Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 12-07-2018, 15:31   #1221   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Voor simracing is het alvast een stap vooruit.
Blade is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2018, 15:49   #1222   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

yep, bepaalde genres baten zeer goed bij de ontwikkeling van VR. racing, 3d chat gedoe en rythym games om maar een paar te noemen. naarmate die technologie beter wordt kan daar zotte shit uitkomen.

maar op vlak van comp fps en rts/moba zult ge mij nooit kunnen overtuigen dat VR ronduit beter gaat worden dan pc gaming.
Old 12-07-2018, 18:19   #1223   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Mag ik eens vragen hoe gij esports dan ziet in de toekomst ?
Gaan al die pro zotten daar plots overgaan van pixel perfect flickshots in cs:go en 600 apm in dota 2 naar ehh, laat ons eerlijk zijn (en ge gaat mij niet van het tegendeel bewijzen) een minder accurate gameplay ervaring ? Het mag dan leuk zijn en uw immersion niveau naar nieuwe hoogtes brengen, het zal zoals een console controller nooit op hetzelfde niveau zitten als keyboard/muis/4K display.

Blijft het naast elkaar bestaan in uw VR toekomst ? Gaan de VR übermenschen ons uitlachen ?
In geveinsde oprechtheid een vraag stellen maar eigenlijk al meteen van reactie voorzien op basis een vooringenomen standpunt en antwoord van diegene waaraan je het vraagt? Moet wel zeker hé, want die VR übermenschen (proficiat...klein kind) moeten wel denken dat ALLES weg moet right?

Mijn mening is daarover zeer duidelijk denk ik, ik heb nog nooit zitten beweren dat VR dit of dat zal overnemen, duidelijk andere categorie en over het algemeen zijn vergelijkingen in beide richtingen al te vaak kort door de bocht. Ik zie geen enkele reden waarom het één het ander zou vervangen, waarom is uw wereld te klein voor de beide eSport scenes??!

Voor de rest, zijn we butthurt of wat?

Als ons gepraat (denk niet dat uw toestemming nodig is voor hier en daar wat lyrisch geleuter en Cyb will be Cyb, Black will be Black, pardon meneer) hier te veel is voor je wijsheid en je forceert om hier wat degoutant te komen doen, met een overdosis aan kortzichtigheid, blijf dan ofwel constructief of laat de thread voor wat het is.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2018, 20:16   #1224   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
We gaan nog lachen Black, enerzijds wanneer de grote massa het wonder van deze tech zal inzien, anderzijds ons gedoe met, wat dan zal ogen als, prehistorische apparaten.
Naar aanleiding van dit was ik toch benieuwd naar uw toekomst visie maar laat het maar, het is niet bij toeval dat het hier een monoloog is met die attitude. Carry on

Het vertrouwen in de tech moet vrij wankel staan als 1 post u zo van uw stuk kan brengen. Het was dan nog niet eens bedoeld als trol ik benader nu eenmaal alles met een vleugje kritiek (en ik heb de vive geprobeerd dus ik weet wat die betekent, vandaar dat ik erbij vermelde dat die pixel perfect accuraatheid er niet inzit)

Last edited by jelliuz; 12-07-2018 at 20:20.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2018, 21:52   #1225   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Naar aanleiding van dit was ik toch benieuwd naar uw toekomst visie maar laat het maar, het is niet bij toeval dat het hier een monoloog is met die attitude. Carry on
Quote:
Het vertrouwen in de tech moet vrij wankel staan als 1 post u zo van uw stuk kan brengen.
Mijn repliek heeft weinig met de tech te maken en nogal duidelijk rechtstreeks naar en over jou attitude na die pedante insteek. Je denkt wat je wil over de tech, maar VR übermenschen en mij een standpunt over eSports in de mond leggen en tegelijk een wijsheid afsteken alsof ik achterlijk en incapabel ben om een juiste inschatting te maken is beledigend en vraagt om mijn reactie. De vele posreps die ik telkens op mijn bijdragen hier ontvang zouden moeten primeren, maar het vertrouwen of dit hier voor mij eigenlijk nog wel een plezante plaats is, is mij eerder wankel.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2018, 22:21   #1226   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Euh ok, ge moet nu ook geen dingen uitvinden hé. Ik heb helemaal niks in uw mond gelegd (dat was mijn eigen standpunt) en ik heb u ook niet incapabel of achterlijk genoemd
Old 12-07-2018, 22:30   #1227   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

@admins er mag vanaf nu bij elke cybdmpost wel SPONSORED BY VIVE bijstaan, kvind die geniepige reclame echt niet kunnen
Old 13-07-2018, 07:41   #1228   link
black
Senior Member

Quote:
Mag ik eens vragen hoe gij esports dan ziet in de toekomst ?
Gaan al die pro zotten daar plots overgaan van pixel perfect flickshots in cs:go en 600 apm in dota 2 naar ehh, laat ons eerlijk zijn (en ge gaat mij niet van het tegendeel bewijzen) een minder accurate gameplay ervaring ? Het mag dan leuk zijn en uw immersion niveau naar nieuwe hoogtes brengen, het zal zoals een console controller nooit op hetzelfde niveau zitten als keyboard/muis/4K display.

Blijft het naast elkaar bestaan in uw VR toekomst ? Gaan de VR übermenschen ons uitlachen ?
Ik kan met een awp vanop 200meter afstand iemand in zijn linkeroog schieten op pavlov, kweet niet goed waarom je denkt dat dat minder accuraat of clunky is dan een pc shooter?
Goed, voor skill op te bouwen in een VR shooter is de skillcap een enorm grote climb, je moet niet alleen reflexen kweken op uw rechterpols, maar op uw volledig lijf, niet uw crosshair perfect over iemand z'n kop hoveren, maar irl gewijs mikken door uw crosshair van uw geweer, of uw scope van uw sniper. Ge moet niet leren op de R duwen op uw wapen te herladen, maar effectief uw wapen leren herladen, zoals IRL, dat maakt inderdaad dat ge zeer weinig huidige pro gamers gaat hebben die de overstap naar vr gaan maken, het is niet te vergelijken, het zijn andere soort reflexen die je nodig hebt, andere skills die je moet trainen.
Het mooiste is, onlangs zat ik met een énorm goede speler in een team. Kerel maakte headshots praktisch zonder mikken, uiteindelijk deelde hij mee een navy seal te zijn en pavlov gebruikte om extra te trainen. En dat is niet de eerste militair die ik tegenkwam die VR gebruikte voor irl skills te oefenen.

Maar goed, ieder zijn meug denk ik dan, als je het ooit eens wil zien dan nodig ik u gerust uit om eens pavlov te komen uitproberen. Ik heb grotendeels dezelfde mening als cyb, omdat ik ook sterk geloof dat wanneer VR betaalbaarder wordt er absoluut veel ogen zullen opengaan. Wij hebben allebei ook het begin gezien, enkele techdemo's en social experiences het eerste half jaar, handvol mensen in elk game online max. Tot nu, als je in rec room binnenstapt dan heb je een halve school mensen voor u, waar je vroeger 10 mensen zag zie je nu 200 mensen tegen elkaar zeveren en lachen. Waar vroeger 1 server up was in pavlov heb je nu lijsten lang servers.

Ge kunt wel zeggen "ja black, gij zijt biased omdat ge fanboy zijt en ge hebt het gekocht dus nu WILT ge te graag dat het slaagt" erhm nee, niet echt. Ik heb ook een xbox one x staan waar ik ongeveer nog 2 minuten per maand op speel, tis ondertussen ook mijn plexdoos geworden. Ik care niet om ergens mijn geld uit te proberen halen of om mijn aankopen te proberen verantwoorden. Als ik iets koop, mag nog €2000 kosten, en ik vind het een vergulden kak, dan geef ik graag toe dat het een vergulden kak is.
black is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules