Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 28-04-2017, 18:46   #25941   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post

Ziet die gans links. Daar kannek wel meerdere cappucino's mee zetten, mijn gedacht.

Moved naar de fetish thread
Bourgi is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 19:56   #25942   link
Blondje
*

Quote:
Originally Posted by Blondje View Post
Als hij buiten garantie is zou ik het riskeren om hem zelf eens open te doen om te zien of er iets stuk is. Bij mijne senseo (van al 8 jaar oud, dus had hij niet te redden geweest was het ook geen ramp geweest) bleek het een stukje te zijn dat verduurd was. Wisselstuk kostte nog geen 10 euro en ik kan weer efkes voort.

Om maar t zeggen dat ge met zelf te zoeken mogelijk goedkoper gesteld bent dan hem binnen te doen (en ik vermoed dat ge dan het klassieke verhaal gaat horen dat dat aan werkuren meer gaat kosten dan ne nieuwe kopen)? Tenzij hij nog in gerantie is, uiteraard. Dan zou ik hem ook gewoon binnen brengen voor herstel.
Bon, iets te vroeg victorie gekraaid: het wisselstuk past niet helemaal. Er zit een miniem verschil op het wisselstuk dat ze mij hebben meegegeven en het stukje dat ik nodig heb, maar blijkbaar is dat niet meer te verkrijgen. (waarom ze dat niet meteen gezegd hebben en mij eerst met het foute naar huis hebben gestuurd, weet ik niet, maar bon).

Mijn vraag: Ik zoek een compacte koffiemachine om 3 dagen per week een paar tassen mee te maken. Ik zou het fijn vinden om een machine te hebben waar ge gewoon volledige bonen kunt in kappen. Iemand voorstellen?

De eerste zoekresultaten geven mij Mellita caffeo solo. Aanrader? (buiten de prijs dan, dat is toch 300 euro ofzo wat toch wel een pak meer is dan ik in gedachten had om uit te geven).

Last edited by Blondje; Yesterday at 20:08.
Blondje is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 20:02   #25943   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Wat is je budget?

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 20:16   #25944   link
Blondje
*

Ik dacht eerst tussen de 100 a 150 euro.
Maar 'k begin al te snappen dat dat een beetje na´ef is.
Goeie prijs-kwaliteit is belangrijk. Als 't lekkere koffie is wil ik wel wat meer geven dan aan ne senseo, maar 300 euro geven aan een koffiemachine vind ik er ook wat over (vooral omdat ik de enige ben hier thuis die koffie drinkt, en dan alleen nog in 't weekend en op mijne telewerkdag).

Nespresso komt er niet in.
Old Yesterday, 20:21   #25945   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Bij mijn ouders hebben ze een gewone koffiezet, maar voor hun kenwood hebben ze een apparaat om koffiebonen te mixen. Misschien is dat eventueel een oplossing?

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 20:31   #25946   link
Blondje
*

Ik heb een gewone koffiezet. Maar als ik een potje moet zetten om 3 a 4 tassen uit te drinken, is dat niet ideaal. Koffie koelt ook af in een thermos, ook al is het een betrekkelijke kleine thermos. De eerste tas smaakt, de tweede is cava en de derde eigenlijk al niet meer maar t duurt dan weer te lang om ne nieuwe pot te zetten.
Vandaar dat ik een machine zoek type espresso waar je gewoon per tas kan zetten.
En ik heb ook geen zin om mijn bonen apart te malen. Als ik geen machine vind waar ze heel in kunnen (dus een volautomaat) voor een betaalbare prijs-kwaliteit en te verantwoorden voor het aantal tassen dat ik drink, dan wordt het terug iets met padjes waarschijnlijk.
Old Yesterday, 21:04   #25947   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

frenzal is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 23:09   #25948   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Irmo View Post
Bij mijn ouders hebben ze een gewone koffiezet, maar voor hun kenwood hebben ze een apparaat om koffiebonen te mixen. Misschien is dat eventueel een oplossing?
ik wist niet dat koffiebonen nu ook in een soort mixer gaan

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules