![]() |
![]() |
#62 link |
Senior Member
|
Vorige week (na vele reviews) de Aukey Latitude gekocht.
Voor 28 EUR wel belachelijk veel bang voor bucks. (Vorig jaar ook een hoop deals op Amazon aan 20 EUR) ++++ Maar 28 EUR ++++ Bluetooth met +8u battery life (volledig op geladen op 1.5u) + Meer dan degelijke sound voor die prijs + Bediening + Waterproof (bv zweet bij sporten) + Magnetische oortjes voor als je ze uit doet + connectie met 2 apparaten om vlot te switchen tussen PC en Phone + Bluetooth connectie werkt vlotter en beter dan bij men Bose QC30 van bijna 400EUR ![]() - Nog geen idee van levensduur, maar in deze prijsklasse niet een probleem. - De in ear haakjes zijn (nog) niet mijn ding. Al zitten er 3 maten voor zowel de haakjes als de oortjes in de verpakking. Vooral heel blij omdat ik bijna een senheiser CX300 met draad had gekocht voor meer geld.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 19-01-2018 at 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 link |
key forum member
|
hier deze gekocht, en belachelijk content voor 20-25 euro:
https://audiobudget.com/product/BGVP/SGZ-DN1 draag je enkel over the ear. blijft veel beter zitten, en beweegt minder dan gewone oortjes, omdat ze je oorschelp meer opvullen. ik kocht ze voor de goede klank en dacht dat ze minder comfortabel zouden zijn, best verrassend.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|