Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 11-10-2016, 14:16   #17681   link
black
Senior Member

Ik daarnet 2x 850 items gehaald uit 1 freaking hc'tje... Maar een legendary drop? Neeuuuh niet nodig. derp.
Aksm, WQ's alleen geven u start entry epics, niet denken dat je bedolven wordt onder iets... Ben nog altijd niet ilvl850 (wegens miserabel ongeluk met legendary drops). Gek dat jelliuz zoveel geluk had na de eerste week LOL *kuch*leugenaartje*kuch*.
black is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2016, 14:38   #17682   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

RNG is RNG hé makker, zoals ik al zei: dat hoort niet thuis in een mmo, niks om u druk over te maken, het is maar een persoonlijke bevinding.

Nog veel plezier met diab... ik bedoel wow.

Last edited by jelliuz; 11-10-2016 at 14:41.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2016, 14:49   #17683   link
Lycas
Senior Member

Quote:
Originally Posted by black View Post
Ik daarnet 2x 850 items gehaald uit 1 freaking hc'tje... Maar een legendary drop? Neeuuuh niet nodig. derp.
Aksm, WQ's alleen geven u start entry epics, niet denken dat je bedolven wordt onder iets... Ben nog altijd niet ilvl850 (wegens miserabel ongeluk met legendary drops). Gek dat jelliuz zoveel geluk had na de eerste week LOL *kuch*leugenaartje*kuch*.
Dat is toch niet noodzakelijk waar. RNG is RNG, je kan redelijk wat items gebruiken uit WQ om Heroics mee te doen. Je ilvl klimt en ook je WQ rewards klimmen.

Zoek je dan nog een guild die casual de Mythic dungeons doet en je zit goed op track.Dat de items kunnen forgen was al een tijdje geweten en sinds WoD, ik vind het niet noodzakelijk slecht.

Den Jelluiz zal sjans hebben gehad. Ik heb best ook wel redelijk veel geluk gehad in de drops momenteel. Wel nog geen legendaries
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2016, 14:50   #17684   link
Lycas
Senior Member

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
RNG is RNG hé makker, zoals ik al zei: dat hoort niet thuis in een mmo, niks om u druk over te maken, het is maar een persoonlijke bevinding.

Nog veel plezier met diab... ik bedoel wow.
Waarom is dat zo slecht? Ik heb het nu in feite enkel op de RNG van items, in dit geval de warforged en titanforged. Ik heb het niet over de hoeveelheid RNG in de talents tegenwoordig, wat net wel alles wat slechter maakt.
Old 11-10-2016, 14:54   #17685   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ik vind echt dat de RNG rond warforged en titanforged en de RNG legendary drops compleet sucken, sorry.

Een strontnoob met geluk kan betere gear hebben dan iemand die er effort en skill insteekt, dat slaat nergens op.

*Smaken hé, rustig blijven black
Old 11-10-2016, 14:56   #17686   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

YES ER IS HOOP VOOR MIJ

FIGHT ME FAGGOTS

(meestal dikke luck met drops rofl) Zo dropte er een epic BoE bracer 2 min na mijn lvl 110 ding.

AW YISS MONEYZ

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2016, 14:59   #17687   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Zeg julles, wat is uwe correcte battletag atm, ben beetje confused

http://eu.battle.net/wow/en/characte...arshaar/simple

Klopt wel niet kheb ondertussen al achtduust ilvl

Old 11-10-2016, 14:59   #17688   link
Lycas
Senior Member

Wacht wacht eens even.

Hoe kan een strontnoob nu dat geluk hebben? Een stront noob zit niet op het mythic/heroic niveau? Over je legendary verhaal kan ik wel volgen.

Dus een doorsnee Mythic raider zal toch altijd een hogere ilvl halen dan een random dude. Tenzij je jezelf laat boosten door Serenity.
Old 11-10-2016, 15:09   #17689   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ik had liever de tijd waar 70% van de mensen de raids niet eens binnenkon Je zag wat dudes rondlopen met top tier sets en er was een drive om beter te worden, er was mysterie rond raids en top tier dungeons want holy fuark die shit was nie normaal. Nu kan iedereen en zijn peter alle content zien. Waarom zou een stront noob iets ander lopen dan normals raids (die piss easy zijn) waar er toch al 865 dropt ? Door die game opstelling raken zelfs zij het beu.

