Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 14-02-2018, 20:07   #1381   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
Aight, merci. Eerste paar games gespeeld met Junkrat, heeft wat weg van Demoman in Team Fortress. Cool karakter.

Wat is uw naam Ferrex in Overwatch? Dan voeg ik u toe.
Ferrex #2541
Old 14-02-2018, 20:58   #1382   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

juist wa qp gespeeld met oblo, tblijft toch een leutig spel als ge het wa comfy kunt aanpakken

ben heel competitief ingesteld in veel games maar OW is één van de weinige games waar casual QP leuker is dan comp voor mij
Old 15-02-2018, 08:24   #1383   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
'k heb vreemd genoeg altijd een oldschool Street fighter 2 gevoel bij overwatch.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 15-02-2018, 17:29   #1384   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Het heeft ook kleurrijke personages...
Old 15-02-2018, 18:11   #1385   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Trouwens bedankt Blizzard om naar de community te luisteren en nu ook de Stage Playoffs op onmogelijk uur om te kijken te zetten voor Europeanen.

https://overwatchleague.com/en-us/ne...es-for-stage-2
Old 15-02-2018, 18:57   #1386   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Ik denk niet dat ik nog veel matchen ga zien dus.
Droggy is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2018, 12:32   #1387   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Waarom niet gewoon spelen?

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2018, 16:48   #1388   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Spelen doe ik ook.

De matchen zijn vaak spannend en je leert soms wel een paar nieuwe dingen bij.

Een voetballer kijkt soms ook graag een goede voetbalmatch.
Old 16-02-2018, 20:24   #1389   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Het is trouwens gratis weekend nog eens.
Old 23-02-2018, 07:23   #1390   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Nieuwe Stage is begonnen en thank god for the Mercy change.

Net een matchke kunnen zien tussen Boston en Phili. Het is duidelijk dat teams nu een beetje aan het experimenteren zijn. Vooral Boston heeft er precies een beetje problemen mee dat de Meta is veranderd. Het gaat er precies wat chaotischer aan toe.

Leuk om te zien dat London verloren heeft van Houston.

Gisteren nog snel mijn placement matchen gedaan voordat de nieuwe comp season eindigt. Weer uiteindelijk gold rating gekregen met 2170 SR denk ik. Ik had deze keer toch verwacht iets hoger te eindigen omdat ik 6 placements gewonnen heb, waarvan ik er 2 volgens mij gecarried heb. Volgende season ga ik misschien nog eens spelen en proberen te stijgen.
Old 23-02-2018, 19:48   #1391   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Spree Zarya, eindelijk!

Last edited by oblo; 23-02-2018 at 21:14. Reason: link(zr)
oblo is offline   Reply With Quote
Old 24-02-2018, 08:08   #1392   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
Spree Zarya, eindelijk!
Leuk om hem aan het werk te zien.

London had blijkbaar geen Zarya verwacht omdat ze niet goed wisten hoe ze haar moesten counteren. Ongelofelijk hoeveel free energy dat Spree kreeg.
Old 24-02-2018, 13:11   #1393   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Spree moet zo content geweest zijn, eindelijk van de bench mogen komen en dan 18-0 gaan tijdens een casual wandelingetje met de payload... En dat tegen de Stage 1 champs!
Old 29-06-2018, 15:25   #1394   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Nog geen reacties op Hammond ? Hoe fucking leuk ziet die er uit

DM is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2018, 06:41   #1395   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Overwatch al even niet meer aan het volgen. Geen tijd meer om te spelen.

De nieuwe hero lijkt een beetje te spelen als Orisa maar dan met betere mobility.
Old 03-07-2018, 19:05   #1396   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

is die worldcup eigenlijk nog nodig?
Old 03-07-2018, 19:06   #1397   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

saebyeolbe - libero - fissure - fate - jjonak - kariv

jizz in my pants
Old 04-07-2018, 08:02   #1398   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Idd een zot ploegske.

Dus de teams zijn al bekend?
Old 16-07-2018, 19:06   #1399   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Let's talk Overwatch League.

Halve finales OWL komen eraan! Blijft zotjes dat Seoul niet eens kwartfinales haalde... Wel content dat London & Philly er uitendelijk staan. Die laatsten zijn sowieso mijn favoriete team (zonder Belgian bias). Nuff respect voor Boston om toch zo ver te zijn geraakt, denk dat niemand dat pre-season had verwacht en chapeau voor Gladiators hun parcours na "the most handsome, best main tank" in team op te nemen en vervolgens niet full Korean te gaan.

Moet wel eerlijk toegeven dat mijn aandacht ergens na eerste paar matches Stage 3 serieus verslapt is, ben persoonlijk van mening dat het echt gewoon te fucking veel games per week waren... Dat écht volgen is een fulltime hobby waarvoor ik nog eens werkloos zou moeten zijn om er echt van te genieten. Wél nog altijd onder de indruk van hoe succesvol het uiteindelijk toch is; nog geen echte e-sports records voor zover ik weet, maar ik zou durven denken dat het meer doet om e-sports mainstream te krijgen dan de games die die records wel op hun naam hebben staan. Bon, ik hoop dus dat ze volgend seizoen matches beter weten spreiden, maar geen idee of dat in de planning staat, mogelijk pas tegen dat ze die home & away games weten realiseren (if ever). Dit geheel terzijde.

Halve finales zijn weer hoogst sympathiek voor Europa:
  • 19 juli:
    2u am: Philadelphia Fusion - New York Excelsior
    4u am: London Spitfire - Los Angeles Valiant
  • 21 juli:
    2u am: London Spitfire - Los Angeles Valiant
    4u am: Los Angeles Valiant - London Spitfire
  • 22 juli:
    2u am: Philadelphia Fusion - New York Excelsior
    4u am: New York Excelsior - Philadelphia Fusion

Die derde match is enkel indien nog niet beslist: BO3 van BO5 matches.

New York uiteraard grote favoriet (ook die van mij als maatstaf is: "best Overwatch" en spelers zijn best likeable, mijn D.VA loopt niet voor niets al sinds start seizoen in hun skin, Mayhem Zen tho) en spelen finale dan nog eens thuis ook als ze die halen. Philly was Stage 1 nog hun kryptonite, laatste paar keer... Not so much.

London tegen Valiant: begin van seizoen had ik zonder twijfel al m'n geld op Spitfires gezet. Nu? Toch eerder LA eigenlijk, dankzij transfers en meta-changes halverwege seizoen best indrukwekkend gaan spelen. En ja, een NY vs. LA finale, spreekt nog wel tot de verbeelding gezien het allemaal in de States te doen is. Global league enal, zou zo toch met Space mogelijk één Amerikaanse speler in finale hebben... Europa doet sowieso beter: enige manier dat er niet meer EU spelers in finale staan, is als enige Europese team die finale wel haalt samen met XL.
Old 18-07-2018, 08:16   #1400   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Ik ben al een tijdje gestopt met het op de voet te volgen wegens tijdgebrek en afnemende interesse.

Veel te veel wedstrijden zoals je zelf aanhaalt, slechte uren (voor Europeanen) en live kijken blijft toch het meest spannende. Voorlopig ook te weinig teams. Zou voor mij meer teams bij mogen komen en misschien minder stages.
Ik root ook niet echt voor een bepaald team maar eerder voor bepaalde spelers waarvan de helft meestal niet eens speelt.
Bijna elk team bestaat tegenwoordig ook voor de helft uit Koreanen zodat het heel moeilijk wordt om er eentje sympathiek te vinden.

Ik vind ook het playoff gedoe maar een beetje stom eigenlijk. Telkens dezelfde teams die het weer tegen elkaar opnemen in telkens dezelfde meta waarschijnlijk.

Ik kijk nu eerder uit naar de worldcup.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules