Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 22-05-2008, 10:32   #1001   link
Eposhark
Master i/d Japanologie

Eposhark's Avatar

er zijn genoeg threads waar geluld kan worden over bandwidth issues

dagdagelijkse kakergernis: ergerthread
serieuze problemen/vragen: hardware

deze thread is... nutteloos
Old 22-05-2008, 10:41   #1002   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Fucking eindelijk. 60 (120) gig per maand moet voldoende zijn voor mij.
Sentinel is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 11:10   #1003   link
BuiZe
Executive

BuiZe's Avatar

Aan al die mensen die hier meteen x2 doen: Ik moet toch zeggen dat 80% van mijn 12GB limiet overdag bereikt wordt (dus exclusief grote downloads die 's nachts kunnen gescheduled worden)
BuiZe is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 11:10   #1004   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

En de ex-UPC klanten die krijgen natuurlijk niks extra.
T'is nie dat wij te klagen hebben want ik had al 65 gig limiet (Turbonet).
A-star is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 11:13   #1005   link
BuiZe
Executive

BuiZe's Avatar

Gezien de topictitel zou ik eerder denken dat het om algemene afrip gaat en niet \'e\'en specifiek punt zoals de limieten.

(@ CM: teveel in LaTeX bezig en QWERTY )

Last edited by BuiZe; 22-05-2008 at 12:04.
BuiZe is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:02   #1006   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

wth, heb jij nu zelf die accentjes ge-escaped?
edit: één
edit2: ja dus. Weirdo.
CyberMonkey is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:07   #1007   link
ToVoT
...

En mijn maat heeft al lang 65GB bij turbonet zonder iets bij te betalen, niets nieuws dus...
ToVoT is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:15   #1008   link
eniac
Senior Member

Quote:
Originally Posted by ToVoT View Post
En mijn maat heeft al lang 65GB bij turbonet zonder iets bij te betalen, niets nieuws dus...
Indien uw maat "iedereen" is, is dat inderdaad niets nieuws.
eniac is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:16   #1009   link
Lady Xsanto
Duvel addict.

Lady Xsanto's Avatar

ik heb overlaatst toch een leuke frats voorgehad met Telenet.

Ik vroeg om uitstel van betaling voor 3 dagen. Mijn loon werd wat later gestort dan gewoonlijk. Krijg daar een madammeke aan de lijn en stel mijn vraag.

Zij: "Nee mevrouw, wij doen dat niet voor u, wij zijn geen kredietinstelling"

Ikke:

Ik antwoorde daarop dat dat niet de eerste keer was dat ik dit vroeg op de toch bijna 07j dat ik klant ben bij Telenet. En dat dit de vorige keer geen probleem was.

Terug hetzelfde: Nee mevrouw, u moet dadelijk betalen.

Ik: "Nee, ik doe dit niet. Ik ga dit niet betalen van mijn spaargeld om binnen 3 dagen het bedrag weer over te zetten naar mijn rekening."

Zij: "Dan betaald u 7€ herinneringskosten."

Ik: "Nu nog straffer, ik bel u op voorhand op dat ik niet op tijd ga zijn met mijn betaling en vraag u om een uitstel van betaling op te sturen. U weigert dit, en toch nog 7€ moeten betalen??"

Zij: "Ja"

Ikke: "Ik bel straks wel even terug zodat ik met een andere collega van u kan praten"

Nu, ik was ondertussen écht razend. De manier waarop die mij behandelde... kan écht niet tegen dergelijke fratsen.

Ik leg dit geval uit tegen een goede vriend van me, die op zijn beurt familie van hem contacteerd (een jurist). Deze wist te vertellen dat die 7€ herinneringskost die ze vragen, helemaal niet wettelijk is. Telenet is verplicht om een aangetekende brief te sturen met een waarschuwing, en pas vanaf dan mogen ze herinneringskosten aanrekenen. Dit bedrijf verdiend dus maw pakke geld op een onwettelijke manier.

Ikke teruggebeld naturellement.

Ik leg da héél geval terug uit op een verbeten toon en zeg hun er netjes bij dat ik "mijn advocaat" gecontacteerd heb, en dat die mij wist te zeggen dat die 7€ onwettelijk was en dat ik niet zinnens was om dit voor mij te houden.
Werd ik toch zeker dadelijk doorverbonden met de supervisor.......

Op 2 minuten was mijn gevalleke inorde zonder herinneringskost en met een hele hoop excuses. Kben nog nooit zo vlug geholpen geweest bij Telenet.
Lady Xsanto is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:18   #1010   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

Een doublepost met een minuut en zelfs een reply tussen, respect!
Old 22-05-2008, 12:28   #1011   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lady Xsanto View Post
Nu, ik was ondertussen écht razend. De manier waarop die mij behandelde... kan écht niet tegen dergelijke fratsen.
Ja maar, je moet dat begrijpen he. Die arme vrouw aan de andere kant van de lijn heeft gewoon een ander Myers-Briggs type dan jou, en ervaart jouw actief, leergierig gedrag als storend. Gebaseerd op een analyse van het door u geparafraseerde gesprek, kan ik afleiden dat het om een INFP type gaat, een type dat zelden overeen komt met uw ESTJ type. Jouw beslissing om dan ook een andere collega aan te spreken voor hetzelfde probleem, leek me dan ook een puik idee. Doe zo verder!
Karel is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:32   #1012   link
Farnsworth
Senior Member

Farnsworth's Avatar

Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is. Je zegt zelf dat je het geld hebt, maar toch wil je niet op tijd betalen...
Farnsworth is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:35   #1013   link
BlackRabbit
Datanuke.be

BlackRabbit's Avatar

Uitstel van betaling voor 3 dagen? WTF

Betaal gewoon 3 dagen later zonder te bellen?
(of gaat dat niet met domiciliëring, er van uitgaande dat je met domiciliëring werkt?)
BlackRabbit is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:39   #1014   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

Had prolly veel tijd bespaard door gewoon wa geld van je spaarrekening op je lopende te schrijven ipv te bellen en met advocaten te dreigen, maargoed
Old 22-05-2008, 12:42   #1015   link
FiReSe7eN
Senior Member

FiReSe7eN's Avatar

lol, loon te laat en ze kan de rekening al niet meer betalen. Sociale gevallen krijgen korting btw.

En de dt-fouten

Last edited by FiReSe7eN; 22-05-2008 at 12:49.
FiReSe7eN is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:45   #1016   link
Abdallah
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Lady Xsanto View Post
ik heb overlaatst toch een leuke frats voorgehad met Telenet.

Ik vroeg om uitstel van betaling voor 3 dagen. Mijn loon werd wat later gestort dan gewoonlijk. Krijg daar een madammeke aan de lijn en stel mijn vraag.

Zij: "Nee mevrouw, wij doen dat niet voor u, wij zijn geen kredietinstelling"

Ikke:

Ik antwoorde daarop dat dat niet de eerste keer was dat ik dit vroeg op de toch bijna 07j dat ik klant ben bij Telenet. En dat dit de vorige keer geen probleem was.

Terug hetzelfde: Nee mevrouw, u moet dadelijk betalen.

Ik: "Nee, ik doe dit niet. Ik ga dit niet betalen van mijn spaargeld om binnen 3 dagen het bedrag weer over te zetten naar mijn rekening."

Zij: "Dan betaald u 7€ herinneringskosten."

Ik: "Nu nog straffer, ik bel u op voorhand op dat ik niet op tijd ga zijn met mijn betaling en vraag u om een uitstel van betaling op te sturen. U weigert dit, en toch nog 7€ moeten betalen??"

Zij: "Ja"

Ikke: "Ik bel straks wel even terug zodat ik met een andere collega van u kan praten"

Ik leg dit geval uit tegen een goede vriend van me, die op zijn beurt familie van hem contacteerd (een jurist). Deze wist te vertellen dat die 7€ herinneringskost die ze vragen, helemaal niet wettelijk is. Telenet is verplicht om een aangetekende brief te sturen met een waarschuwing, en pas vanaf dan mogen ze herinneringskosten aanrekenen. Dit bedrijf verdiend dus maw pakke geld op een onwettelijke manier.

Ikke teruggebeld naturellement.

Ik leg da héél geval terug uit op een verbeten toon en zeg hun er netjes bij dat ik "mijn advocaat" gecontacteerd heb, en dat die mij wist te zeggen dat die 7€ onwettelijk was en dat ik niet zinnens was om dit voor mij te houden.
Werd ik toch zeker dadelijk doorverbonden met de supervisor.......

Op 2 minuten was mijn gevalleke inorde zonder herinneringskost en met een hele hoop excuses. Kben nog nooit zo vlug geholpen geweest bij Telenet.
Manmanman.
Old 22-05-2008, 12:50   #1017   link
Lady Xsanto
Duvel addict.

Lady Xsanto's Avatar

Quote:
Originally Posted by BlackRabbit View Post
Uitstel van betaling voor 3 dagen? WTF

Betaal gewoon 3 dagen later zonder te bellen?
(of gaat dat niet met domiciliëring, er van uitgaande dat je met domiciliëring werkt?)
Ik werk met alles via domiciliëring behalve Telenet, het is niet het eerste verhaal dat ik hoor dat Telenet je rekening plundert zonder dat je het zelf weet, en eer je dan je centen terug hebt....

Dan betaal je 7€ herinneringskost. Bij telenet altijd, al ben je een dag te laat.

@FiReSe7eN: Geloofde gij nu écht uwe eigen zever??

@Cybermonkey: Ik ga ni messen mee menne spaarboek en interest voor 3 dagen ze.. En btw. Telefoons gedaan in mijn middagpauze op het werk.

@Karel: dank u dude. Kben alleen een volwassenere attitude van u gewoon, silly me.
Lady Xsanto is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:52   #1018   link
reutel
stoere taal

reutel's Avatar

ben je niet tevreden over telenet, stap dan over

/thread
Old 22-05-2008, 12:53   #1019   link
eniac
Senior Member

Hoe hoog kan een Telenetrekening zijn dat de interest erop voor 3 dagen ook maar enigszins noemenswaardig is? Of heb je bijkomende interesten als je gewoon niet aan dat geld komt ofzo?
eniac is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2008, 12:54   #1020   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Heb nog nooit herinneringskosten moeten betalen als het betaald was voor de herinnering. En dan nog... Betaal gewoon het normale bedrag zodra je de herinnering krijgt, met de gestructureerde code van de originele overschrijving, en dat komt vaak ook nog in orde.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules