Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Reply

Thread Tools
Old 31-07-2019, 15:51   #641   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Afgelopen week gekickstart:

Dice Throne S1R + S2 + Adventures. Vorige week voor de eerste keer gespeeld: heel erg tof duelspel (1vs1, 2vs2, 3vs3) dat je bij 1vs1 letterlijk op een half uur speelt. Met S1R en S2 samen heb je 16 karakters, heel veel keuze en assymetrische karakters. Aanrader.

Import / Export Definitive Edition. Opnieuw een spel van Jordan Draper, bekend voor zijn Tokyo series waarvan ik Tokyo Metro bezit. Groepsaankoop was €50 ipv ongeveer €70. Mooie deal.

Pret a Porter: de derde editie van Ignay zijn begeerde euro.

Voor Smartphone Inc zal ik nog een groepsaankoop aan sterk verminderde prijzen opzetten via CrowdFinder, ik ben momenteel bezig prijzen op te vragen:

Het zijn goede tijden voor euro's
Old 31-07-2019, 21:34   #642   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Dice throne zou ik nog doen mocht het via een groepsaankoop zijn via crowdfinder ofzo. Maar 200 euro vind ik nogal veel precies.
kar is online now   Reply With Quote
Old 31-07-2019, 21:39   #643   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Unbroken shitstorm blijft maar gaan.

Maandelijkse update heeft al 300 comments
https://www.kickstarter.com/projects...79389#comments
Old 31-07-2019, 23:06   #644   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

hebt ge de lawsuits tegen Golden Bell Studios al gelezen?

HAllucinant.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2019, 08:39   #645   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

tl:dr

Wat hebben ze uitgestoken?
Old 01-08-2019, 10:15   #646   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Succesvolle kickstarter van half miljoen. Op het einde van de campagne komt Golden Bell er bij.
Ze laten het spel maken in china en dan begint er vanalles. Eerst sturen ze een container naar de VS en die hebben ze nu allemaal uitgestuurd. Aan canada zijn ze nu nog bezig en Asia en UK staan klaar in de fabriek. Voor EU hebben ze eigenlijk nog geen plan, het is nog niet gedrukt zelfs. Er komen elke maand nieuwe excuses. Nu moeten ze blijkbaar zelfs nog afspraken maken om het spel te laten shippen naar de EU. Dat terwijl de VS allemaal hun games al hebben.

Daarnaast zijn ze heel den tijd aan het zeggen dat ze te weinig geld hebben, met verlies werken en mails uitsturen naar mensen om meer geld te vragen.

edit: in april nog:

Quote:
Europe

The European shipment will need to be packaged up for shipping after the Australian one goes out. That will take some time as there are quite a lot of copies to put in cartons/on pallets. This gives us some extra time to explore additional options for fulfillment partnerships, given the cost constraints I mentioned earlier in the update (also – potentially speed things up and not be dependent on Brexit uncertainties). I understand that our European backers are probably experiencing the most frustration at this point - truly, my apologies, but I just want to emphasize that just because the shipment is delayed – it does not mean there is any risk of you not getting your games. It may take a bit longer, but they will get to you.
nu:

Quote:
Europe – This is another area where we will only be able to convey news once a solution is fully in place (mostly because we’ve seen some negotiations progress up to a point only to become unworkable and we don’t want to provide you information that we then have to backtrack on). At this point, despite several negotiations going on, a final solution is not in place yet. Admittedly, July has been a difficult month to make progress here because of several vacations and high time demands of fulfillment for other regions. But even with all those things in mind – these copies need to start moving. We are currently exploring a starting step solution that would get the games to the most affordable regions in Europe and would offer other European backers an opportunity to jump in on that shipment with a small additional payment.

Last edited by kar; 01-08-2019 at 10:20.
Old 01-08-2019, 11:14   #647   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Alsook het gebruik van gegevens uit de pledge manager om naar backers die nogal kritische vragen durfden stellen te telefoneren/smsen/brieven sturen.
Als je te kritische vragen stelt dan dreigen ze met hun lawyers en smijten ze je van de kickstarter.
Hele toxische sfeer. Tis meer dharma dan Thuis en Familie en days of our lives gecombineerd.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Old 01-08-2019, 13:12   #648   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Quote:
Originally Posted by Irmo View Post
Alsook het gebruik van gegevens uit de pledge manager om naar backers die nogal kritische vragen durfden stellen te telefoneren/smsen/brieven sturen.
Als je te kritische vragen stelt dan dreigen ze met hun lawyers en smijten ze je van de kickstarter.
Hele toxische sfeer. Tis meer dharma dan Thuis en Familie en days of our lives gecombineerd.
Kunnen we dat drama ergens volgen?
A-star is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2019, 13:19   #649   link
kar
Public servant

kar's Avatar

hun KS of BGG.
Old 01-08-2019, 14:25   #650   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
hun KS of BGG.
Had het al gevonden ondertussen.
Wat voor een shit firma is dat.
Hopelijk voor de Europese backers loopt het goed af misschien.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2019, 17:45   #651   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Dice throne zou ik nog doen mocht het via een groepsaankoop zijn via crowdfinder ofzo. Maar 200 euro vind ik nogal veel precies.
Dollar he. Geen euro, en heel grote kans dat ik die Adventures module doorverkoop aan 80 of meer zodat S1R en S2 mij slechts $120 ofzo zal kosten.
Old 01-08-2019, 21:25   #652   link
kar
Public servant

kar's Avatar

+ verzending eh.
Old 02-08-2019, 14:47   #653   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Tja. Ik kan ze ook apart kopen maar dat zou me rond $180 gekost hebben. Beter dan de $200 pledge zodat ik de Adventures module kan doorverkopen
Old 06-08-2019, 16:02   #654   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

CrowdFinder voor Smartphone Inc eindelijk online, met een korting van liefst 40%!

https://crowdfinder.be/project/97-smartphone-inc
Old 06-08-2019, 20:32   #655   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

het is tempting. Maar kweet niet of die hier veel op tafel komt. Kheb nog even tijd om te beslissen hé

Fidoh vond het te lang

Old 06-08-2019, 22:36   #656   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

40% is knap, maar toont nog maar eens dat de base price van 75EUR achterlijk is.
Old 18-08-2019, 10:00   #657   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Ik zoek eigenlijk Awkward Guests. Mocht er iemand een copy liggen hebben...
Old 10-09-2019, 01:30   #658   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Groepsaankoop opgestart voor Yedo Deluxe Master Set met 35% korting, op CrowdFinder
Old 20-11-2019, 16:57   #659   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

https://www.kickstarter.com/projects...me/description

*heavy breathing*

Fidoh vond het te lang

Old 20-11-2019, 17:43   #660   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Had het niet van Larian geweest, khad waarschijnlijk al gepledged.

Last edited by HeLLBirD; 20-11-2019 at 17:46.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Thread Tools

Posting Rules