Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 24-07-2018, 21:40   #5721   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Feitelijk wel. Die eerste 27 inch iMacs hadden gele schermen, de allereerste MacBook Air was ongelofelijk traag. Eerste iPhone miste ook enorm veel features... nu zijn dat successen. Best gewoon wat wachten of een ouder model kopen. Hier lijkt die i7 eigenlijk gewoon meer dan genoeg en is diene i9 een folieke van het Apple marketing team.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 24-07-2018, 21:47   #5722   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Ze blijven Europa toch afrippen: € 3.639,00 voor het Core i9 model bij ons en $3,099.00 in de US.
Als we omrekenen en daar 21% BTW bijtellen zou de prijs 3204 euro moeten zijn. Kan iemand mij uitleggen waarom wij zo veel meer moeten betalen?
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 24-07-2018, 22:44   #5723   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Komt nog sales tax bij in de VS. En verder, tja, jammer.
Blade is offline   Reply With Quote
Old 24-07-2018, 23:49   #5724   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Tis fixed :

https://www.imore.com/apple-pushing-...cbook-pro-2018

Old 25-07-2018, 07:00   #5725   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

toch zalig hoe een youtuber gecontacteerd wordt door het grootste bedrijf ter wereld om samen te werken en zo snel een issue te fixen
Old 25-07-2018, 07:26   #5726   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Daarom is Dave Lee een serieuze youtuber, die gast is neutraal. Voor mij is hij een van de beste youtubers die reviews doet van laptops en smartphones.

Niet alleen is hij kritisch wanneer het moet, dus wanneer een i9 trager lijkt dan een i7, maar hij geeft ook aan dat de Macbook niet de enige is met dit probleem en laat je duidelijk het verschil zien tussen laptops waar de i9 wel werkt

Ik blijf het wel een raar verhaal vinden, een keer video renderen en je kan dit probleem zien. Ofwel hebben ze met de "patch" getest en he toch vergeten uit te rollen. Zoiets gebeurd wel vaker in de IT-wereld

Ik blijf nog wel eventjes steken op de Quad Core; ik heb geen use case voor die 6 cores op een laptop.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2018, 08:02   #5727   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

't kan ook zijn dat ze de nieuwe macbooks initieel gepland hadden voor release in september samen met Mojave en dat ze nu nog vlug high sierra mogen patchen hebben
Old 25-07-2018, 11:45   #5728   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ik heb ook het gevoel dat ze rushed hebben, gewoon puur omdat de markt er al was.

Nu dat zou echt geen excuus mogen zijn, ik hoop dat ze in hun volgende generatie dit toch meenemen in "design". Razer zit met een laptop die 2mm dikker is en een andere generatie aan fan blades en die kunnen een i7 6 Core + een 1070 Max Q koel houden voor lange periodes.

Dit kan Apple ook met hun massa's aan budget.
Old 25-07-2018, 11:47   #5729   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

vooral zot dat bij het grootste bedrijf ter wereld geen competente mensen werken die dat issue zelf hadden kunnen fixen (of voorkomen)
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2018, 14:06   #5730   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Ik heb ook het gevoel dat ze rushed hebben, gewoon puur omdat de markt er al was.

Nu dat zou echt geen excuus mogen zijn, ik hoop dat ze in hun volgende generatie dit toch meenemen in "design". Razer zit met een laptop die 2mm dikker is en een andere generatie aan fan blades en die kunnen een i7 6 Core + een 1070 Max Q koel houden voor lange periodes.

Dit kan Apple ook met hun massa's aan budget.
Apple en design hé. Tis de balans houden tussen batterij, dunheid, lichtheid, performantie en stilte.

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
vooral zot dat bij het grootste bedrijf ter wereld geen competente mensen werken die dat issue zelf hadden kunnen fixen (of voorkomen)
Het blijven mensen natuurlijk. Ik bedoel, Samsung is een gigantisch bedrijf en het heeft een telefoon uitgebracht die explodeert.

Old 25-07-2018, 14:10   #5731   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Apple en design hé. Tis de balans houden tussen batterij, dunheid, lichtheid, performantie en stilte.

Het blijven mensen natuurlijk. Ik bedoel, Samsung is een gigantisch bedrijf en het heeft een telefoon uitgebracht die explodeert.
We zijn op't punt gekomen dat het design in de weg staat van toekomstige hardware

Ik zeg het; Razer is geen perfect voorbeeld, maar als het hun lukt...
Dan zou het Apple ook moeten lukken.
Old 25-07-2018, 21:13   #5732   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

De poorten op de Razer Blade vind ik wat het moet zijn.

Helaas is de Razer Blade 15" nergens te koop hier.

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules