Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 16-10-2018, 23:46   #7361   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

en dan nog te zeggen dat boyata, denayer en mignolet (waar we eigenlijk het zwaarste voor vreesde, onze verdediging en keeper) voor hun kunnen helemaal niet slecht waren.

lord knows wat er gebeurd was als die ook nog eens zwaar ging sucken, 't was waarschijnlijk een zware blammage geweest

bon, ik ga ergens een petitie opstarten om dien kastanje van die italiaanse kutploeg voor altijd te bannen van de kern. kust mijn kloten, tis van cavanda of jordan lukaku geleden dat ik nog zo iemand erbarmelijk heb zien voetballen
Old Yesterday, 02:07   #7362   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Wie is die Castagne trouwens? Nog nooit van die mens gehoord. Niet dat ik er rouwig om ben dat hij meedeed 🙂.
Old Yesterday, 02:52   #7363   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Hier zitten toch mannen ze.
Castagne en Atlanta Bergamo niet kennen maar hier nog meer praatjes hebben dan Jan fucking Mulder.
Old Yesterday, 07:44   #7364   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Heeft Vanaken mogen meedoen? Anders ist hun eigen fout.

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is online now   Reply With Quote
Old Yesterday, 10:50   #7365   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Hier zitten toch mannen ze.
Castagne en Atlanta Bergamo niet kennen maar hier nog meer praatjes hebben dan Jan fucking Mulder.
oei heb ik op u teentjes getrapt meneer joos

ik volg de italiaanse competitie ni echt, behalve de toppers soms, want juventus elk jaar kampioen zien spelen wordt maar saai na nen tijd als ge nie echt een supportert voor één ploeg

ps, ik ken atalanta wel degelijk twas maar om die ploeg ewa uit te lachen. (staan momenteel op een respectabele 6 punten op de 3 na laatste plaats lmao) ma van die castagne heb ik legit nog nooit gehoord. het feit dat die blijkbaar wel paar jaar bij genk heeft gespeeld zonder dat ik da heb opgemerkt terwijl ik heb hem zeker heb zien spelen in die periode zegt veel over zijne smalkop

als dit de toekomst is voor de belgische backs ga ik nog (zonder sarcasme deze keer) gelijk krijgen dat we terug naar euro 2000 niveau gaan. kan al niet wachten
Old Yesterday, 12:19   #7366   link
Horla
Senior Member

Je kan toch niet ontkennen dat bv een Meunier een mooie vooruitgang heeft geboekt. Dacht je pakweg 4 jaar geleden dat hij zou staan waar hij nu staat? Ik zou Castagne dus nog niet direct afschrijven.
Horla is online now   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules