Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 14-09-2018, 09:22   #2001   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

De eerste reviews voor de stand alone expansie van Xenoblade Chronicles 2 zijn binnen. Het is blijkbaar een serieus lange expansie.

Damn, ik heb de fysieke versie besteld, maar hoe ga ik zo ooit aan tijd komen om BotW terug op te pikken? Ik heb dat al bijna 10 maand niet meer aangeraakt wegens XC2 en nu dit...
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 14-09-2018, 09:28   #2002   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Uitgebreide samenvatting van de Direct:

https://mynintendonews.com/2018/09/1...eptember-2018/

Toch wel paar aangename verrassingen imo
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 14-09-2018, 12:43   #2003   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Luigi's Mansion 3 kijk ik wel naar uit. Animal Crossing ooit op DS gespeeld, maar nooit de appeal van dat spel gesnapt tbh. En die Final Fantasy remasters zullen ook wel weer vlotjes verkopen.

Er komen toch wel een resem interessante games uit. Diablo 3, Civilisation, Luigi's Mansion, Super Smash Brothers Deluxe (remake wel), Smash Brothers, Doom. Nieuwe Metroid is ook al aangekondigd, maar helaas geen datum.

Denk dat mijn game library de komende maanden wel een stuk uitgebreid gaat worden.
Old 14-09-2018, 13:47   #2004   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

20$/jaar en dan Super mario bros, Metroid, Zelda, Dr mario, Donkey Kong, Double Dragon enz. a va

En FFVII zullen we ook wel weer kopen zekers. PS1/PS3/PSP/PC en nu Switch
Old 14-09-2018, 16:46   #2005   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
't is dan ook een awesome game

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 14-09-2018, 16:55   #2006   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

volgend jaar (?) ook echte HD remake op ps4
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 14-09-2018, 21:39   #2007   link
blumcole
Chairman of the bored

Dat verhuist waarschijnlijk naar de ps6. Ik zit eigenlijk wat vast : ik heb geen klote goesting om dat chocobokweken te doen maar ik wil al die summons.

Old 14-09-2018, 21:46   #2008   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Town ziet er grafisch niet slecht uit, doet mij vooral hopen dat ze de Switch port van Dragon Quest XI goed gaan krijgen.

En Daemon x Machina, op de E3 nog afgedaan als de te hardcore wtf titel van de reveals wordt een surprise hit. Mark my words, die shit ziet er bruut uit.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 14-09-2018, 22:30   #2009   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Aangezien Daemon X Machina van de makers van Armored Core is, staat dat ook hoog op mijn lijt. AC was een zalige reeks op ps1 en ps2.
Old 15-09-2018, 10:53   #2010   link
operator
Senior Member

operator's Avatar

In tussentijd ben ik "Into the breach" aan het spelen, goedkope indie die veel weg heeft van Advance Wars.
operator is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2018, 13:18   #2011   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Vandaag start de Nintendo Online service, iemand een idee hoe laat dat zou zijn?
Old 18-09-2018, 21:29   #2012   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Release date op site Nintendo staat plots op 19 september...
Old 20-09-2018, 09:27   #2013   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Pff die NES VC is toch maar een beetje teleurstellend. Ik keek er mega hard naar uit, maar vind het toch maar bummer.

Ten eerste is het aanbod games echt slecht: ik stam uit de NES periode (heb mijn origele NES + games nog op zolder liggen), maar laat ons eerlijk zijn, er was ook hl veel brol op de NES. En in deze collectie van 20 games zijn er misschien een stuk of 4 games die een beetje de moeite waard zijn, waarvan ik (en de meesten onder ons vermoed ik) SMB, SMB3 en Zelda al KAPOT gespeeld hebben, waardoor er een beetje verzadiging optreedt. Maar games zoals Soccer, Ice Hockey, Wrestling,.. (die ik trouwens destijds nog gespeeld heb op de NES) zijn echt niet meer leuk nu.

Ten tweede is de implementatie niet ideaal: de button configuratie hebben ze omgekeerd ivgl met de origenele NES buttons (ik bedoel, wtf waarom doen ze nu zoiets???) en de RGB kleur emulatie kon beter (er zijn gratis emulators die dit beter doen).

De interface is wel knap gedaan

Om mij klant te houden gaan ze toch wat interessantere NES games moeten bieden: de Castlevania's, Metroid, Metal Gear's, Mega Man's, Bionic Commando, Probotector, Ninja Gaiden, Faxanadu, etc.
Old 20-09-2018, 10:10   #2014   link
blumcole
Chairman of the bored

Ik stam ook af uit het NES tijdperk. Het overgrote deel van de NES games is pure bagger. Er zitten een paar briliante bij, zoals ge daar hebt gepost, maar NES VC is nu niet meer echt iets waar ik nog een stijve van krijgen. Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel keer ze ons weer dezelfde zever proberen te laten kopen.

Moest Ninty nu eens komen met Gamecube ofzo... Da's wel interessanter

Old 20-09-2018, 10:21   #2015   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Zit er eigenlijk nog volk te wachten op games die 30 jaar oud zijn? Bedoel, om dat eens puur op nostalgie op te zetten ja, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er nog mensen zijn die dat uren aan een stuk (kunnen) spelen.

Begrijp heel dat Switch online gedoe niet echt tbh. Het is weinig geld voor een jaar, maar je krijgt er dan ook een brakke implementatie bij. We zitten in 2018, moet ik echt nog een GSM gebruiken om voice chat te hebben in bepaalde games? Maar ondertussen online games starten met mensen die in uw friends list zitten, daar gaan we onze tijd niet insteken . Of backups voor save games, dat is ook de moeite niet. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze nogal ontwijkend reageren op de vraag wat er met uw saves gebeurt eens je je online abonnement niet verlengt.
Old 20-09-2018, 10:50   #2016   link
rooz
siii

rooz's Avatar

jama ge kunt nba spelen op het basketveld en mario 12, zelda 7 & skyrim die iedereen al gespeeld heeft
Old 20-09-2018, 11:15   #2017   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Had skyrim nog niet gespeeld en da was de max

Mario was bomb

Zelda was bomb

Basket is voor janetten

WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 20-09-2018, 11:18   #2018   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
jama ge kunt nba spelen op het basketveld en mario 12, zelda 7 & skyrim die iedereen al gespeeld heeft
Nieuwe iteraties van zowel Mario als Zelda bevatten altijd genoeg nieuwe mechanics om het interessant te houden. Het is niet gelijk Fifa waar ze elk jaar een beetje tweaken aan de gameplay om dan een nieuwe versie op de markt te brengen. Als je Breath of the Wild naast Windwaker legt, zijn dat 2 bijna totaal verschillende games, ook al behoren ze tot dezelfde franchise.

Dat Skyrim geport wordt, daar kan Nintendo weinig aan doen natuurlijk . Het is niet dat ze Bethesda verplichten om continu hetzelfde uit te brengen natuurlijk. Ik heb nog nooit een Skyrim gespeeld, dus eens die wat in prijs zakt ga ik mij die wel aanschaffen denk ik.
Old 20-09-2018, 11:47   #2019   link
rooz
siii

rooz's Avatar

m'n laatste console was PS3 en laatste keer dat ik die gebruikt heb was 2012, doch spreekt die Switch me wel aan.
Echter zijn er nog een paar pijnpunten die ze nog steeds niet aangepakt hebben, en dat stoort me wel een beetje.

Misschien koop ik wel eentje in Japan
Old 20-09-2018, 12:57   #2020   link
blumcole
Chairman of the bored

Met dat ik een WiiU heb gehad, zie ik buiten Mario Oddysey geen reden om ene te kopen. Ports ports ports.

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules