![]() |
![]() |
#2081 link |
soy ninja
|
Ja, in m'n secret magedeck (dat alleen AK al gezien heeft
![]() ![]() mindcontrol? CYA equality? CYA assassinate? CYA naturalize? CYA sheep? CYA hex? CYA ...? CYAAAAAAAAAAAAA
I will show you da wae Last edited by Bibastar; 24-01-2014 at 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2082 link |
Kwek
|
Aan een zalige arena run bezig. Eerste duel verloren, dan 11-1 en nu in mijn hopelijk laatste match.
Nog nooit 12 wins gehad. Jinxed it. ![]() Wel al anderhalf uur bezig en ik moet studeren.. Edit: Ja lap, nog geen 3 minuten geleden gepost en ik ben disconnected terwijl ik massive control had :') Fu blizzard.
"When I decide to score, I score." - Mario Balotelli Last edited by The one and only Buffalo; 24-01-2014 at 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2084 link | |
Kwek
|
Quote:
![]() Een pack en 440 goud, mooie reward wel.
![]() |
![]() |
#2088 link |
Kwek
|
In mijn 2de arena run vandaag een pack met ragnaros gehad. Als ik dan toch een moest krijgen die ik al had, liever Sylvanas, die was meer dust waard
![]() Ik vind het wel jammer dat ge geen kaarten kunt ruilen met vrienden, dat zou wel nog cool zijn.
![]() |
#2090 link |
soy ninja
|
Arena heeft niets met uw eigen kaarten tezien.
Je klikt op arena Je betaalt de fee (150 coins of 1.79 euro) Je krijgt keuze uit 3 classes (ongeacht of je die zelf speelt of niet) Je krijgt telkens 3 kaarten waaruit je er 1 moet kiezen tot je alle 30 je kaart hebt gekozen. Dit gaat over alle kaarten in het spel. Het kan dus best dat je kaarten tegenkomt die je nog nooit gezien hebt. Filmpje van dit proces: En dan begin je eraan ![]()
![]() |
#2093 link |
siii
|
Ik gisteren 2 fireballs en tis al.
2 rares, 0 epics, 0 legendary Das echt kut, met heel veel moeite en topdecken na 20 turns toch 3 wins
![]() |
#2095 link |
Soupe du jour
|
Van die top tier lists / value cards vind ik enkel goed voor een second opinion op 'values' dat je zelf niet meteen zeker bent.
Bv., 8 healing; is dat iets waard? Of, copy cards from opponents deck, zou dat ietrs zijn? Hoe goed is die extra draw card feature (heel goed bv, maar stel dat je pas met HS begint) Gasten die dan wat meer spelen en vergelijken geven dan de opinie: nope, andere stuff meer waard. Om klakkeloos te volgen, nope. Moet zelf iets vinden, of je nu bv vindt dat een ironbeak owl oppikken toch de moeite is omdat je niets van silence hebt en dat zelf graag gebruikt als cheap counter middel (en in uiterste nood, als een early minion play); terwijl de meeste sites ed. je gaan tegenspreken. Rankings houden ook geen rekening met je eerder gepikte kaarten, iets anders zal mss beter passen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2096 link | |
∞
|
Quote:
Waarschijnlijk had je gewoon een slechte draft. Happens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2097 link |
siii
|
wist niet zeker dat die arenavalue rekening hield met je curve, want mijn deck was echt wel héél slecht rofl
![]() |
#2098 link | |
soy ninja
|
Quote:
ik had hopen 5+ creatures en praktisch niets van removal. kheb 2maal niet eens turn 6 gehaald. al m'n wats. kzal terug zelf m'n deck samenstellen peizek..
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|