Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Closed Thread

Thread Tools
Old 26-11-2009, 09:07   #21   link
FuNeo
darcore 460

FuNeo's Avatar

Send a message via MSN to FuNeo
Quote:
Originally Posted by FuNeo View Post
Anti-afk front unite! laatste die post krijgt mijn vote (tenzij ik hier andere dingen lees of als iedereen vrij actief blijkt, dan wetek et nog nie )
[stem Centurio]
FuNeo is offline  
Old 26-11-2009, 09:49   #22   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

[Stem Centurio (niet Leeuwke)]
Styn is offline  
Old 26-11-2009, 09:52   #23   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Logisch gevolg tbh

[stem Centurio]

Quote:
Originally Posted by Centurio View Post
Ik wil graag ook eens meedoen. Mijn eerste post in dit subforum, maar heb alle spelletjes tot nu toe al gevolgd dus ik ga er vanuit dat ik er toch wel iets van ga kunnen.
Ocharme
Old 26-11-2009, 10:24   #24   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Ok dan.

[stem Centurio]
Guns is offline  
Old 26-11-2009, 10:26   #25   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Pfff, ik ben er wel volledig akkoord mee om een niet-actieve eruit te stemmen. Maar ik vind het wel zielig iemand die voor de eerste keer meedoet er onmiddellijk uit te stemmen (ook is dat de vorige 2 games wel gebeurd).

Dus ik ga Centurio dus nog een kans geven. Als hij vandaag niets post, stem ik op hem. Anders ga ik waarschijnlijk iemand anders uitkiezen. Puur random(.org) of anders iemand die overdag niet echt actief is.

@Centurio: Post or die!
Sentinel is offline  
Old 26-11-2009, 10:33   #26   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Centurio eruit stemmen is niet cool.
Fidoh is offline  
Old 26-11-2009, 11:16   #27   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Niet posten is ook niet cool.

Al neem ik het hem niet kwalijk dat hij een voormiddag niet post, but he'd better get a move on. Al wie de vorige threads gelezen heeft weet wat er gebeurt met inactievelingen op de 1e dag.

Alex is offline  
Old 26-11-2009, 11:36   #28   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Mss is het dan cooler om Fidoh eruit te stemmen?
Old 26-11-2009, 13:05   #29   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Hey, ho! Ik ben zo actief als het maar kan zijn, maar gisterenavond durfde ik de eerste post in deze thread niet te maken en vandaag heb ik iets te lang in mijn bed gelegen.

Misschien kunnen we dus beter op een spy stemmen?
Centurio is offline  
Old 26-11-2009, 14:12   #30   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Enige voorstellen wie dat zu kunnen zijn Centurio?
Styn is offline  
Old 26-11-2009, 14:14   #31   link
deev´
feel the music.

deev´'s Avatar

Goed plan, Centurio.

Zeg eens. Wie zijn de twee andere spies?
deev´ is offline  
Old 26-11-2009, 14:52   #32   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Spies voor zover ik uit deze thread kan afleiden: Fidoh, Sentinel, Centurio! Allez das mijn voorlopige in de gaten te houden lijstje.
Styn is offline  
Old 26-11-2009, 15:16   #33   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Liever dat jullie op mij stemmen om mijn uitspraken dan omdat ik als laatste iets post of dat random.org mijn nummer geeft.

Ik vind het altijd verdacht dat er mensen zijn die deze beslissing aan "toevalligheden" willen overlaten. Dat is immers het perfecte alibi als blijkt dat het slachtoffer toch bij BLU hoorde: "Ik kan er ook niets aan doen dat hij als laatste postte" of "Tja, random.org heb ik niet onder controle". Terwijl de spies die dingen net wel onder controle hebben, zij kunnen elkaar immers aansporen om zo snel mogelijk te posten of hun random getallekes geheel toevallig overeen laten komen.

Zodus, indien jullie op mij stemmen omdat mijn posts hier verdacht overkomen dan begrijp ik dat volkomen, maar begaan jullie een vergissing. Maar diegenen die op mij stemmen omwille van toevalligheden hebben ofwel niet echt goed nagedacht ofwel proberen ze zich achter een drogreden te verschuilen.
Centurio is offline  
Old 26-11-2009, 15:20   #34   link
Fraeco
Mega Shrimper

Fraeco's Avatar

Send a message via MSN to Fraeco
Nu niet voor 't één of het ander. Maar als iedereen gaan wachten op een clue ivm wie een spy is. Dan gaan de thread nogal redelijk stil blijven.
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants.
Fraeco is offline  
Old 26-11-2009, 15:22   #35   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Centurio View Post
wall of text
Over verdacht gedrag gesproken!
Old 26-11-2009, 15:32   #36   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fraeco View Post
Nu niet voor 't één of het ander. Maar als iedereen gaan wachten op een clue ivm wie een spy is. Dan gaan de thread nogal redelijk stil blijven.
Uiteraard moet ge ergens beginnen. Ik wil gewoon maar zeggen dat we er niet vanuit moeten gaan dat zogenaamd random gedrag effectief random is.

En Turtle gij maakt uzelf hier verdachter imo, ge volgt FuNeo in zijn (misschien niet zo heel) random stem, ge negeert Fidoh zijn opmerking en brengt zelfs subtiel aan om op hem te stemmen en trekt tenslotte mijn verdediging/idee in het belachelijke zonder er op te reageren.

Voorlopig [stem Turtle]
Centurio is offline  
Old 26-11-2009, 15:50   #37   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Niemand is verdacht op day1 en niemand zal verdachte uitspraken doen. Iedereen kan sterven, om welke domme reden dan ook.
Baseren op wie het laatst is, vind ik (imo) een vrij eerlijke en "straightforward" criterium. Jij hebt gewoon de pech dat we gisteren om 22u zijn gestart en sommige mensen int laat en smorgens op het werk als eens durven SR te consulteren.

Mijn gedrag is niet random. Ik stem omdat a) je de laatste was, b) omdat je al een stem had.
Fidoh zijn opmerking is irrelevant. Op day1 is het niet cool om op wie dan ook te stemmen. Ik dank Alegis nogmaals om zijn poging dit te veranderen.
Je gekronkel doet me vermoeden dat dit nog steeds een goede keuze was.
Tough luck, get over it.
Old 26-11-2009, 16:00   #38   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Bullshit, zelfs op dag 1 kunt ge al zaken afleiden. Alles wat er hier gepost wordt is relevant. Zo zou een spy bijvoorbeeld nooit opperen om de laatste poster weg te stemmen tenzij hij zeker is dat dit geen spy is. Een spy zou nooit random.org laten beslissen, etc.

Ik zeg gewoon maar dat alle discussie die op dag 1 ontstaat goed is en aanleiding kan geven tot informatie. En waarom zou mijn "gespartel" mij verdacht maken? Het is toch een logisch gevolg dat ik me ga verdedigen als ik hier geviseerd word, ongeacht mijn rol of team.

Je blijft je verschuilen achter het, in mijn ogen, belachelijke idee dat er op dag 1 geen informatie te rapen valt om iemand zonder consequenties er uit te kunnen stemmen. Dat maakt u juist verdacht voor mij.
Centurio is offline  
Old 26-11-2009, 16:00   #39   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Quote:
Originally Posted by Styn View Post
Spies voor zover ik uit deze thread kan afleiden: Fidoh, Sentinel, Centurio! Allez das mijn voorlopige in de gaten te houden lijstje.
Omdat wij centurio er in zijn eerste game niet onmiddellijk uit willen stemmen?
Ik vind het gewoon spijtig dat newbies eruit vliegen voor het spel begonnen is. Team Blue mag wel een beetje sympathie vertonen he. Weet je wie niet sympathiek is? Backstabbing spies!

Maar ik vind het wel een beetje opvallend dat er 2 (al zeg ik het zelf ) sterke spelers op uw verdachtenlijstje komen met heel weinig aanleiding daartoe...

ps: ik haat de eerste ronde, ik kan mij op niets deftig baseren. :/
Sentinel is offline  
Old 26-11-2009, 16:31   #40   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Quote:
Originally Posted by Fraeco View Post
Uitkomst was 10
[Stem: DivineOne]
En wij moeten maar geloven dat je echt random.org gebruikt hebt?
Ik heb ook random.org gebruikt en kwam op 46 298 403 429 uit, met wa random berekeningen kwam ik dan op uwen naam uit.

[Stem: Fraeco]

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules