Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 08-01-2019, 21:11   #21   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Waarom moet daar toch altijd aandacht aan besteed worden als het homo's zijn, spel is toch ook niet gelanceerd met "12 hetero fighters".
er wordt geen aandacht aan besteed alleen omdat hij homo is volgens de lore, er wordt aandacht aan besteed omdat het blizzard lore is en mensen dat graag volgen. niet alleen hier maar ook in zaken zoals wow. ik weet niet of je de shortstory van bastion toen in't begin hebt meegemaakt, daar was ook énorm veel over te doen. en dat had helemaal niets met seksualiteit te maken

daar stonden ook artikels vol van. en terecht. manly tears maat.
Old 08-01-2019, 21:13   #22   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Nee, kan mij in't algemeen niet zoveel schelen. Het komt gewoon over als trends volgen om holebi's te pleasen. Allee, waarom moet zijn geaardheid nu eigenlijk uitgediept worden. Wat maakt het ook uit of 76 nu wijven boort of zelf palen doet blinken. Ik wil daar zelf een verhaal aan geven. Binnekort krijgen we nog extra lore over de orale seksuele beleving van Baraka en Mileena.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2019, 21:18   #23   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Allee, waarom moet zijn geaardheid nu eigenlijk uitgediept worden.
waarom niet? dat maakt de lore toch een pak interessanter? moet weten dat groot deel van de mensen die overwatch spelen de lore niet echt volgen en gewoon de meta spelen. maar voor diegene die dat wel doen, doen dat omdat blizzard wel degelijk een deftig verhaal kan vertellen in de universa die ze creëren.

als je weet dat je een fanbase hebt die zeer divers is en waar ook homo's tussen zitten, waarom de kans dan laten liggen om één van je mannelijke chars homoseksueel te maken? daar doe je toch helemaal niets fout mee? zo krijg je representatie en krijgt een subdeel van uw userbase herkenning.
Old 08-01-2019, 21:26   #24   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
die zijn abilities en skins blijven hetzelfde, tis nie da hij nu buttplugs en regenbogen begint te schieten
spijtig

had goede ult geweest
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2019, 21:27   #25   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

dan had "i've got you in my sight" wel een andere context gehad ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Old 09-01-2019, 13:16   #26   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Nee, kan mij in't algemeen niet zoveel schelen. Het komt gewoon over als trends volgen om holebi's te pleasen. Allee, waarom moet zijn geaardheid nu eigenlijk uitgediept worden. Wat maakt het ook uit of 76 nu wijven boort of zelf palen doet blinken. Ik wil daar zelf een verhaal aan geven. Binnekort krijgen we nog extra lore over de orale seksuele beleving van Baraka en Mileena.
Dit.
Old 09-01-2019, 13:19   #27   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Kvind het ne goeie move. Ten eerste omdat ze een personage nemen dat gelinkt wordt aan een stoere mannelijkheid. Doorbreekt mooi het cliché dat homoseksuele geaardheid vrouwelijk moet zijn.
Ten tweede omdat iedereen met een reactie in de trend van "waarom ze veranderen mijn personage" en "nu speel ik hem ni meer" het nodig heeft om een change of mind te doen richting tolerantie voor lgtb.

Gelijk Ferrex zegt, als ge geen probleem het met homoseksualiteit kan het u ook niet schelen wat de geaardheid van een personage is. Elke andere bewering is vals in mijn ogen.

Quote:
tkan u percies wel schelen heb ik het gevoel. Voor sommigen is die expliciete geaardheid wel belangrijk ... dan mag dat toch kunnen?
Moer is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2019, 13:31   #28   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Moer View Post
Kvind het ne goeie move. Ten eerste omdat ze een personage nemen dat gelinkt wordt aan een stoere mannelijkheid. Doorbreekt mooi het cliché dat homoseksuele geaardheid vrouwelijk moet zijn.
Ten tweede omdat iedereen met een reactie in de trend van "waarom ze veranderen mijn personage" en "nu speel ik hem ni meer" het nodig heeft om een change of mind te doen richting tolerantie voor lgtb.

Gelijk Ferrex zegt, als ge geen probleem het met homoseksualiteit kan het u ook niet schelen wat de geaardheid van een personage is. Elke andere bewering is vals in mijn ogen.

tkan u percies wel schelen heb ik het gevoel. Voor sommigen is die expliciete geaardheid wel belangrijk ... dan mag dat toch kunnen?
Dit. Zo hard.

Youtube en internet in limbo is het levende bewijs dat er nog heel veel werk is op dat vlak.
Tjahzi is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2019, 13:47   #29   link
blumcole
Chairman of the bored

Quote:
Bwa nee, echt. Op zich maakt mij dat niet veel uit. Kga niet stoppen met Overwatch te spelen of met 76 te spelen. Tis alleen meer weer zo de trends achterna lopen, een beke ne whatever kinda deal. Allé, de stoere militaire brother-in-arms-turns-gays is ook wel beke zo oud als de straat. Voelt wat geforceerd aan.

Kvond het eigenlijk al tof dat er zo een variatie is aan personages. Sommige supermannelijk, sommige obees, sommige manwijven, sommige echte ladies, ... hun geaardheid denkt ge der dan zelf maar bij ofzo want uiteindelijk; tis niet omdat iemand openminded is naar homoseksualiteit toe, dat hij/zij zich automatisch kan inleven in een personage dat gay is.

Allé, whatever eigenlijk. Met gans dienen tekst lijkt het alsof ik dat een kei belangrijke issue vind, maar tkan mij echt niet zoveel schelen Ik blijf fan van (casual console) Overwatch. Schone mix van personages.

Old 09-01-2019, 14:37   #30   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Activision Blizzard 2.0

Dien trend is iets dat uitgevonden is door YouTubers die big money gezien hebben in boze filmpjes maken over dit onderwerp.

En als ge u niet kunt inleven in een gay personage is dat vooral uw probleem. Als ik de keuze heb speel ik altijd met een vrouwelijk personage (nu ook weer in AC: Odyssey bv) en nog nooit een probleem van gemaakt.
Old 09-01-2019, 14:45   #31   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Overwatch is al lang een spel dat ik maar om de zoveel tijd eens vanonder het stof haal maar ik ben altijd een fan geweest van hoe ze mondjesmatig diepgang blijven geven aan hun personages in hun games. Blizzard heeft de laatste tijd al wat beslissingen genomen waar ik mijn bedenkingen bij heb, vooral in WoW en HotS dan. Dit kan ik alleen maar toejuichen.
Old 09-01-2019, 14:45   #32   link
blumcole
Chairman of the bored

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
. Als ik de keuze heb speel ik altijd met een vrouwelijk personage (nu ook weer in AC: Odyssey bv) en nog nooit een probleem van gemaakt.
HA! Gayyyyyyy!

Old 09-01-2019, 15:09   #33   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Quote:
Als ik de keuze heb speel ik altijd met een vrouwelijk personage (nu ook weer in AC: Odyssey bv) en nog nooit een probleem van gemaakt.
Is er een bepaalde reden dat ge dat hier op tafel smijt ?
"zie ne keer hoe progressief ik ben mannen, ik speel meisjes karakters in mijn games!" ?

Het zou nogal raar zijn dat GIJ een probleem maakt van uw eigen keuze hé ?
Old 09-01-2019, 15:19   #34   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Het enige dat ik daarmee wil zeggen dat als man u kunnen inleven in een vrouwelijk of gay personage perfect normaal zou moeten zijn.
Old 09-01-2019, 15:23   #35   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Kiezen mannen niet al heel lang vrouwelijke karakters in mmo's etc ? Denk dat er hier problemen gemaakt worden die er niet zijn.

Dat handje vol twitter gezaag is geen representatie van de wereld hé gasten.

*Kmoet wel zeggen dat ik geen fuck geloof dat activision corporate fucks dit hebben gedaan vanuit hun hart omdat ze achter holebi's staan trouwens, echt niet, die ruiken enkel potentiële hype.
Old 09-01-2019, 15:35   #36   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Overwatch wordt toch weer mooi besproken op alle game-media...

Kunnen ze daar trouwens geen micro transaction van maken? Soldier 76 is nu gay met enkel roze skins. Wil je een hetero Soldier 76: 5$ plz.
Old 09-01-2019, 15:37   #37   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Kunnen ze daar trouwens geen micro transaction van maken? Soldier 76 is nu gay met enkel roze skins. Wil je een hetero Soldier 76: 5$ plz.
Quote:
... Doorbreekt mooi het cliché dat homoseksuele geaardheid vrouwelijk moet zijn.
Mission failed ..
Moer is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2019, 15:39   #38   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

female night elf crew
Old 09-01-2019, 15:45   #39   link
blumcole
Chairman of the bored

Quote:
Het enige dat ik daarmee wil zeggen dat als man u kunnen inleven in een vrouwelijk of gay personage perfect normaal zou moeten zijn.
Mijn vrouwelijk personage moet dan wel lesbisch zijn. Kga gene paal afzuigen in mijne RPG-mindset zenne.

Old 09-01-2019, 15:52   #40   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

knappe lesbos zijn een illusie behalve na het zien van dit logo

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules