![]() |
![]() |
#62 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Ik dacht dat leopard op een dual layer dvd stond, 7.5Gb is waarschijnlijk een goede gok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 link |
Senior Member
|
De DVD's die ik van Dinoh gekregen heb, zijn blijkbaar de foute. Die van hem waren de recovery -en installatieDVD's die komen met zijn macbook waar standaard Leopard op staat. Ik bezorg je die ASAP terug, Dinoh
![]() Ik heb maw een upgrade-dvd nodig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 link |
Oh no
|
Deze software is trouwens een must install: http://obdev.at/products/littlesnitch/index.html .
Kan je mee instellen welke programma's op internet mogen en welke niet.
![]() |
#65 link |
Chav
|
Vraagje:
Ik sluit mijn macbook aan op de tv om films te bekijken. Is het (via os x of een apart programmaatje) mogelijk om beide resoluties apart in te stellen? Of bv VLC altijd op de tv laten starten? De standaard mogelijkheden zijn precies nogal beperkt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link |
since 09 Feb, 2001
|
Iemand die een tooltje heeft voor webcam? Gewoon pic nemen en uploaden. Eventueel textje toevoegen ofzo, maar hoeft niet veel te zijn. Heb zo nog niet echt iets gevonden. Tenzij er een intern Leopard tooltje is daarvoor natuurlijk...
![]() |
#72 link |
since 09 Feb, 2001
|
Gratis liefst?
![]()
![]() |
#73 link |
since 09 Feb, 2001
|
cam2web =) Yay!
![]() |
#76 link |
since 09 Feb, 2001
|
Heb automator applicatie gemaakt. Dat doet alles wat het moet doen.
![]() Als er interesse is, zet ik een how-to en de applicatie online.
![]() |
#79 link |
since 09 Feb, 2001
|
Geen idee in feite.
Hoe het te gebruiken: 1. download en install imagine photo http://www.yvs.eu.com/imaginephoto.html 2. download http://home.scarlet.be/~bc252527/aut...hrimpwhore.zip 3. unzip en open met automator zodat je de FTP settings kan aanpassen 4. maak een directory "cam" aan in je documents folder 5. run "Shrimpwhore.app" ![]()
![]() |
#80 link |
Banned
|
vroeger had ik massaal veel shizzle op mijn externe hd staan, liedjes vooral die dan zo in itunes waren gecatalogeerd. ik zette die dus ook fijn allemaal op mijn ipod. maarnu is die externe hd naar de zak, heb ik alle liedjes nog wel op m'n ipod, en heb ik alle liedjes ook nog gecatalogeerd staan in itunes, maar de bestanden erachter zijn nergens meer te vinden. zozo, dacht ik, ik sleep ze even van m'n ipod terug naar de mac. helaas.
bestaat hier een mod voor? of een "fix"? kan ik itunes bitchslappen en de zaak heen en weer laten stromen naar hartelust. of is er in andere woorden geen manier om mijn ps3 mijn macgeformateerde ipod te laten herkennen? of kan ik mss mijn mac voor pc formatteren (wat ook op mac werkt) zodat mijn ps3 de zaak toch herkent? zonder dat ik al mijn schijven verlies uiteraard. het is me wat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|