![]() |
![]() |
#7841 link |
Grunger
|
Vampyr.
Best wel sfeervolle, dialog heavy RPG. Coolste mechanic is het kiezen wat je doet met je slachtoffers: ofwel spaar je ze, waardoor het sanity niveau van de verschillende districten hoog blijft, deze gebieden veilig en bewoond blijven, en het dus makkelijk speelt; ofwel vermoord je ze, waardoor je bakken meer XP krijgt (en dus veel sterk wordt dan je anders ooit zou kunnen worden), items en ruimtes unlockt, maar je quests/merchants verliest en de districten in chaos gaan waardoor ze overspoeld worden door (sterke) vijanden en het spel dus moeilijker speelt (maar jijzelf sterker bent). Zeer interessant! ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by ExReey; 22-07-2019 at 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7842 link |
Chairman of the bored
|
Ik ben weer into Yoshi Wooly World. Alle wollekes verzamelen werkt wel wat verslavend (en bloemmekes als het even kan). Redelijke chillgame. Tussendoor nog wat Mario Oddysey enzo. Ook dik in orde.
Assassin's Creed Origins ben ik ondertussen (na een uur of ... 3?) al kotsbeu. Ik had gedacht dat het mij ging aanstaan maar tis gewoon echt op mijne kameel kruipen en checklists afvinken. Waar is de story? Waar is de drive? Ik vond de Ezio AC's dan wel een stuk interessanter. Ik mis zowat focus. Al diene onzin dat ge moet doen. Wanneer gaat het hier eens iets episch worden? Wie is diene peet dat ik bestuur en waarom moet ik die andere peten vermoorden? Beetje lame, want de gameplay is eigenlijk wel prima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7843 link |
Senior Member
|
Echt goeie Humble Monthly deze maand.
Begonnen met Surviving Mars. Een management game waarbij je, duh, een colonie sticht op planeet Mars. Vorig jaar geskipped omwille van de zeer wisselvallige reviews, maar zowat alle belangrijke minpunten (vooral UI) zijn weggewerkt. Vooral de DLC Green Planet, waarbij je terraformed, zou zeer de moeite zijn en vanaf het begin knap verweven met het volledige spel (ipv easy mode wat extra end game gebouwen). Blijkbaar is het spel mede hierdoor tot 1 vd beste sim-games vd laatste jaren geevolueerd. Graphics zien er ook fantastisch uit imo, waar je vanop de map bijna staploos kan inzoomen op een kolonist. Eens benieuwd hoe het op lange termijn zal boeien, maar voorlopig vind ik het heel chill en gezapig spelen, maar ik heb dan ook nog geen grote rampen (duststorm, meteors, aliens) gehad. Ook even Kingdom Come gespeeld, maar die ga ik nog even opzij leggen tot Witcher3 uitgespeeld is en ik wat meer tijd heb om me erin te verdiepen.
![]() |
#7844 link | |
Una
|
Quote:
Ik had gehoopt op een soort van Simcity op Mars, maar dat is het dus niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#7845 link | |
Senior Member
|
Quote:
Mijn plan was nu gewoon per productie zowat een aparte dome te maken met zijn eigen workforce. Of eventueel een centrale housing dome en factories/labo's/farms errond. Geen idee of dat werkbaar is. Een simcity verwacht ik totaal niet. Mars heeft wel wat andere uitdagingen dan een plat stuk land in Amerika ![]()
![]() |
![]() |
#7846 link | |
Serious Member
|
Quote:
De gesprekken zijn wel zalig, interessante mensen en wereld. Zit nog maar in het hospitaal in't begin maar dat is al erg interessant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7847 link | |
Una
|
Quote:
Tuurlijk, dat is wat het zo plezant zo maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#7848 link | |
Grunger
|
Quote:
Zit nu in Whitechapel. Wel jammer dat er geen quick travel is tussen de Hideouts.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7855 link |
Senior Member
|
Fallout 4VR, kga de main story vandaag uitspelen, de keuze die ge moet maken aangaande factions heeft mij wel even bezig gehouden, klaar voor de finale. Ook de dlc's gekocht en in VR gezet om die erna te spelen
![]()
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|