![]() |
![]() |
#261 link | |
The Tuner
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#268 link |
Welingelichte bron
|
Eeuwig respect voor Rosberg. Zeer professionele coureur, zalige mens.
Ge moet het maar doen: ooit moeten schermen met aanbiedingen à là eerste rijder worden bij Toyota en uiteindelijk WC worden.
![]() |
#270 link |
Senior Member
|
Dik respect voor Rosberg.
Stoppen op het hoogtepunt, dat zouden gerust meer topsporters mogen doen.
![]() |
#271 link |
De Verschrikkelijke
|
Een flinke verrassing, dat staat vast. Ik was benieuwd naar volgend seizoen, nu ben ik belachelijk curieus naar de nieuwe Mercedes-coureur. Alonso heeft vast al een leger advocaten ingezet om bij McLaren weg te geraken.
Soit, een puike beslissing. De emotie tijdens zijn persconferentie was heel oprecht, dit is een buitengewoon mooi einde van een propere carrière.
![]() |
#273 link |
De Verschrikkelijke
|
Mercedes zwiert (ogenschijnlijk met veel plezier) zand over Hamilton zijn 'anarchie' in Abu Dhabi. Verrassing, rofl al die heisa.
Wie zien we in de tweede Mercedes stappen? Iedereen lijkt te hopen op een topper, zeker gezien de aannemelijke kans dat Mercedes ook in 2017 oppermachtig zal zijn. Mij lijkt echter dat Mercedes zichzelf daar alleen mee kan kloten. Red Bull zal, zeker nu aero opnieuw belangrijker wordt, hoogstwaarschijnlijk weer wat sterker zijn. Dan is het veiliger, makkelijker en gewoon logischer om naast Hamilton iets te zetten zonder al te grote verwachtingen. Wat mij betreft zijn er, al was het maar door de ijzeren contracten van pakweg Verstappen en Ricciardo, twee serieuze opties. > Wehrlein: Voldoende ervaring om mee puntjes te sprokkelen, voldoende rookie om Hamilton niet te ambeteren. Uit eigen stal en beschikbaar. Ondanks dat hij het absoluut (nog?) niet verdient om aan te treden bij de regerende wereldkampioen, de verstandigste (maar ook saaiste) keuze, volgens mij. > Bottas: interessante outsider en een veel interessanter perspectief. Kopman zijn bij Williams, of Hamilton het vuur aan de schenen proberen te leggen. Geen vanzelfsprekende keuze. Ik zou het hem alvast gunnen. http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/...sberg-mercedes
![]() |
#274 link |
key forum member
|
nogal wat vuurwerk om nu nog een andere piloot te zoeken. ik denk nu niet dat ze een andere piloot gaan nemen en ze laten racen naar eigen wens.
zoals het artikel vermeldt, iemand zonder contract aanspreken kan ook. feitelijk zou Button nog een goeie keuze zijn. betrouwbaar, ervaren, volwassen. lijkt me een goeie deal om nog 1 jaar verder te rijden bij een topteam, wetend dat hij de tweede piloot is en Hamilton de eerste.
There is much killing to be done. Last edited by Teus; 06-12-2016 at 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 link |
De Verschrikkelijke
|
Button zit waterdicht bij McLaren, van alle coureurs is zijn contract waarschijnlijk bij de strengste. De kennis die hij zou kunnen meebrengen is enorm, dat wil McLaren niet zo maar laten schieten. Het is ook niet ondenkbaar dat Honda het in 2017 wel voor elkaar krijgt. Wat niet wegneemt dat Jenson inderdaad een toffe keuze zou zijn.
Stoffel kiest voor nr. 2, overigens. Hopelijk geen voorbode van zijn toekomstige verhouding met Alonso.
![]() |
#276 link |
Senior Member
|
Kleine recap van dit seizoen.
http://www.formula1.com/en/video/201...on_Review.html
![]() |
#277 link |
De Verschrikkelijke
|
Fascinerend om volgen wie de opvolger van Rosberg wordt bij Mercedes. Hoewel Wehrlein de veilige en logische keuze zou zijn, is het geen geheim dat Bottas serieus aan de mouw wordt getrokken. Het is alleszins een piste die veel tegengestelde gedachten laat fladderen.
- Geen newbie naast Hamilton, integendeel, maar is Bottas wel degelijk uit kampioenenhout gesneden? - Dat zal Williams een flinke duit opleveren, geen slecht perspectief na een tegenvallend seizoen, maar het verliest wel een beloftevolle rijder en (gezien het pensioen van Massa) ervaren leider. - Bottas kan onmiddellijk promoveren naar het meest begeerde zitje, wat echter ook behoorlijk gevaarlijk kan zijn (Kovalainen, Perez,...). Er wordt ook gefluisterd dat, indien de deal met Mercedes doorgaat, Massa zou terugkeren om tegenwicht te bieden aan de piepjonge Lance Stroll. Ik gun het Bottas van harte, ik vrees echter dat het hem eerder zal schaden. Dat Wehrlein Hamilton niets kan maken valt te verwachten, mocht dat Bottas overkomen is het een eerste stap richting fin de carrière.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|