![]() |
![]() |
#83 link |
Senior Member
|
ik zoek een restaurant in:
Brugge... frans/belgisch met goeie prijskwaliteit-verhouding... 60-75 euro met wijnen inbegrepen.... go go...
![]() |
#84 link |
siii
|
Wel, dan kan ik je 1 van mijn lievelingsrestaurants aanraden..
Heb het hier al aangeraden maar het is gewoon ook heel erg goed... Het eten is er top, de bediening is er heel snel en correct, zonder opvallend/storend te zijn. De maitre is heel vriendelijk en geeft bij alles een woordje (interessante) uitleg. www.dijver.be
![]() |
#87 link |
Senior Member
|
Op mijn vrijgezellenavond hier gaan eten.
Mata Mata & Pili Pili Hoogstraat 44 2000 ANTWERPEN Afrikaans restaurant met gerechten van Tanzania tot Marokko. Klein, minimalistisch en fris ingericht. Er zijn een vijftiental gerechten waar ge uit kunt kiezen. Gaande van vegetarisch tot een blok lamsvlees met appeltjes en banaan. Dat gaat dan samen met een Maniok puree/zoete aardappel/couscous (zelf kiezen). Ik had als keuze een pot spinazie, met pindasaus en kip, wat ongelooflijk lekker was. Maat van mij kreeg zijn brok lamsvlees niet op en heb zijn bord er dan ook maar bijgenomen. Viel ook goed mee. Als ik mij goed herinner draaide alles rond de 15 euro. Ze hebben ook een ruime keuze in cocktails, maar ik denk dat ze gewoon water en frisdranken ook wel hebben ![]() Dikke aanrader. Was toen iedereen goed bevallen, er was geen plaats meer voor desert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 link |
Serious Member
|
Dit weekend voor de verjaardag van m'n meisje gaan eten in Nieuwkerke en dat is supergoed meegevallen : http://www.korennaer.be/
Niet supergoedkoop, was zo'n 145€ voor een viergangenmenu met aperitieven, water + cola light voor haar en 3 glazen rode wijn voor mij. Een trio van ganzelever dat waarlijk excellent was, gevolgd door tarbot, pata negra en varkenspootchips (ja, dat was iets raar ![]() Zijn nam zoet als dessert met een thee en ik nam 3 stukjes kaas die ik kon kiezen vanop een kaart met aangepaste wijn. Heerlijk, een aanrader en een ster waardig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link |
Senior Member
|
145€ voor beiden dan neem ik aan.
da's een vrij normal prijs imho ik ben aan't wachten op volgende maand want ze serveren bijna overal wilde eend of iets anders rosé gebakken in hun menu's en vermits m'n madam dat nu even niet mag eten...
![]() |
#90 link | |
ALPPALP
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 link |
Serious Member
|
Bediening viel goed mee, maar daar werd minder op gelet want we zaten aan de tafel voor het venster dat uitkijkt op de keuken.
Ik geef toe, de bediening in een 2* in New York was beter, maar qua prijs was dit toch bijzonder bijzonder goed. Wat TheAccountant zegt klopt, het was 145€ voor beide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 link |
is mij er eentje
|
Ik vind de Prima Vera op de Paardenmarkt nog altijd geweldig. Het eten is er lekker en veel
![]() Ik ben onlangs ook fan geworden van Boston Steak House op de Keyserlei. En dat valt qua prijs ook goed mee. Is natuurlijk een Steak House, maar er zijn ook schitterende andere dingen te krijgen. En voorgerechten als fried shrimp. Hoe zalig is dat? Ik ben de laatste tijd bezig met twee collega's de restaurants hier in de buurt wat te ontdekken. Op de Suikerrui onlangs ook sushi gaan eten, Zoa Wang of zoiets. Geweldig. Zo'n sushiboot blijft toch wel een feest. En gezellige locatie natuurlijk. Zeker als het goed weer is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link |
Serious Member
|
Ik vind dat er veel meer gepost moet worden in deze thread.
Heb eigenlijk niet al te veel te vertellen, maar in Hijfte heb je een taverne die echt een schitterende steak-frites serveert (mijn béste sinds een bezoek aan Stockholm in januari 2008) en daarbij een exellente dagschotel die, indien mogelijk, gevuld is met locale specialiteiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Ze hebben echter ernaast een 2e restaurant geopent. Knappere lokatie, Franse keuken met Japanse invloeden (als ik goed opgelet heb op de receptie) en exclusievere sushi's. Ik moet wel nog steeds effectief eens gaan eten daar. Voor de rest regelmatig gaan eten de voorbije maanden, maar geen echte uitschieters die ik zou aanraden voorlopig.
![]() |
![]() |
#98 link | |
Master i/d Japanologie
|
Quote:
Genoeg Japanse restaurants in Antwerpen waar je wel fatsoenlijk kunt eten (Santasu, Osaka, Izumi, Minato, ...)
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|