Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 24-12-2018, 14:41   #1   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

The Division 2

In maart komt het uit, en het is precies echt wel schokkend dat er redelijk weinig nieuws van is.

Buiten van een gameplay trailer en wat "leaked" demo gameplay is er nog niet echt veel.
Ik volg het ook niet tot op de minuut, maar heb wel een interessant videotje gevonden.

Het is redelijk lang, maar TL:DR: 8-Player Raids, Nieuwe revamped PvP in the Darkzone(meerdere darkzones), een hele nieuwe set aan wapens/skills, grotere maps, geen paid DLC, boss tactics, minder bullet sponge.

Op het eerste zicht wel een grote verbetering, een aantal content creators die veel content deden voor D1 spreken toch van een zeer positieve onderhouding met de devs en goede "alpha" ervaringen.

Moest je toch zot zijn en een pre-order plaatsen (tis Ubisoft), start er een beta in Januari.
Release is ergens Maart.

Last edited by Guru; 24-12-2018 at 15:10.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 24-12-2018, 15:27   #2   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

https://forum.shrimprefuge.be/showthread.php?t=21830

niemand caret guru
Old 24-12-2018, 15:31   #3   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

at least I tried
Old 24-12-2018, 23:04   #4   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Send a message via MSN to Mr.Ei Send a message via Skype™ to Mr.Ei
Deelnemers van de technical alpha zijn precies toch heel enthousiast maar mogen niks zeggen door de strenge NDA agreement.
Old 24-12-2018, 23:54   #5   link
black
Senior Member

black's Avatar

Ze kunnen die franchise redden door alles open world te maken, met world events/invasions. Rondlopen in een lege stad, je stapt dan een instanced deel binnen en plots zie je 4 mensen die samen met u een raid doen meh, voelde niet zo hedendaags aan in de eerste division.
Old 25-12-2018, 06:19   #6   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Ik hen den alpha gespeeld. FUCKING INVENTORY IS NU NOG NIET FIXED!!!
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 25-12-2018, 10:22   #7   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Gisteren al wat discussies tussen streamers gehoord en sommige zien er wel naar uit.. Hopelijk leren ze uit hun fouten van D1
Old 25-12-2018, 21:04   #8   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Ze kunnen die franchise redden door alles open world te maken, met world events/invasions. Rondlopen in een lege stad, je stapt dan een instanced deel binnen en plots zie je 4 mensen die samen met u een raid doen meh, voelde niet zo hedendaags aan in de eerste division.
Ik snap wat je wilt zeggen, maar het is een instance design. Lijk een dungeon, ik denk niet dat je daar veel aan kan doen. Ze brengen wel 8 player raids in D2, gaat erg interessant worden eigenlijk.

Ik heb ook gehoord van streamers (Lirik,Marco) dat de goede kant uitgaat, ze hebben tijdens patch 1.4 tot 1.8 een soort task force opgericht van spelers die feedback gaven, je zag dat wel aan de kwaliteit van de patchen. Hier en daar slopen er toch nog wel serieuze fouten in, maar die werden redelijk snel weer gepatched.

Kan me soms nog wel eens amuseren in D1, maar de DZ is koud hard voor terugkerende spelers die geen classified set hebben liggen.
Old 10-01-2019, 21:55   #9   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Need pc'ke van 5 duzend lappe
Old 10-01-2019, 23:07   #10   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Da ziet er echt heel tzelfde uit als TD1 , zie niet in waarom ge daarvoor zo een zware pc zou nodig hebben ? Liep hier geweldig vlot op een 970.
Old 11-01-2019, 00:23   #11   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Da ziet er echt heel tzelfde uit als TD1 , zie niet in waarom ge daarvoor zo een zware pc zou nodig hebben ? Liep hier geweldig vlot op een 970.
Game zal lopen op mindere hardware, maar ook de beste hardware challengen blijkbaar. Ziet er grafisch wel geweldig uit.
Old 11-01-2019, 07:11   #12   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Is dat eigenlijk de moeite? Heb hier nog een code voor 2 games en ik kan kiezen uit DMC5, Resident Evil 2 remake en TD2.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2019, 09:30   #13   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
kversta da ni, The Division. Kheb dat thuis liggen, kem dat een uurke of 2 gespeeld maar ik versta den appeal niet. Tis ne cover shooter ofzo maar de gameplay is niet zo plezant als Gears ofzo. En tzijn zo'n generische missies precies.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2019, 10:15   #14   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

The Division 1 heb ik toch wel vele uren in gepompt, maar eenmaal de main story uit heb ik het niet meer echt aangeraakt. Dark Zone was leuk voor even, maar als solo player praktisch onmogelijk. TD2 ga ik waarschijnlijk wel nog een kans geven.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2019, 10:23   #15   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

De fantasy van pandemie-apocalyps is hetgeen mij toch wel triggerde. De eerste 6 maanden hadden ze het grote probleem van compleet gebrek aan endgame content en is de reden waarom het spel het moeilijk gehad heeft.
Dat hebben ze achterna wel rechtgezet en heeft mij toch nog honderd uur opgeleverd. Als ze die fout nu niet meer maken zal't toch behoorlijk solid game worden.

Quote:
Originally Posted by Mr.Ei View Post
Need pc'ke van 5 duzend lappe
In't filmke zeggen ze nu net dat ge met nen houten pc ook nog deftig resultaat gaat krijgen

Last edited by Moer; 11-01-2019 at 10:35.
Moer is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2019, 14:43   #16   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Het was dan ook wat sarcastic bedoeld,ik ga da gewoon op men Ps4'ke gamen in de luie zetel.

Na 3 jaar kan ik mij nog steeds amuzeren,speel enkel nog wel Legendary ,er is zoveel build diversity door die 14 sets en elke run voelt steeds anders aan.

Mijn commendation score is 5215/5265,nog een 25k weak points raken van de 100k voor 'Bang Bang' commendation incl. Patch en 'Blood Money' commendation in 'Last Stand' zit ik nog maar in fase 2 van 6 waar je in totaal 3 miljoen SHD tech moet halen,pfff,die laatste betwijfel ik of ik dat nog haal voor TD2.

'Last Stand' is iig leukere pvp dan Dark Zone maar weinig build diversity,zowat iedereen loopt in Nomad set rond wat eigenlijk een solo build is zeker na de laatste nerf.
Old 11-01-2019, 14:51   #17   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Is dat eigenlijk de moeite? Heb hier nog een code voor 2 games en ik kan kiezen uit DMC5, Resident Evil 2 remake en TD2.
DMC5

moogt altijd aan mij geven
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2019, 16:31   #18   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Ja, dat is de enige van de 3 waar ik al zeker van ben Maar ik twijfel tussen D2 en RE:2.

Zijn gratis games die bij mijn videokaart zitten.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2019, 19:23   #19   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Heb je geen tijd voor iets grindy als Division? -> RE:2
Heb je wel tijd voor iets grindy als Division? -> RE:2

Old 11-01-2019, 20:12   #20   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Ja, dat is de enige van de 3 waar ik al zeker van ben Maar ik twijfel tussen D2 en RE:2.

Zijn gratis games die bij mijn videokaart zitten.
Persoonlijk zou ik voor d2 gaan. Ik ga dit sowieso kopen (waarschijnlijk zit dat wel gratis bij m'n origin premium account wel), net zoals bf5, en omdat het gratis is ga'k dat eens opstarten zie. Joooo.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules