Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 05-01-2019, 11:49   #4421   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Je zal je sowieso wel amuseren de eerste uren. Het space sim-model is n van de beste die er zijn (al is hotas wel aangeraden, of toch op z'n minst een stick). Daarna hangt het er wat vanaf hoeveel je zelf je plan kan trekken in de sandbox.
Ik ben hoofdzakelijk een story-player, dus ik mis persoonlijk heel hard een doel. Hoewel ik het regelmatig eens opstart omdat het vliegen op zich wel leuk is, geef ik het dus vaak na een paar dagen weer op. 'k Zal X4 wel eens oppikken de eerste keer dat het in een sale staat.

In de sales gekocht: Stellaris, Tesla vs Lovecraft (na 15 jaar Crimsonland om de zoveel tijd vond ik het wel eens tijd voor iets nieuws) en Middle Earth: Shadow of War. En Talos Principle in de deal net voor de sales.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 07-01-2019, 14:18   #4422   link
Arne
Senior Member

Arne's Avatar

Quote:
Originally Posted by Divolinon View Post
Elite is Euro Truck Simulator in space met soms wat combat. Meest immersive VR spel by far, zeker in combinatie met Voice Attack.
Ik heb voor deze game een saitek joystick gekocht. Spel nog veel gespeeld en in het begin is dat echt geweldig. Zeker in combinatie met een head-tracker. En nu vermoedelijk zeker met VR. En van de betere space sims. Al moet ik toegeven dat het spel na een eind gaat vervelen. Er is te weinig variatie. Ben er zeker van dat als je dit in een soort clan-verband kan spelen, het meer te bieden heeft maar ik kan er helaas zoveel tijd niet in steken.

Zeker aanrader voor dat geld.
Arne is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2019, 12:30   #4423   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Beide witcher 3 expansions voor 15 euro op ps store january deals.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules