![]() |
![]() |
#1 link |
|
Budapest!
Enige aanraders voor Budapest?
Ik ga er volgende week city trippen en gezien het een vrij populaire stad is, vermoed ik dat er al redelijk wat shrimpers zijn geweest. Al jullie aanraders en tips zijn welkom. ![]() PS: nog geen thread over gevonden, excuus als die wel al zou bestaan.
![]() |
#2 link |
Senior Member
|
- De Ruinbars zijn best wel sfeervol, wij zijn daar in "de instant" beland en toch mooi feestje kunnen bouwen. Verschilende zalen/kamers , elk met hun eigen muziekstijl.
- namiddagje in een van de thermen zitten is ook wel een verplichting. Wij gingen naar de "bekendste" Széchenyi maar er zijn er heel wat te vinden. - daar ook een fietstocht gedaan doorheen de stad (bijzonder aangenaam fietsen en was wel nuttig om eens totaalbeeld te hebben op de stad) - drank echt wel nog goedkoop. De lokale keuken ligt mij iets minder maar genoeg restaurants te vinden die het lokale wat overstijgen. -metro vlot te gebruiken. - scammers zijn er wel actief dus als er u 2 vrouwen benaderen om in een door hen uitgekozen café "iets te gaan drinken" mogen al uw alarmlichten op rood gezet worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 link |
Zetelliberaal
|
- koop u zo een budapest travel kaart voor een weekend. Spotgoedkoop en geldig op alle openbaar vervoer.
- Citadel van Boeda mooi uitzicht over de stad en meteen je sport voor het weekend ook weer gehad als je de trappen neemt.
![]() |
#6 link |
Zetelliberaal
|
Een wijnkelder bezoeken.
http://gbwine.eu/index.php/en/wines-...ivanyi-villany Wij hadden hadden het geluk om rondgeleid te worden door locals, waardoor we in de minder toeristisch variant (spotgoedkoop) terecht kwamen.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|