Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 17-03-2011, 22:45   #241   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

The Witcher

Alles op low en het gaat nog steeds niet erg vlot, maar dat doet niets af van de leute.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 18-03-2011, 09:04   #242   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Homefront op PS3. Best een te pruimen singleplayer, genre Call of Duty, kort maar serieuze rollercoaster ride. De "drama engine" die de ontwikkelaars promoten zie je best wel in het spel. Komt erop neer dat je steeds midden in de actie zit. Door een soort van overkoelende AI variëren scripted events naargelang uw exacte positie of waar je hebt gelopen, best interessant. De setting is gewoon zalig en dramatisch. Grafisch niet bepaald top notch, maar de omgevingen zijn zo rijk aan detail en die sfeer.

De online multiplayer is eigenlijk waar het om draait, 32 player gevechten op dedicated servers, moet zeggen speelt lekker. De developers van Homefront zijn grotendeels tot stand gekomen door mods te maken voor Battlefield en dat zie je. Een interessant systeem bestaat er in door battleploint te verdienen bij elke actie, die battlepoints zijn een soort van "currrency" om tanks te kopen, om een extra armor suit te activeren als je assault bent, helicopters, remote guided drone tanks, hellfire missiles baby! Kortom een massa aan opties. Toch wel sterke online play.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 18-03-2011, 09:36   #243   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Nog eens zin om te starten aan BG(alles), maar heb geen Tales of the Sword Coast en geen zin om alle mods en hun volgorde terug te zoeken
Speel het gewoon "vanilla"?
Old 18-03-2011, 10:09   #244   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Morgen eens bekijken.
Vanilla is idd een optie, maar ik wil wel de resolutie van BG2 op die van BG1 eigenlijk. Is dat enkel tutu dan?
Old 18-03-2011, 10:12   #245   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Resolutie kan je oplossen met de widescreen mod denk ik. Als je ook de graphics wil zal je idd TuTu moeten gebruiken. Enfin, dat denk ik.
Old 18-03-2011, 12:33   #246   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

zeg is het de bedoeling in de run van BG2 die we normaal gezien allemaal (hihi) aan het doen zijn dat we ToB ook doen? indien niet laat ik watchers keep voor wat het is en zal het dit weekend uitgespeeld zijn^^

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 19-03-2011, 15:25   #247   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

11 cd's :D

edit: Al een uur aan het denken welke class ik ga nemen

Last edited by Turtle; 19-03-2011 at 17:52.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2011, 11:30   #248   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Mortal Kombat 9 demo!
rastaman is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2011, 17:54   #249   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Plants vs Zombies

en als ik wat tijd tussendoor heb Mass Effect 2. LOL.
acku is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2011, 20:04   #250   link
silence
Senior Member

Alhoewel mijn pc niet zoveel vrij meer is door het renderen en ik eigenlijk beke mijn degou heb van "commerciële" dingen, speel ik nu met korte momenten "revenge of the titans"

http://www.puppygames.net/revenge-of-the-titans/

(zat in de humble bundle #2 maar ik was er eigenlijk nog niet aan toegekomen)
silence is offline   Reply With Quote
Old 20-03-2011, 20:33   #251   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
FM 2011 met patch 3. Begonnen met Olsa Brakel, benieuwd hoe lang het zal duren eer ik de CL win .
Old 20-03-2011, 21:56   #252   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Borderlands DLC's met wat vrienden
Kalutica is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2011, 13:50   #253   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Assassins Creed Brotherhood op PC. Man, wat een einde.... Laatste 10 minuten zaten vol sfeer, echt ongelooflijk, maar dat einde.. Ik kan er nog steeds niet goed bij. Dat 3 er maar snel aan komt (op PC natuurlijk).
Metal is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2011, 14:03   #254   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Goed doorgespeeld dan toch, is nog maar uit van vrijdag ofzo. Mijn exemplaar zit zelfs nog op de post ergens loos te wezen.

Hoe is de multiplay nu eigenlijk? Of heb je een stoute versie?
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2011, 15:19   #255   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Multiplayer nog niet aan begonnen. SP uitgespeeld op een 9 uur schat ik. Nu nog een hele resem side-quests doen, maar het is veel korter als ik verwacht had. Maakt naar het einde toe ook ineens een heel vreemde, grote sprong voorwaarts... Denk dat ik eventjes niet goed heb opgelet tijdens de cutscene ofzo want vond het echt vreemd.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2011, 16:21   #256   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

hmm, zit nu aan ongeveer 9 uur speeltijd in Mass Effect 2 en ben nog niet voorbij de tutorial, zo lijkt
Old 21-03-2011, 16:51   #257   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

ME2 is niet zo gigantisch lang hoor. op 30u heb je wel alles gedaan ongeveer.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2011, 16:53   #258   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

aan het aantal galaxies te zien en de hoeveelheid planeten daarin heb ik toch nog wat werk. Ben wel erg traag, na elke opdracht ga ik altijd alle NPC's checken of ze er iets over te zeggen hebben
Old 21-03-2011, 16:57   #259   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik doe dat ook altijd. En ik neem sowieso mijn tijd om alles te zien. Maar dan kwam ik nog maar aan 30 uur. Mass Effect 1 heb ik twee keer uitgespeeld. Ne keer goed en Evil.
Wederom mijn tijd genomen en de tweede keer had ik het exact met 3 minuten verschil uitgespeeld als de eerste keer. Het is spijtig dat jullie ME1 nooit hebben kunnen spelen. Storywise was dat zoveel beter. Vooral omdat ik toen nog absoluut geen idee had waar het verhaal over ging. Beetje zoals de Matrix voor de ellereerste keer kijken.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2011, 17:05   #260   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Ik vind Mass Effect 2 vooral zwaar, het is een beetje werken om mee te zijn met alles. Je hebt een ganse codex aan informatie, en minstens de 'primary' zaken moet ik lezen en goed onthouden of ik ben nooit mee met de conversaties.
Het is vergelijkbaar met een aflevering van The Sopranos te bekijken lukraak middenin een seizoen. Enorm veel referenties waar je geen vat op hebt.

Die secondary zaken in de codex ben ik niet eens aan toe, denk dat het bedoeld is voor de fans. Ik hoop dat. Sowieso blijft het moeilijk te onthouden wat welk ras is en wat die doen. Ook ben ik al wat combat gepasseerd maar weet ik nog steeds niet het verschil tussen armor, shields, regen, biotics etc. Het is me allemaal eender, allez, ik kanl gewoon alles wat ik heb omdat ik van niet beter weet.
Dat aspect is wat moeilijk denk ik voor mensen die met ME2 beginnen.

Vind het allemaal wel geweldig.

Kies je best voor één soort kan, blauw of rood? Kies met momenten wat van beiden, naargelang het soort gesprek. Lijkt me nu beter altijd blauw te gaan, maar dat is soms zo vreselijk lullig En altijd rood zou al zeker mijn ding niet zijn.

Nog iets, soms krijg je paragorn/renegade acties in gesprekken, doe je die best altijd? Sinds ge niet weet wat die gaan doen is dat nogal een moeilijke keuze hé.
Met momenten zegt of doet ie helemaal iets anders dan ik dacht wat het was, wat me uit het spel haalt. Nuja, ca va

Vanavond meer
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules