten zonder het menu te kennen. Niet dat er veel dingen zijn die ik niet lust maar noem het gewoon een autistisch kantje van mij.

Wel fantastisch lekker, zijn recente ster meer dan waard! Niet goedkoop in vergelijking met andere restaurants met 1 ster maar deze zijn op weg naar de 2 denk ik.
Helemaal top, ik ga donderdag hetzelfde doen.
Old 10-07-2018, 19:21   #971   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Er was vanavond ook weer nog plaats.

Maar leek mij een beetje grof om op één week tijd 2x hetzelfde te gaan eten het zelfde restaurant.
Old 11-07-2018, 09:40   #972   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Ge moet het ijzer smeden terwijl het heet is.
Old 11-07-2018, 15:50   #973   link
eXeTeR
The Tuner

eXeTeR's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bourgi View Post
Vorige week Roji Sushi bezocht in Antwerpen. Toch wel de beste sushi ervaring van de laatste 2 jaar voor mij! De cocktails zijn echt heerlijk en alles speelt zich af in een prachtig kader.
voor ge aan tafel gaat zitten tegen de patron zeggen dat ge geen bonnetje moet hebben
ga hier elke maand eten mmmm
Old 11-07-2018, 22:43   #974   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

? Krijg je meer/beter als je zwart gaat?

Staat al jaren op de todo-list. Sinds hun openingsreceptie (goede klant van Zaowang in den tijd) eigenlijk niet meer geweest
Old 12-07-2018, 09:25   #975   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Tafelrond in Leuven behoort voor mij tot een van de beste restaurants in Leuven (samen met Faculty Club). Voor een of andere bizarre reden gaan ze het wat goedkoper maken en richten op meer volk. 't Is kwestie van rap te zijn om er nog van te genieten!
Blade is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2018, 11:30   #976   link
eXeTeR
The Tuner

eXeTeR's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
? Krijg je meer/beter als je zwart gaat?
ge betaald minder e kieke
Old 16-07-2018, 14:35   #977   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 16-07-2018, 14:48   #978   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Irmo View Post
Of: eerst zeggen dat ge cash betaalt en geen btw bonneke moet hebben.
Dan na de gereduceerde rekening toch alsnog één eisen om in te brengen in de boekhouding. Vervolgens cash betalen met zwart geld waar ge anders toch geen blijf mee weet.

Tripel profijt.
Old 29-07-2018, 13:15   #979   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

Gisteren naar 't Korennaer gaan eten.

Ik had daarnet veel getypt en het forum wou dit niet posten omdat ik de page diende te herladen, alles kwijt dus. in het kort: het was ZALIG: vriendelijk onthaal door iedereen, aangename setting en zeer lekker eten.

minpunten: aangepaste wijnen waren geen vette (ik heb altijd eens geproefd van de madam). Zelf had ik het NA arrangement en dat was SUBLIEM. Dessert was ook niet echt super. Kaasbord kon je dan weer zelf samenstellen, handig om geitenkaas te vermijden.

ik ga er nog zeker terug
Old 29-07-2018, 13:59   #980   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Snap uw commentaar over de wijnen niet, ge hebt zelf geen wijn gedronken?
CSM is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules