![]() |
![]() |
#22 link |
★★★★★
|
Ik hoor hier dat een aantal mensen met een US account op de APP store gaan en kopen, hoe zit dit in elkaar ?
PC gaming: Asus PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC, Intel i7-6700K@4.8Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB CL14, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Keyb — Cherry MX Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified VR: HTC VIVE | Console: XBOX ONE | Mobile: iPhone X | Arcade: 32" LCD Coin-Operated Arcade Cabinet (Jamma 3500in1 Multi Game PCB, MAME, 3500+ games) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 link |
Typo Master
|
De enige manier dat ik weet om te kopen is met kaartjes. Om een credit card te kunnen koppelen hebt ge er zover ik weet 1 van ginder nodig.
Een US ( of ander land ) account aanmaken doet ge door iets gratis aan te duiden, zeggen dat ge dat wilt "kopen" , en dan een account aanmaken, en adres invullen voor dat bepaald land dat "klopt". Door iets gratis te nemen zijt ge niet verplicht van een betaalmiddel te koppelen. Enkel de andere gegevens dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 link |
Senior Member
|
Zijn er via eBay of zo goedkope kaartjes te koop? Of maakt dat niks uit?
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 link |
ALPPALP
|
Volgende week verder Citrix XenDesktop/XenApp testen in combinatie met iPad. Collega heeft al een dagje ermee gespeeld en lijkt enthousiast...ben benieuwd.
Lijkt mij altijd handig om af en toe ook een Windows applicatietje open te trekken op de Pad ![]() Citrix receiver voor iPhone werkte goed, dus heb alle vertrouwen in die voor iPad. Enkel authenticatie durft wat geprul zijn als je via internet gaat. Je kan ook de iPhone als touchpad gebruiken blijkbaar, maar dat lijkt mij nogal onpraktisch. Last edited by Takeshi; 12-09-2010 at 06:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link |
Senior Member
|
Ik heb die Citrix receiver al uitgebreid getest met mijn pad. Enige nadeel is dat als je via internet wil, het via een CAG moet. CSG en anderen zijn niet ondersteund. Gebruik dat ding regelmatig als client device, om dingen te kunnen testen of troubleshooten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link |
ALPPALP
|
Was ook al zo met iPhone plugin, dus beide zullen wel zo goed als identiek zijn.
Op zich geen grote ramp en vrij snel te implementeren via de CAG virtual appliance met gratis 5-user licentie voor een jaar, maar het is natuurlijk niet altijd mogelijk of snel te implementeren bij klanten. Gelukkig vallen de prijzen,naar Citrix normen, voor een beperkt aantaal users nog redelijk mee. Anderzijds is een iPhone/iPad liefhebbende manager nooit ver zoek. Snel even via iPad iets opzoeken in het custom ERP pakketje tussen twee golfsessies door is wel hip ![]() Last edited by Takeshi; 13-09-2010 at 02:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link |
Senior Member
|
http://limera1n.com/ : jailbreak voor zowat alle i-devices
apps zal ik later eens posten (na paar weken gebruik kan ik toch redelijk goede tips geven over wat ik veel/weinig gebruik)
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 link |
Typo Master
|
We Doodle: Charadium met offline mogelijkheid, tbh de online mode zuigt apenballen. Enkel goed voor offline dus, zijnde dat je 3 tekeningen maakt voor een random group, en later 3 moet raden. Je kan zover ik zie zoveel groepen aanmaken als je zelf wil. En hoewel je niet weet wanneer je mag spelen, werkt het veel aangenamer dan online.
Online gaat echt traag, en zit vol noobs. Daar is charadium veel beter in. Het is wel free tov charadium. Het is maar wat je zoekt. Zij hier trouwens openfeint users? Want alleen is maar alleen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 link | |
Serious Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 link |
Senior Member
|
Ah, info?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|