Ik geef persoonlijk geen reet om het feit dat er een mythic + 9000 of Raid + NG 99 bestaat, je hebt de content achter de rug, daar gaat het om. ALLES mag wel wat moeilijker, nee ? Wat gaan ze volgende expansion uitvinden ? Super mytic new level plus ?

Anyway, asmo legt ook wel goed uit wat er zoal fout zit met de RNG (absolute top uitleg, must watch)
Vanaf 9:30

Yup, ik hou van een game struggle, een game masochist als het ware ? Het is de max om ergens niet door te geraken en uw kop tegen een muur te stoten omdat een bepaald stuk content echt vlammenste moeilijk is.

Last edited by jelliuz; 11-10-2016 at 15:16.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2016, 15:11   #17690   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Als casual ben ik wel blij dat het spel casual is. Het is alsof ik de doelgroep ben!
Old 11-10-2016, 15:25   #17691   link
Lycas
Senior Member

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Ik had liever de tijd waar 70% van de mensen de raids niet eens binnenkon Je zag wat dudes rondlopen met top tier sets en er was een drive om beter te worden, er was mysterie rond raids en top tier dungeons want holy fuark die shit was nie normaal. Nu kan iedereen en zijn peter alle content zien. Waarom zou een stront noob iets ander lopen dan normals raids (die piss easy zijn) waar er toch al 865 dropt ? Door die game opstelling raken zelfs zij het beu.

Ik geef persoonlijk geen reet om het feit dat er een mythic + 9000 of Raid + NG 99 bestaat, je hebt de content achter de rug, daar gaat het om. ALLES mag wel wat moeilijker, nee ? Wat gaan ze volgende expansion uitvinden ? Super mytic new level plus ?

Anyway, asmo legt ook wel goed uit wat er zoal fout zit met de RNG
Vanaf 9:30

Yup, ik hou van een game struggle, een game masochist als het ware ? Het is de max om ergens niet door te geraken en uw kop tegen een muur te stoten omdat een bepaald stuk content echt vlammenste moeilijk is.
Dan moet je echt al terug gaan naar classic/TBC pre BT. Sinds dan waren alle normal raids gewoon piss easy.

Ik zou gaan naar een systeem waar bepaalde tiers gewoon enkel toegankelijk zijn in Heroic/Mythic. Dat je normal raiding gaat vergelijken met een soort dungeon tier zoals vroeger in TBC heroics. Of je gaat naar het systeem waar raids het onbereikbare waren voor casual spelers en dat zij hun zelf moeten kapot grinden in dungeons voor dungeon tier gear.

Over het legendary systeem ga ik me niet uiten, ik was een van die no-lifers die tijdens classic serieus heeft zitten grinden voor zijn Sulfaras etc etc, momenteel is dat systeem nu gat achterlijk akkoord. Maar er is momenteel nog wel een redelijk verschil tussen gear dat in Normals dropt en Mythic (850 en 880). Dus imo kan je niet zomaar zeggen dat een random noob evenveel kansen krijgt dan een doorsnee raider, ok ze unlocken dezelfde content. Maar niemand cared nog om normal raids sinds heroic en mythic er zijn, blizzard al een tijdje niet meer. Je kan eigenlijk best LFR eruit halen en ze normal laten runnen, het gaat nauwelijks verschil geven.

Ik denk het punt dat je wilt maken is: Dat je legion zal spelen in het begin als gek voor alle gear te halen, dat je met warforged en titanforge grote stappen kan zetten. Na een bepaalde tijd ga je mega veel tijd moeten steken in een aantal upgrades die niet meer de moeite zijn. Hier kom je dan op het diablo systeem, je speelt voor zot in het begin, maar na een tijd gaat het teveel tijd zuipen voor minimale upgrades.
Old 11-10-2016, 16:35   #17692   link
black
Senior Member

Jelliuz, als ge hier komt staten na 2 weken dat uw tank 850ilvl is en dat ilvl 850 nog nooit zo makkelijk was om te bereiken, dan ga ik u inderdaad een leugenaar noemen, met recht en rede.
Als ik mij niet vergis, is dit uw activity feed over legion:
http://eu.battle.net/wow/en/characte...ment#168:15254
Naam van uw warrior herinner ik mij niet, maar iemand die 2 hc dungeons heeft gedaan, en 4 normal dungeons, zou imo vooral moeten zwijgen over hoe makkelijk of hoe moeilijk het is 850ilvl te bereiken, neen?
Ik ben een maand bezig, inclusief raids, ik ben 848. Er is niet alleen rng nodig voor legendary, ook rng voor titanforges of upgrades aan gear, laat staan gear drops in raids. Ik heb er gisteren 1 gehad, vorige week geen. Maar ik ga er niet over wenen, want ik amuseer mij wel met de content dat er momenteel is, en met het feit dat iedereen elkaar terug tegenkomt in legion (dagelijks WQ's inclusief WQ's in bepaalde mythic dungeons of hc dungeons,...). Het enige nadeel dat ik vind, is dat voor mensen die graag eens een altje spelen deze versie van legion niet ideaal is. Er is veel te veel te doen / grinden.

Last edited by black; 11-10-2016 at 16:39.
Old 11-10-2016, 17:17   #17693   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Mijn guild is de meest casual ooit en zelfs daar halen ze 850 (ish) en we raiden niet.

http://eu.battle.net/wow/en/characte...m/Nalfe/simple
http://eu.battle.net/wow/en/characte...m/Dazul/simple
http://eu.battle.net/wow/en/characte...atwilow/simple
http://eu.battle.net/wow/en/characte...ltarias/simple

Old 11-10-2016, 17:39   #17694   link
Lycas
Senior Member

Ik heb het eerste profiel eens bekeken, u guildie heeft wel goede sjans gehad met de RNG's zunne.

U guild doet gewoon zoals elke guild, off raid days doen die mythic en mythic + dungeons, daar valt zeker goede loot. Ook de 850 set shoulders zijn te behalen als je Nightfallen op exalted staan, je krijgt ook nog loot met 2 legion reps op revered.

Maar de loot uit Mythic 2 en hoger is wel goed, niet veel speciaals. Ik ga niet zeggen dat het niet mega eenvoudig is, maar Mythic dungeons zijn nu geen guild breakers he.

Ben ook wel benieuwd naar den Jelliuz op ilvl 850 en 2 HC's gedaan.
Old 11-10-2016, 17:50   #17695   link
black
Senior Member

Natuurlijk, op dit moment is het perfect mogelijk, we zijn op dit moment dan ook langer dan een maand in legion. Toch moogt ge niet onderschatten hoeveel tijd de mensen erin steken op dit moment. De eerste heeft zijn class set geupgrade naar 850, dit kost immens veel tijd, hij is bv exalted met nightfallen (wat absoluut niet mogelijk is op 2 weken).
De tweede die je linkt zit mythic 2 te doen, wat ook niet mogelijk was na 2 weken in, en de laatste zijn nog geen 850.

Mijn punt ging niet of het op dit moment mogelijk was of niet, mijn punt was gewoon dat jelliuz via leugens en halve waarheden (ofte dingen die hij ergens heeft horen waaien terug voor waar aannemen zonder dat hij het zelf heeft ervaren), zich terug probeert te profileren als alwetende.

Maar goed, no hard feelings. Wow zal nooit voor iedereen perfect zijn, laten we het daarbij houden.

*edit* lycas was mij blijkbaar voor op sommige punten .

Last edited by black; 11-10-2016 at 18:29.
Old 12-10-2016, 13:50   #17696   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

NOEMDE GIJ MIJN GUILDIES NU NO LIFES VUILE FAGGOT

Old 12-10-2016, 14:13   #17697   link
black
Senior Member

Nah, casual scrubs kk
Old 12-10-2016, 14:23   #17698   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

k, ca va nog (ben bijna ilvl 800 fight me irl)

Old 12-10-2016, 14:39   #17699   link
black
Senior Member

Oe ge zijt toch al langer dan 1 uur aant spelen? Onmogelijk, iedereen is 850 na 3 minuten kkthx jooooooo.
Old 12-10-2016, 14:41   #17700   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Oe ge zijt toch al langer dan 1 uur aant spelen? Onmogelijk, iedereen is 850 na 3 minuten kkthx jooooooo.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules