![]() |
![]() |
#1 link |
Reetman
|
Bromfiets Help
Hey Shrimp,
Ik zou graag een bromfiets willen kopen maar ken er werkelijk niets van. Het is voornamelijk voor woon-werk verkeer en af en toe eens wat langere afstanden af te leggen. Ik heb een rijbewijs B, ben niet van plan een speciaal rijbewijs ofzo ervoor af te leggen. Het mag zeker een occassie zijn en hoeft niet reteduur te zijn. Als ik mijn rugzak ergens kan wegleggen is het al lang goed. Hoe begin ik aan zo iets, wat zijn de goede merken, waar moet ik zeker op letten, kent er iemand een goede verdeler regio Leuven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 link |
Senior Member
|
Je mag met alles rijden tot 125cc. Dan heb je al leuke dingen zoals Vespa, mash, kleinere moto's en rasechte scooters van de grote merken. Keus te over, maar enkel een Vespa heeft swag natuurlijk
![]()
![]() |
#5 link | |
Resident Curmudgeon
|
Niet helemaal, hangt af van wanneer je je rijbewijs hebt behaald.
Quote:
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. Racing is life. Everything else is just waiting. Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else. Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|